Detektorshop reviews

Detektorshop reviews

9.2

hold nu op en hurtig levering

jeg ringe om eftermiddagen (10 min i lukketid) jeg fik nogle rigtig gode svar. jeg endte med at betille et par sager ud fra vores snak. Allerede formiddagen efter var pakken fremme. Vildt ! Jeg er meget tilfreds med købet. det holder 100% hvad jeg blev lovet i telefonen.

meget bedre bliver det ikke

God service pr. telefon, nemt at bestille på hjemmesiden, varen kom dagen efter. Så bliver det ikke meget bedre.

Fantastisk

Oplysninger, hjemmeside, priser, levering: Alt er 100% i orden. Mine bedste anbefalinger.

Super !

Super sted. Alt er bare i orden.
Jeg oplevede enda at en fredag jeg skulle bruge noget, fik jeg arrangeret så jeg kunne afhente varen på adressen.
Kan klart anbefale at handle her.

3 gode handler

Jeg har de seneste 2 år handlet i shoppen 3 gange
Hver gang har jeg modtaget god dedikeret service.
Alle handler gik problemfrit og alle aftaler blev overholdt.
Shoppen levere vejledninger på dansk og adgang til videoguider udover hvad man normalt kan forvente ved nethandel.

5 Store stjerner.

Rigtig god hjemmeside med mange gode ting.
Varen leveret dagen efter bestilling.
Handler gerne igen med detektorshop.dk

Professionel og yderst passioneret rådgivning

Jeg fik lyst til at prøve at gå på jagt med en metaldetektor, og kontaktede derfor Detektorshop.dk for at få hjælp til valget. Der var inden for få timer svar på min henvendelse, som ud over at være professionel og engageret også tog hensyn til mit begrænsede budget og mange spørgsmål.

Jeg fik yderst kompetent vejledning og endte op med en Minelab X-Terra 305, som kom med posten den følgende dag. Jeg har i dag prøvet den for første gang, og både den originale engelske og den af Detektorshop udarbejdede vedlagte danske manuel var en god hjælp til at komme i gang.

Jeg kan kun anbefale Detektorshop og rose Jesper for hans gode support - det er formentlig ikke sidste gang, jeg handler dette sted!

Detektorshop kontaktet telefonisk idet min vielsesring var tabt - skulle bruge en metaldetektor.
Synes jeg fik en rigtig god og professionel rådgivning.
Det lød virkelig som om han vidste hvad han snakkede om.
Han henviste i øvrigt til en video på deres hjemmeside, som viste hvordan en sådan skulle bruges.
Jeg så videoen på hjemmesiden. Genialt.
Jeg skulle dog køre 1½ time frem og tilbage for at hente den :o(
Jesper foreslog at han kunne tage den med til Århus, så havde jeg halveret min køretid. Perfekt service
Jeg fandt min ring på 24 minutter.
Pris 400 kr. for en uge. Billigt.... også selvom jeg kun brugte den 24 minutter :o)
Så det har udelukkende været en positiv oplevelse at handle hos Detektorshop.
Tak for det.

Rigtig god service og rådgivning

Henvendte mig som førstegangskøber til Detektorshop, og de gav sig god tid til at rådgive og forklare, og endte faktisk med på grund af deres rådgivning,at købe en billigere detektor end den jeg havde oprindeligt tænkt mig. Man kan virkeligt mærke at de brænder for det de laver.

Seriøs og troværdigt foretagende

Man kan roligt henvende sig hos Jesper i Detektorshop. Han kender til varerne, er seriøs, leverer varerne hurtigt og forsvarligt indpakket.

Jesper er god til at forklarer hvordan tingene fungerer og er entusiastisk anlagt giver en personlig service lidt udover det sædvanlige.

Fem store stjerner

Hey så er ringene fundet!! 2 stk guldringe med brillianter!! Fundet indenfor 10 min i stald med dybstrøelse af 3 stk mini bigballer halm!! Glæden er stor!!
Som bonus fandt jeg også en venindes vielsesring i græsplænen. Den blev tabt for 2½ år siden! Nu bruger vi lige de næste par dage på at finde et guldarmbånd tabt for 7 år siden et eller andet sted i haven. Forventningen om succes er ikke stor, men vi kan lige så godt udnytte maskineriet inden det skal retur! Super udstyr!
Venlig hilsen
Anna-Marie

Julefreden reddet med lejet detektor fra detektorshop.dk

Min kones vielsesring smuttede under sneboldkampen af den kolde finger og ned i snedyngerne på Rolighedsvej i Birkerød.

