Designersremix reviews

Designersremix reviews

7.6

Alt i alt rigtig professionel

Hurtig levering, hurtig returnering og rigtig god kundeservice.

Hurtig levering men sløv kundeservice

Normalt er der ingen problemer men sidst jeg bestilte hos Designers Remix, modtog jeg en taske med fejl, og jeg skrev derfor til kundeservice for at informere dem om dette. Jeg fik hurtigt svar om at jeg skulle sende den retur og efterfølgende har det været meget besværligt at komme i kontakt med kundeservice. Jeg venter stadig på at få returportoen refunderet da jeg ikke selv skal betale grundet fejl på vare og der er nu gået 10 dage siden jeg sidst har hørt fra dem selvom jeg har kontaktet dem efterfølgende.. Øv!

Jeg er fan :-)

Jeg er vild med Designers Remix.
Jeg elsker at gå på opdagelse i denne webshop og lade mig friste af alt det lækre tøj der er at finde.
Det eneste jeg er lidt ærgerlig over er, at mine 2 børn ikke er piger, for jeg havde elsket at klæde dem, i alle de lækre styles der er til (pige)børn.

Perfekt!

Bestilte varen søndag aften og fik den tirsdag formiddag! Nu er jeg klar til min søsters bryllup! TAK!!

Is Designersremix your company?

designersremix.com Details

Visit Designersremix