Device reviews

Device reviews

4.7

Ringeste service jeg nogensinde har oplevet! Hold jer væk!

Jeg bestilte for et års tid siden nogle domæner hos Device.dk.
Den første bestilling gik fint, men herefter er det kun gået ned af bakke!

De svarer ikke længere på telefon eller på nogen af deres mails, og selvom jeg sidst bestilte over 20 domæner, svarer de ikke på ordren. Jeg har aldrig nogen sinde oplevet noget lignende! Helt ærligt virker det ikke, som om de ønsker at drive forretning.

De sidste jeg oplevede var, at jeg fik et brev fra tyskland (denic.de) ang. betaling for to tyske domæner, jeg har hos device.dk. Disse var åbenbart ikke blevet betalt, og jeg havde ikke hørt fra device.dk overhovedet.

Foruden ovenstående har de også et meget fattigt admin-system, hvor man f.eks. ikke kan se hvornår domænerne skal fornyes og hvad det koster!

Jeg kan overhovedet IKKE anbefale nogen at handle hos device.dk!

Hold jer langt langt væk!

Perfekt til prisen!

Panik, skulle bruge en website IGÅR!
Fandet Device.dk, det tog dem ca. ti sekunder at hjælpe mig, alt var klappet og klart til en ½ halv time efter jeg havde lagt røret på.

Kraftedme superklasse.
Kun haft et enkelt problem, og det var heldigvis MEGET kortvarigt.
Ellers alt super perfekt.

Dårlig Support.

Jeg vil ikke anbefale at købe servere inde ved device da jeg selv er blevet snydt.
For det først ville han kræve 1000 kr for en server der normalt koster 400 kr inde ved det hosting firma som de lejer serverne fra.
Og for det anede regnede han ikke momsen med i prisen så det blev endnu dyrer.
Som der står i skat reglerne, hvis man ikke siger til kunden at det er eksklusiv moms så må man ikke lægge momsen oveni fakturen når aftalen er blevet underskrevet.
Så det vil sige jeg er blevet snydt for penge.
Men det accepterede vi et stykke tid men da vores server blev lukket pga. vi fik en anklage om vi havde attaket en anden ip adresse så vi spurgte dem om de ikke ville give den en total geninstallation men, det ville koste os det hvide ud af øgnene. ca (2500 kr).

Perfekt service

Jeg har været kunde på mange områder med Device.
Altid er jeg blevet mødt af top prof. staff som virkelig har formået at sætte sig i mit sted - og ikke mindst opfyldt alle mine behov.

Kan anbefales til enhver tid!

www.device.dk Details

Visit Device