DHL reviews

DHL reviews

8.4
2023 Trustpilot review(s)

fast

It has been very efficient, thank you. Just one suggestion: you could also deliver the package in the Superbest (Østerfælled Torv 22, 2100 København) like they do with other mail services? It is much better for me. ;)

udlægnins genbyr... hvad for noget lord

Udlægning genbyr. .. jeg har aldrig bedet om at DHL skulle lægge ud for mig til moms/told. .. jeg kan godt betale selv betale moms/told uden hjælp fra DHL..det er bare et stort svineri at tage den genbyr. .. kommer aldrig til at bruge DHL
Og særlig fordi det var ikke jeg som har valgt DHL til transport min pakke..

top professionelt

det kørte lige efter bogen. En fornøjelse

Glemte vidst lidt min pakke?

Efter at have ringet og besøgt DHL's hjemmeside, for at få min pakke genleveret - og derefter at have ventet endnu 14 dage på genlevering, besluttede jeg mig for at ringe til DHL endnu engang, modtager i røret en venlig ung mand, der undskylder og undskylder og undskylder, det dog ikke en undskyldning jeg vil have, jeg vil have min pakke. Han kunne ikke fortælle mig på hvilket tidspunkt pakken blev leveret, og jeg gjorde opmærksom på, at jeg ikke kunne blive ved med at være hjemme i tidsrummet 08.00 -17.00 for at afvente at de afleverer en pakke, der måske - måske ikke kommer.

Superb Service👍

Blev fint orienteret undervejs mht hvor langt pakken var i forløbet. Fin service. DHL har flinke chauffører, så man føler sig godt behandlet

Velfungerende med godt information om hvor langt pakken er

Er meget tilfreds
specielt tilfreds med SMS med følge link super ting.
Også 10 point til budet rar og glad ved aflevering ;)

Alt Som aftalt

Alt foregik efter bogen, og leveringen kom som aftalt

nåede nærmest ikke at vente

Jeg bestilte Express levering - og ganske rigtigt kom det inden for de 2 hverdage der var blevet lovet. Det var nemt og hurtigt og der blev guidet godt igennem swip-boxx leveringen som der blev anvendt i dette tilfælde.

Super information, så man kan følge pakken.

Fantastisk at få SMS undervejs så man kan følge pakken, og se at den ikke er glemt et sted.
4 dage fra pickup i Hongkong trods påsken, det kan ikke føres bedre.

Fantastisk information igennem hele forløbet

Man får sms'e under forløbet, så man er sikker på hvor pakken er og hvornår den ankommer. Via SMS er det muligt at få pakken leveret direkte til swipBox eller få den stillet hos naboen/indkørslen. Hurtig levering på trods af påsken.

Jeg har nu flere gange fået pakker fra udlandet, hvor jeg troede de kom med Post Danmark. Dette har altid været en god oplevelse. DHL sender SMS, hvis man ikke er hjemme eller man har adresseret den til en pakkeboks.
Svarer man på SMS'en så får man omgående tilbagesvar.

Fin service - men tidsrum for levering er for stort

Selve leveringen er fin, men det er en udfordring, at man skal være hjemme / på kontoret i hele tidsrummet 8-17 for at være klar til at modtage pakken. Det ville være nemmere at indpasse, hvis tidsrummet var kortere (eksempelvis med valgmulighed mellem formiddag eller eftermiddag).

Jeg syntes de er super

Jeg syntes de er hurtige fra Hong kong til dk altid Express fedt når man venter på sine vare

hurtigt og præcist

Dhl har styr på det, og er serviceorrienteret og fleksible.

God service!!

Rigtig god service! De kørte forgæves tidligt på dagen, men ringede så og spurgte hvornår jeg var hjemme igen og kom så igen senere samme dag. De ringede i forvejen i god tid! Rigtig god service og rar og venlig fragtmand!

Ingen pengeterminal

Skulle modtage en pakke, hvor der var told og moms på. Jeg modtog en sms at jeg kunne betale ved budet. Han havde dog ingen terminal, så jeg måtte køre med ham, ned til en hæveautomat og her viste det sig at han ikke kunne veksle så jeg måtte op til en forretning. :-( øv

Uacceptabelt at levere forretningspakker udenfor normal åbningstid

Forsendelse nr. 4711274864 blev leveret i dag kl. 17.18 og umiddelbart efter fik jeg en sms om, at den var leveret imod fuldmagt - men hvem havde givet den??
Jeg måtte hjemmefra og til klinikken for at se, om pakken stod ved døren...
Nej den lå i postkassen.
I formiddags fik jeg en sms om, at den ville blive leveret i dag, og jeg svarede tilbage, at jeg var på klinikken hele dagen, men der kom ingen pakke, så da jeg var færdig ca 16.30 kørte jeg hjem.
Er det normalt, at i leverer forretningspakker så sent?
Det er ikke godt nik!

Perfekt og fantastisk service

Købte en vare i Kina som blev sendt med DHL via Honkong. Fik en tracking kode så jeg kunne følge pakken, og takkede ja til at få en sms hvergang der var ny status, der var sjovt at følge pakkens vej til mig. Det tog lidt over 2 dage fra leverandøren i Kina afsendte den til at DHL kom hjem til mig med den. Desværre var jeg ikke hjemme, og kunne på deres website vælge at få den leveret en anden dag eller selv afhente den på deres lager i Kastrup hvilket jeg valgte. DHL tog sig af at ordne told og importmoms uden at jeg skulle gøre noget som helst, for et gebyr på 100 kr. En fremragende service.

DHL Details

Visit DHL