Designers & Friends reviews

Designers & Friends reviews

8.3

En rigtig dårlig oplevelse

Jeg bestilte en Stella Nova nederdel og fik den leveret efter aftale. Jeg pakker den ud og ser den er blegnet i begge sider. Noget som alle kan se og som ikke kræver briller. Øv, en rigtig dårlig oplevelse
designersandfriends.dk

Reply from designersandfriends.dk

Kære Per

Mange tak for din anmeldelse, vi sætter pris på at høre om de udfordringer vores kunder oplever.
Varerne kommer direkte fra vores leverandør. Vi bestræber os efter at tjekke kvaliteten af alle varer inden de sendes ud fra vores lager, men der kan forekomme fejl og denne må desværre være glippet for os.
Vi beklager dybt din dårlige oplevelse og vil naturligvis dække omkostningerne for din returfragt, så vores fejl ikke bliver en udgift for dig.

De bedste hilsner,
Anna
Designers & Friends

Gode tilbud og super service!

Kun positive oplevelser med denne dejlige virksomhed - 5 stjerner herfra!

Super fede mærker og fantastiske besparelser

Handler tit hos Designers & Friends og er utrolig glad for deres gode priser og kundeservice!

Fuldstændig fantastisk service

Jeg købte en skindjakke samt en top lige inden, jeg skulle på ferie. Et opkald til Designers & Friends gjorde klart, at jeg kunne forlænge min returfrist, til efter jeg kom tilbage fra ferie. Skønt!
Da jeg pakkede skindjakken ud, var der nogle pletter på jakken. Jeg ringede igen til firmaet, og fik en helt fantastisk service - og en rens af jakken.
Fuldstændig fantastisk service og fabelagtig behandling!

Spændende produkter, gode priser og god service

Jeg har adskellige gange købt hos Designers & Friends og har altid været meget tilfreds med hele oplevelsen. De har, efter min smag, spændende produkter, gode priser og en behjælpelig og venlig kundeservice.
Da jeg en enkelt gang desværre modtog en pakke, der var beskadiget under forsendelsen, så fik jeg uden problemer en ny vare og med god hjælp fra kundeservice.

Nytårskjole til konen

Købte en nytårskjole til konen her, super service :-)

Dejligt tøj

Havde givet 4 stjerner hvis returfragten var gratis, havde givet 5 stjerner hvis der stod mere info og viste flere billeder af jeres produkter - det er ofte jeg bliver nødt til at søge efter tingene på andre sider for at få den nødvendige info...det er ærgerligt !

Men nu hvor man kan søge efter størrelse, så rykker vi den alligevel op på 4****

Men er generelt glad for at handle hos jer :)

altid stort lækkert udvalg til fantastiske priser

Et nemt, dejligt og godt sted at handle. Gode priser hvor kvalitet og mærker ligger i højsædet!
Og det samme er servicen

Lækkert tøj og lækker hjemmeside

Jeg elsker at tjekke designers&fiends' femme side for nyt tøj og tilbud! Dejligt nemt og overskueligt der passer til mit humør! Lækkert tøj til billige priser :)
Og når man så køber noget så kommer det så snart de har det :) super dejlig service.

Billigt, god service - men meget sen levering

Fin og overskuelig side, som dog ikke virker på tablets eller smartphones. Stort minus, som gør, at jeg bruger det mindre og mindre.

Letheden ifht. køb/bestilling og service er i top, men leveringen halter gevaldigt. Jeg har desværre endnu ikke oplevet at få leveret mine varer indenfor de 15 dage, som er vilkårene og sommetider har der været udfordringer med leverandørerne af varerne, så der har været op til, men også over en måneds leveringstid.

Men alt i alt anbefaler jeg Designers & Friends - man skal bare acceptere de vilkår, der følger med (nedskrevet eller ej).

SMART OG INSPIRERENDE..

FED HJEMMESIDE MED GODT LAYOUT, GODE TILBUD. MAN FÅR VIRKELIG LYST TIL AT SHOPPE AMOK ..

Super lækkert tøj, men siden crasher ved smartphones og tablets.

Servicen og kvaliteten ville jeg give 5 stjerner. Efter de har lavet deres side om, kan man ikke længere bruge sin smartphone eller tablet til at tilgå siden. Når man åbner en side via deres nyhedsmails crasher siden. jeg ved godt, jeg jo bare kan åbne computeren og tilgå derfra, men nu passede det lige med jeg kunne skimme deres tilbud igennem, inden job. Desværre, får jeg ikke kigget derinde længere pga. dette.

lækker designertøj til gode priser

Har kun posetivt at sige om tøj købt gennem designer & friends

overskuelig side med lækker blanding af stilfuldt tøj

Super lækkert tøj og kvalitet!
Godt blikfang og deres usability fungere for mig!
Jeg er meget tilfreds.

Godt sortiment og tilbud

Har kun haft en positiv oplevelse - hurtig levering og gode tilbud.

Kvalitets mærketøj og hurtig levering

Lækkert kvalitets mærketøj til skarpe priser, hurtig levering.

Super internet virksomhed med toej til super priser.

Altid nemt og billigt. Og saa har de aabent en gang om maaneden i en rigtig butik - Fantastisk.

Lækker designertøj til gode priser

Jeg har brugt Designers and Friends i flere år uden problemer. En af de fede ting er, at tøjet der er til salg er "in"-det er ikke snit og farver der kun er sat ned fordi de er uddaterede. Sitet er overskueligt og varerne kommer hurtigt frem. Eneste anke er, at visse tilbud bliver udsolgt i løbet af meget, MEGET kort tid.

designersandfriends.dk Details

Visit Designers & Friends