Vi ledte uden metaldetektor i ca. 5 mandetimer - forgæves.

Så lejede vi en metaldetektor hos detektorshop.dk og efter en halv time var der bid. Stor glæde og julefreden var reddet.

Detektorshop.dk har været meget hjælpsomme, og det har været meget let og helt problemfrit at leje en metaldetektor hos dem.

Kompetent, serviceminded, entusiastisk

Det er en fornøjelse at handle med detektorshop.dk - det er altid rart at handle med en lille forretning, som har overskud til personlig betjening og lidt mere service end man havde forventet...

Service og kundepleje i absolut top klasse:)

Jeg har handlet meget over nette og fået god service langt de fleste steder. men min handel med Jesper fra detektershop.dk slå alle rekorder. jeg henvendte mig for at få lidt råd vedr. køb af en metaldetekter, af en eller anden grund valgte jeg ikke at lytte og købte en brugt detekter som han havde i kommision. handlen forløb til UG. og jeg modtog min detekter som aftalt men efter få dage fortrød jeg købet og kontaktede Jesper for at benytte mig af min retur ret. han tog vare tilbage uden nogen form for indvendinger i første omgang men gør mig senere professionelt opmærksom på at der ikke er retur ret på en brugt var. jeg har efter følgende fået en helt igennem fantastisk behandling og ikke mindst forståelse og kan kun til enhver tid anbefale detektershop.dk
De bedste hilsner Kenneth Carmohn:)

Det er bare service så det batter :-)

Har handlet flere gange ved Detektorshop, og servicen er bare helt i top, Jesper er utrolig grundig til at forklare hvordan tingene fungere, og hvad han syntes hvad der er bedst for dig lige nu, de varmeste anbefalinger får du herfra.( 6 stjerner hvis det var muligt )

De bedste hilsner
Lasse Quintus
www.aalborg-hypnose.dk

Service i højeste klasse, bedre service skal man lede længe efter!!

Hejsa allesammen.

Det er meget sjældent jeg udtaler mig, i forbindelse med service jeg oplever mange steder. Men www.detektorshop.dk fortjener mine ord på vejen. Sjældent har jeg oplevet sådan en kundekontakt, og hjælp til mine spørgsmål som her. Jeg er i detailbranchens øjne, på dette område, den fuldstændigt uvidene og spørgsmålskrævende person der kommer ind fra gaden, med de "dumme" spørgsmål. Hvor på man mange steder kan få en halv flabet besvarelse, eller gå derfra med en masse spørgsmål stadig! har jeg her fået alle mine svar, og gået derfra med en klar fornemmelse af den vare jeg var ved at købe. Udover at give sig tid til at besvare spørsgmål via et forum, har detektorshop også givet sig tid til et par opkald med en masse yderligere spørgsmål. Jeg vil mene at jeg som leder i ehvervsbranchen, er kompetent nok til sådanne udtalelse.

Verdensklasse!! Og en handel man altid positivt, vil kunne huske tilbage til.

Leveringen har været under 24 timer, og det er jo bare super hurtigt.

Til alle derude der skal købe Metaldetektor vil jeg anbefale www.detektorshop.dk

Morten JVF

Fin fin service

Jeg skulle bestille en ny detektor, da den gamle var "skrottet". - havde surfet mange sider, både danske og udenlandske sider, vendte dog tilbage til detektorshop.dk.
Jeg ringede til Jesper (ejeren af siden) og spurgte ind til en X-Terra 305, fik en meget sober og meget fyldestgørende forklaring på alle de spørgsmål jeg havde, fik følelsen af at han virkelig brænder for at give en optimal info så man ikke er i tvivl om at det man bestiller også opfylder ens "krav".
Bestilte den om torsdagen, lige inden "fyraften" og fredag bankede posten på døren.

Kan kun anbefale denne shop - alt i alt en super positiv oplevelse...
Hilsen Carsten Handberg

Detektorshop.dk Details

Dansk metaldetektor salg. Kæmpe udvalg til erhvervs- og hobbybrug. Minelab, XP, Whites, Garrett, C.Scope mv. Kontant/ Dankort/ Visa/ Elektronisk fakturering ...

Visit Detektorshop

We live here: Fruenshave 44