Designertorvet reviews

Designertorvet reviews

7.7

Intet at udsætte...

Har lige modtaget mit køleskabspoesi - en fødselsdagsgave fra mine søskende... Det ser fint ud og jeg glæder mig til at gøre plads på køleskabet til ny og sjov leg i køkkenet...

Levering var som ventet og sat i udsigt, så intet at udsætte på bestillingen eller leveringen... Dog er den sidste stjerne ikke sat på, da jeg ikke har haft brug for hjælp, som måske ku give en stjerne i + eller -.

Håber aldrig i løber tør for poesi-magneterne...det er en fed gaveide og jeg vender helt sikkert tilbage for at købe et til en andens fødselsdag =o)

Great Customer service!

After placing my order shortly before Christmas last year, I waited 6 days, without receiving the parcel, which was scheduled to arrive after 3-4 days (The delay was due to delays in the postal services around Christmas period). I contacted designertorvet.dk and informed them that I still have not received same. Without any queries or delay, they immediately sent a second package to us, which arrived 2 days later. I also received the 1st package a few days later and have now been informed that I can keep the additional package!

Great and fast service from the guys at Designertorvet!!

Hurtig besked om afhentning af vare.

Bestilte en taske til min nye Ipad. Til afhentning i Designertorvet, Åboulevarden, Aarhus. Fik mail inden et døgn, at tasken var klar til afhentning. Super. Dejligt at købe nye ting på nettet når man får dem (næsten) med det samme.

Dårlig behandling af netkunder

Bestilte en vare på nettet d. 9.1.13. Fik med det samme en ordrebekræftelse som sagde at de regnede med at der ville gå 3-4 dage inden varen var klar. Den 16.1. mailede jeg dem og spurgte hvor den blev af. Det samme d. 17.1. Ingen af gangene fik jeg svar. Jeg ringede så d. 18.1. og fik at vide at jeg havde lavet en fejl, for som han sagde ...når man anfører, at man selv vil hente varen i butikken, gør de ikke mere!! og det selv om de skrev at der ville gå 3-4 dage inden den var klar. Hvordan skulle jeg vide at den åbenbart havde ligget klar siden den 10.1.? Da de ikke læser deres mail, eller gider svare på dem, håber jeg at jeg af denne vej kan fortælle dem at jeg ikke vil have deres vare.
Designertorvet

Reply from Designertorvet

Hej Ove

Vi er kede af, at du har haft dårlig oplevelse mht. din bestilling i vores webshop.

Der er tilsyneladende sket en misforståelse angående afhentning i butik. Udfra din bestilling, gik vi ud fra at du selv ville afhente din vare i butikken, da du havde skrevet i bestillingen, at du ønskede dette, og derfor heller ikke havde anført nogen leveringsadresse i bestillingen.

Når der i ordrebekræftelsen står "Leveringstid: 3-4 dage" betyder det, at varen så vil ligge klar til dig, indenfor dette tidsrum.

Men det har åbenbart medført forvirring og derfor vil vi fremover kontakte de kunder, der bestiller afhentning i butik, og fortælle dem, at varene nu ligger klar til dem.

Vi beklager, at du ikke har modtaget svar på dine mails den 16. og den 17. januar. Det var en fejl fra vores side af, som vi beklager.

Jeg håber, at jeg med denne mail, har kunnet gøre det bare lidt godt igen, i forhold til det syn på os og vores webshop, som du har lagt ud på Trustpilot,

Idet jeg håber, at du en anden gang skulle få lyst til at besøge een af vores butikker.

Sjov og spændende hjemmeside!

Faldt over hjemmesiden i sammenhæng med, at jeg skulle finde en lille sjov ting til en veninde, hvilket viste sig at være meget nemt på denne hjemmeside.

Nytænkende og sjovt - nye opfindelser, koncepter og ting man bare ikke kan leve uden...:)

Ligeledes var leveringstiden kort, og produktet jeg modtog var som forventet - i fin stand.

Hjemmesiden vil jeg løbende holde øje med!

Super hurtig levering!

Jeg bestilte poesikøleskabsmagneter fredag eftermiddag - ingen porto eller noget som helst. Jeg modtog min pakke dagen efter. Super hurtigt og ingen problemer :)

Jeg bestilte en taske om mandagen og næste dag leverede posten varen hjemme hos mig. Hurtigt og effektivt

Dårligt emballage gjorde at varen var defekt - det har taget to måneder og den er endnu ikke erstattet

Fik tilsendt et par sarte øreringe, blot pakket i en almindelig konvolut og derfor var den ene knækket.
Jeg kontakter straks designertorvet for erstatning, men hører intet tilbage... Da jeg igen kontakter dem efter to uger for at få en reaktion, møder jeg en undskyldning og et løfte om at de snarest sender et nyt par.
Det er nu en måned siden jeg kontaktede dem anden gang, og jeg har hverken modtaget nye øreringe, eller hørt en lyd!
Yderst skuffende service!!

Jeg bestilte natten mellem tirsdag og onsdag en kortholder. Der stod "3-4 dages leveringstid" på hjemmesiden, og de skiltede i deres betingelser med, at juletravlhed kunne øge leveringstiden med et par dage.
Desuden tilbød de også, at pakke gaven ind, ved efterspørgsel.
Jeg bad om dette, og tænkte, at det ville give en dag eller tos ekstra leveringstid.
Men jeg modtog den i dag, torsdag.
Og gaven er flot pakket ind!

Lige som man ønsker det!

Har netop fået en pakke ind af døren fra designertorvet.dk

Her i december er det altid spændende, hvor hurtigt (og om) pakker når frem. Men upåklagelig service og hurtig levering.

Hurtig og effiktivt

Bestilte en blæksprutte shampoo holder. den ene dag omkring kl10. Fik en ordrebekræftelse. Dagen efter da jeg møder på arbejdet er der ankommet en pakke til mig. Hurtigt og effiktivt.

Tilfreds efter 2 handler via designertorvet.dk

2 gange har jeg handlet via designertorvet. Ekspeditionen sker hurtigt. De ringede mig op, da de ikke havde den ene af de varer jeg havde bestilt og spurgte om jeg ville have noget andet eller pengene retur. Den sidste stjerne får de altså ikke fordi hjemmesiden viste varen på lager - hvilket den ikke var.

Men jeg ellers er rigtig godt tilfreds med mine handler.

Rigtig god service ved reklamation

jeg købte et par handsker i Åhus i Designertorvet. desværre gik de itu. Ringede og forlagde problemet for dem. jeg sendte mine defekte handsker torsdag og mandag havde jeg et par nye ... SUPER service

Tilfreds

Det er første gang jeg handler hos designertorvet.dk og det har været en positiv oplevelse.

Designertorvet Details

Visit Designertorvet