Det Faglige Hus reviews

Det Faglige Hus reviews

8.3

Jeg er meget tilfreds med medlemskabet.

Da jeg var i en meget vanskelig situation - Jeg blev løsladt med det samme, Det Faglige Hus har hjulpet mig med at vinde sagen. Medarbejdere og konsulenter er hurtige, de er høflig og engageret i deres arbejde.
jeg anbefaler :)

Virkelig god, billig og serviceminde

Jeg vil stærkt anbefalede Det Faglige Hus, de har aldrig været misforståelser

Nemt og billigt.

Hurtigt og nemt, kompetent rådgivning. Og der var flere penge at sparre end forventet.

Nemt

Indmeldelsen er nem, medarbejderne er rare at tale med og det hele kører bare som det skal. Har været medlem i mange år og har aldrig haft problemer med Det Faglige Hus. Vil helt klart anbefale dem til andre.

billigst og meget fair

Jeg anbefaler det faglige hus fordi det billigt og de råder over samme mængde ressourcer. Og de har forsikring som også er bredt dækket og billigt .

Nemt og hurtigt skifte

En opringning og så var det hele klaret ;o)

super kyndig og professionel behandling

Super god og professionel behandling samt sagsbehandling, kan klart anbefales.

Super venlige mennesker, god hjælp til spørgsmål etc

God fagforening! Får god hjælp, forståelig svar på spørgsmål! De skal gå efter reglerne, så de kan jo ikke gøre for mange ting man er utilfreds med i dagpengesystemet men de er søde og forklarer og fortæller. Eneste minus er at min nærmeste afdeling er 67 km væk.. :-)

En personlig fagforening

Jeg vil langt foretrække Det Faglige Hus fremfor en af de store fagforeninger. Den personlige kontakt, møderne og samtalerne med ens fagforening, er meget mere personlig, intens og nærværende. Man er en person og ikke et nummer i rækken.

Super service i en knap så super situation

Da jeg blev ledig, havde jeg 1000 spørgsmål. Jeg havde aldrig været ledig før, så jeg viste ikke helt, hvordan jeg skulle gribe det an.
Men jeg fik en super service over telefon og guldkortnet om, at "gemme penge" til min første måned, da jeg ville komme ind i en skæv dagpengeperiode.

Tak for god service hele vejen igennem.

Gør det de skal og som jeg forventer.

Min arbejdsskadesag er blevet behandlet meget professionelt, og indenfor de rammer der er mulige i forhold til Arbejdsskadestyrelsen tilfredsstillende.

Hurtig og kompetent sagsbehandling

DFF har hjulpet mig i forbindelse med ophør af sygedagpenge.
De er helt igennem professionelle og sagsbehandlingen var upåklagelig.
Jeg har tidligere være i HK og HORESTA, med megen stor utilfredshed.

DFF er min fagforening og jeg er 100% tilfreds og kan klart anbefale dem

Forstår det ikke....

Jeg ved ikke hvorfor jeg stædigt i snart 20 år har holdt ved min tidligere fagforening/a-kasse. Tiderne er skiftet og vi får alle samme tryghed alle steder, hvor for ikke vælge billigere alternativ? Ved godt jeg ikke kan sætte det sådan op, men jeg lavede lige en hovedregning. På de tyve år kunne jeg have sparet over 100.000 kr netto, det synes jeg er mange penge. Det er nemt at flytte, jeg lavede et opkald og bekræftede det på mail, resten kørte af sig selv. Så til jer der har været lige så stædige og trygheds agtig som mig, få fingeren ud. Der er sgu mange penge at spare.

Det Faglige hus er fantastisk

det faglige hus it is great because it is first of all cheap and you get help right away afther you join and the workers are helpful, i think it's great

Man få hvad man betale for

Jeg raskmeld mig på jobcenter.dk efter længe tid med sygdom og, stod til rådighed for jobmarked og søger dagpenge fra den 17.2.. stod der på hjemsiden at min a-kassen få automatisk bedsked samme dag jeg tilmeldt mig ,som jeg også kan se under min profil hos a-kassen.... Så blev jeg ringe op af en sagsbehandle 2 dage efter jeg har sendt min dagpengekort dvs den 25.3 som konfronterer mig at hun kan ikke se at jeg er blev rask melding og hellere ikke besked fra jobcenter ellers noget som helst fra mig af .... og jeg skulle forklares hende på hvilket system er det som sker automatisk ..... jeg har spurgt jobcenters medarbejde og fik at vide at alle a-kassene og kommunene I dk bruger samme system som hedde ARBEJDSMARKEDSPORTALEN og få besked med det samme .... nu står jeg uden ydelse fra a- kasse og måtte køre på kassekredit for den kommende månedsudgifter.... mange tak til min a-kasse som har meget veluddannet medarbejde og som klar til at hjælpe os medlem

Kære Victor

Vi beklager den oplevelse, du står tilbage med. Idet du har klaget over a-kassens afgørelse, kan vi her på Trustpilot ikke skrive nærmere om sagen, idet det er Ankestyrelsen, som står for den videre behandling af sagen.

Får du medhold i din klage, vil vi naturligvis behandle sagen ud fra Ankestyrelsens afgørelse.

Analysekonsulent

Tror de jeg er millionær ??

De er billige ,det skal du ha ros for..
Og da jeg er i voksen lære som mekanniker og sidder i eget hus og rådighedsbeløbet er mindre en 2500 md. Blev jeg mildest talt rasende da jeg fandt ud af de automatisk havde meldt mig til efterløn ordningen og havde trukket 1000 ekstra på min konto hver månede. Så tror jeg pokker pengene ikke kunne slå til !!!

