Det Faglige Hus reviews

Det Faglige Hus reviews

8.2

En fagforening uden dikkedarer

De gør hvad de kan for at hjælpe og de er ikke dyre.

Profesionelt, serviceorienteret og billigt

Du får altid et kompetent svar, af den du får fat på, du skal ikke lige først stilles om til din sagsbehandler ( som sikkert sidder i møde ), og hjemmesiden gør det nemt at overskue hvor du står.

Billig

Ja ingen gider jo A-kasser eller fagforeninger. Men min beskedne oplevelse med dem er så god som enhver anden fagforening jeg har været i. Denne er bare meget billigere.

Intet mindre end fantastisk!

De er der altid når man har brug for dem - står altid parat med hjælp hvis dette skal bruges, samt er super hurtig til at vende tilbage hvis man ikke ønsker at hænge i røret 20-30 minutter, de tilbyder at ringe en op inden for 2 timer, og det gør de! Jeg har personligt aldrig oplevet at der er gået mere end 1 time før de har ringet tilbage. Jeg vil til hver en tid anbefale Det Faglige Hus, til alle og enhver!

Perfekt sted at være...

Jeg kan kun gi 5 stjerner til DFH

Fuld tilfredshed

Jeg har igennem flere år haft en igangværende sag, hvor Det Faglige Hus har været en kæmpe uvurderlig hjælp!

Seriøst og samtidig billigt!

Det faglige hus kan klart anbefales.

Alt hvad du har brug for af A-kasse/Fagforning

Har altid følt mig meget godt behandlet - og super vejledt. Også selvom de regler, de administrerer ind imellem virker tossede, er det jo ikke deres skyld. Har også haft brug for bisidderhjælp via deres Sociale Team - og har her mødt stor faglig viden, professionalisme og hjælpsomhed. Med Det Faglige Hus har jeg ikke følt mig alene i en ellers til tider uoverskuelig jungle af love, regler og papir. Tak for hjælpen siger jeg bare - og jeg anbefaler jer på det varmeste til alle, der gider høre på det :-).

Nemt, hurtigt, billigt og lige til

Hurtig og nem indmeldelse, billig fagforening og akasse. Ingen skjulte ting, eller priser. Ders hjælp er super og de er på med det samme og gør ikke mere end du ber dem om!

Super service fra super medarbejdere!

I am english so the forms were a little tricky, and due to the complex laws in Denmark, there are many of them! I went down to the local branch in Frederiksberg, and found somebody who gave me a lot of help, and where she couldn't advise me 100%, I had a direct line from a phone in reception, to one in Esbjerg that could assist further to make sure the forms were completed properly...A+++ service :))))))))))))))))))))))))

Forstående og hjælpsom a-kasse!!

Jeg var lidt spændt da jeg skulle ringe og fortælle at jeg var blevet fyret, for jeg havde aldrig haft brug for DFH i de år jeg har været medlem.
Men jeg blev kun positivt overrasket, for der var super hjælp at hente, osse selv om det var en grim fyring...
Så det med at det kun er 3F der dur, når lokummet brænder, det er løgn!!!!!

Kompetent og støttende rådgivning

Det faglige hus er utroligt fagligt kompetent. Medarbejderne glemmer dig ikke, men vender selv tilbage og laver opfølgning på den sag de sidder med, selv efter sagen er afsluttet bliver der fulgt op med en henvendelse på hvordan det går.

Overordnet tilfreds.

Med det faglige hus er jeg meget tilfreds med den telefoniske hjælp man får, hvis der er noget man vil have svar på.
Dog når man bliver kaldt til møde i fagforningen f.eks. ang. dagpenge så syntes jeg de halter lidt bagefter. de virker ikke så kompetente som de burde være.
Jeg ringede til en medarbejder den dag jeg fik dagpenge, fordi der var noget som de havde sagt ved mødet som jeg havde misforstået, men som medarbejderen hurtigt kunne klare over tlf.
Alt i alt er jeg godt tilfreds med det faglige hus.

Nemt og hutigt

Indmeldelse gik nemt og hurtigt blandt andet på grund af yderst kompetent personale :-)

En fagforening der virkelig er der når du har brug for dem.

Jeg har og vil blive ved med at anbefale Det Faglige Hus, ikke alene er de billige, men de er der også når man får brug for dem og de er søde og meget hjælpsomme hele vejen igennem.

Godt medlemskab

Der er styr på tingende , og man får den hjælp man har brug for ! 😊 helt perfekt til pengene ..

hvorfor betale en masse til de store fagforeninger når der er lige så god hjælp at få i det faglige hus

det faglige hus med hurtig og nem vej til hjælp og så koster det ikke en halv bondegård at være medlem.

God fagforening

Søde og hjælpsomme

Jeg var i den uheldige situation at mine sygedagpenge "udløb". Jeg fik meget sent kontaktet det faglige hus for at få deres hjælp og allerede dagen efter var de på sagen og i gang med at hjælpe mig. Under hele forløbet er jeg løbende blevet opdateret med hvordan det gik og hvor langt i processen vi var. Alt i alt en fantastisk dejlig oplevelse. Jeg har altid troet at kommunen var der for at hjælpe folk og at en a-kasse ikke rigtig hjalp det store men jeg er blevet positivt overrasket og har fundet ud af at det er helt og aldeles omvendt. Så tusind tak til det faglige hus for al deres hjælp.

Aldrig haft en bedre Fagforening og A-kasse, ALTID perfekt service og søde mennesker.

Jeg har nu haft brug for både juridisk assistance og haft brug for socialteam.
Begge har haft service over alt forventning. Jeg anbefalet Det Faglige hus til alle
jeg kender.

Det Faglige Hus

Danmarks billigste fagforening

Billig fagforening og a-kasse for ALLE. Spar op til 8.000 kr. om året og få samme faglige tryghed.

Visit Det Faglige Hus

Call us on: 7545 3577