Dgi Byen reviews

Dgi Byen reviews

6.5

Centralt hotel med god service

Min kæreste og jeg har boet på DGI byen nu 3 gange. Der er altid god service. Gode parkeringsmuligheder. Vi kan træne fitness og nyde sauna. Vi bruger helt sikkert DGI igen og anbefaler

total katastrofe

Vi er en handicappet familie hvor mor er rollator bruger og far er blind var der en uge med to børn. Vi måtte ikke side på deres stole ude foran mens børnene legede på trods af at der stod 20 tomme borde med stole fordi vi ikke ville købe noget mad halv ni om aften. Vi bøvlede med at vores dør ikke ville låse og det troede de ikke på så vi skulle selv løbe frem og tilbage indtil det var ordnet. Rengøring tog vores nøgle kort så når den ene af os var ude sad resten af familien i mørke. En dag ville vores kort ikke låse døren op vi ringede i receptionen men fik at vide at vi selv måtte komme der ned og få det lavet. Jeg vil aldrig tage der over mere og kan ikke anbefale det til nogen.

Sådan ødelægges en ellers god oplevelse

Et godt hotel med ok værelser og fine bade faciliteter. desværre ødelægges en ellers god rating af deres katastrofale bistro. Elendig betjening, glemte retter, glemte drikkevarer, glemte glas til bordet, og skældud til børnene for selv at hente de glemte glas. Rå kød i brugeren, som løses ved at varme kødet igen og lægge det tilbage på den i forvejen gennemvædede af kødsaft bolle..ved de bare lidt om fødevarehygiejne ? Tvivler

Lidt kaos mht. stregkode-kort

Jeg havde bestilt tur-kort til baby-svømning, og selve undervisningen og faciliteterne, vil jeg sige er OK. Men når man har flere turkort - og man skal tage det nye kort i brug inden alle klip er opbrugt på det første kort - så opstår problemerne. Så kan man ikke gå direkte ind i omklædningen, men skal hver gang hen og kontakte personalet, indtil de sidste klip er brugt op på det første kort. Parkeringsforhold: Acceptable, hvis man parkerer på Tietgensgade. Der er et godt stykke vej fra P-kælderen med en baby på armen.

God oplevelse

I påskeferien 2010 tog vi (2 børn og 2 voksne) en tur til København. Vi boede på DGI byens hotel, der ligger i forbindelse med selve DGI byen. Det var et super ophold med let tilgængelig p-kælder (inkluderet i prisen) og gode oplevelses-/motionsfaciliteter inkluderet.

Vi havde et stort dobbeltværelse med 2 ekstra senge og eget bad/wc. Fin morgenbuffet med noget for enhver smag. Super svømmehal med vand-work-out (eller hvad det nu hedder) og masser af gode legemuligheder i de forskellige bassiner.

Alt sammen beliggende i gå-afstand fra Hovedbanegården, Tivoli, Strøget og Nyhavn mv.

Visit Dgi Byen