Hvad dælen sker der for ordninger i dag hvor alle automatisk er meldt til, medmindre man melder sig fra ?? Jeg har på INGEN måde givet mit sammentygge for dette. Og hvis de nogensinde kommer i det værksted jeg arbejder skal jeg skisme nok begynde at skrue stumper i deres bil uden deres sammentygge for kopholder får de da brug for når de er over 60 !!!!! Det viser sig nu fordi jeg har opdaget det så sent. At stopper jeg efterløns ordningen så kan jeg ikke få pengene refunderet.. næ nej de skal overføres til min pention.. har sendt papir til indrustriens for over 2 måneder siden og pengene bliver STADIG trukket fra min konto..

Kære faglighus !
Hvis i vil beholde mig som medlem Så lav være med at bruge MINE penge jeg har ikke ret mange !!!

Kære Jens Kristian

Jeg har undersøgt din sag, og jeg kan se, at vi i oktober 2012 har sendt dig et brev om, at du vil blive tilmeldt efterlønsordningen. I brevet står, at du selv skal framelde dig efterlønsordningen, hvis du ikke ønsker at være omfattet af den. Det var et lovkrav på daværende tidspunkt.

Du kontakter os dog først i juli 2013 for at blive frameldt efterlønsordningen. Her sender vi dig en frameldelsesblanket, som du skal udfylde og returnere. Men denne blanket returnerer du aldrig, og vi har derfor endnu ikke kunnet framelde dig ordningen. Det gør vi selvfølgelig, så snart vi har modtaget blanketten fra dig.

Det er korrekt, at efterlønsbetalingen vil blive overført til en pensionsordning, idet du har betalt til ordningen i mere end 1 år. Dette er et lovkrav.

Jeg beklager, at du står tilbage med en dårlig oplevelse, men som det fremgår, er der en række lovkrav, som vi skal følge her. Derfor er vi desværre nødt til at have blanketten fra dig, før vi kan afmelde dig.

Har du spørgsmål eller kommentarer, er du meget velkommen til at kontakte mig på tlf. 7912 8164 eller pr. mail somo@detfagligehus.dk.

Analysekonsulent

De vil ikke indrømme deres fejl

På baggrund af en forkert vejledning fra a-kassen, sidder jeg nu med en karantæne og nogle penge der skal betales tilbage. Jeg ringede til a-kassens hotline for at få hjælp til at udfylde mit første dagpengekort. Jeg fik at vide, at hvis jeg udfyldte dagpengekortet forkert (og dette udfyldte jeg ud fra hendes vejledning) ville jeg få det at vide. I stedet sidder jeg nu i denne sag og hverken fagforening eller a-kassen i det faglige hus, kan forstå at de har givet mig forkert vejledning og at jeg derfor sidder i denne sag. I forbindelse med en høring, bliver de ord jeg har skrevet ned, konstant forvrænget og omskrevet. Jeg har derfor været til et personligt møde, for at kunne snakke med dem face-to-face, for måske at få en afklaring. Efter samtale, skriver jeg igen situationen ned og den blev godkendt af medarbejderen. Ergo går jeg ud fra, at den forståelse hun udviste for sagen dermed er kommet ned på skrift, så medarbejderen der skal arbejde med min sag, også kan forstå hvad det handler om. I onsdags har jeg for 3.gang på skrift, forklaret situationen til medarbejderen der har taget min sag, hvordan situationen hænger sammen, da også hun omskriver mine ord (fra samtalen med fagforeningen/omskrevet høring). Hun skrev at jeg skulle kontakte hende, hvis jeg havde spørgsmål. Hende har jeg stadig ikke hørt fra. I dag har jeg selv ringet til fagforeningen for at få fat i hende. Jeg fik fat i en anden, der ikke vidste hvor hun var, men han skrev en mail til hende hvor der står at hun skal kontakte mig.
Hun har for få timer siden skrevet tilbage, at hun ikke kan hjælpe mig og at alle deres medarbejdere ved hvordan et dagpengekort skal udfyldes. At jeg må tage min straf og se fremad.
Det er simpelthen for dårligt!
Det er utroligt svært at blive hørt og jeg føler jeg har gjort så meget for at redde det ud! Jeg er så utilfreds med denne behandling!
Jesper Nederby found this review useful

Kære Sandra

Vi kan ikke bekræfte hændelsesforløbet, og den service du beskriver, men vi beklager den oplevelse, du står tilbage med. Din sag kan vi ikke diskutere her på Trustpilot, men med de informationer vi var i besiddelse af, er det stadig vores opfattelse, at sagen fra vores side er håndteret korrekt.

Analysekonsulent

Fagforening der svarer til moderne behov

Hurtig service, individuelle løsninger, billig kontingent, upolitisk fagforening som går på tværs af faglighed.

Hurtig og effektiv.

Hurtig og nem indmeldelse, billig fagforening og A-kasse. Ingen skjulte ting, eller priser. Deres hjælp er super og de er på med det samme og gør ikke mere end du beder dem om!

Hurtig og effektiv.

Da jeg meldte mig ind i det fagligehus, så havde jeg en god fornemmelse, da medarbejderne guidede mig igennem alt, og fortalte mig om alt, hvad jeg havde brug for at vide. Efterfølgende fortalte, hvordan fremtiden ville forløbe.
De ringede mig op efter min uddannelse og forhørte sig om, hvad jeg vil nu. Jeg forsatte med, at studere og de hjalp mig til, at få en rigtig god aftale.
Jeg kan kun sige jeg er MEGET tilfreds.

Danmarks billigste fagforening

Billig fagforening og a-kasse for ALLE. Spar op til 8.000 kr. om året og få samme faglige tryghed.

Visit Det Faglige Hus

Call us on: 7545 3577