DHL reviews

DHL reviews

8.4
1985 Trustpilot review(s)

Sikker og præcis aflevering

Der blev orienteret om leveringen. Selve leveringen var uden problemer overhovedet.

Fin service

Lever op til alle forventninger.
+Flinke og hjælpsomme medarbejdere i DHLs kundeservice. :)

Fremragende service!!!;)

Min pakke kom hurtig uden problemer:)

god service

God service alt som det skal være

Godt med en orienterende SMS.

God og hurtig service med en SMS til orientering.

super service

Hele vejen igennem super service!
Kom på 2 - 3 Uger, og kunne følge kjolens destinationer over SMS hele vejen fra (i mit tilfælde) Kina og hele vejen hjem til hvor vi bor.
Det kan kun anbefales at købe ting derfra!

super hurtig

Bestilte en pakke fra Kina og da den først var på vej gik der ikk mere end 3 dage god service

Virkelig smart!

Genialt at man kan ordne det hele via SMS og selv afhente i nærmeste box hvis man ikke er hjemme.

Brugte 1 1/2 på at vente på deres levering fordi de havde lavet fejl i leveringsadressen.

Skrev til den fredag at jeg skulle have leveret på hjemmeadressen pga. påskeferie fra arbejde. Mit en mail om min nye leveringsadressen og tænkte fint. Men dagdag blev pakken så leveret til arbejdet imens jeg sad og ventede hjemme. Tirsdag sad jeg så og ventede 7 timer på at de skulle komme.

Tak tak tak

Jeg er meget glad for jeres arbejde
1000 tak hilsen

Superb!

Modtager jævnligt varer fra Storbritannien via DHL - der er hurtige til at levere og man kan følge sin pakke hele vejen til sin dør. Der kommunikeres via mail og sms. Set er muligt at afgive fuldmagt i forbindelse med leverancen via SMS.
Er utrolig glad for den service, jeg modtager!
Pakkerne er altid i perfekt stand og chaufføren smiler venligt.
I øvrigt bør det nævnes at levering sker hurtigere end med post Danmarks pakkepost imellem Jylland og Fyn ~ hvilket er yderst tankevækkende!
Tak :-D

Åben dør ved hjemkomst!

Da jeg kommer hjem igår har DHL været for at aflevere min pakke, da jeg ikke er hjemme vælger man så at tage i den ene dør der viser sig at være ulåst, den fejl er min, men at man har valgt at åbne døren til et andet menneskes hjem, og vælte flere ting i gangen, må man i det mindste sørge for at LUKKE DØREN IGEN!!!!! Jeg har 2 hunde der kunne være løbet ud og blive kørt ned i trafikken, hvem fanden tror i lige i er?? Hvis jeg ikke reagere på banken og ringen på døren, så er det sku nok fordi jeg ikke er hjemme!! så tusind tak for at være skræmt fra liv og sans efter en HELDIGVIS kort tur væk fra hjemmet!!

Også kunne man evt, sende en besked når man er ved at nærme sig, så man ikke skal rådne op herhjemme mellem 8 og 17 !!!

Ringe

Jeg bestilte et krus fra England for 2 måneder siden. Det er først blevet afleveret i dag.
Efter 2 uger uden at have hørt noget omkring leveringen eller noget, skriver jeg til afsenderen. Jeg får af vide at DHL har prøvet at få fat i mig, fordi jeg ikke var hjemme den dag, men jeg havde ikke modtaget nogle opkald efter noget. Jeg fører så en dialog med afsenderen og aftaler et tidspunkt med hende.
Jeg er hjemme hele dagen og venter på at DHL skal aflevere. De afleveret ikke pakken den dag. De skriver to dage kl. 10 efter at jeg skal være hjemme fra 8-17 den dag, hvilket i sig selv ikke giver mening, i og med det er to dage for sent og at det er 2 timer senere end de vil have at jeg skal være hjemme.
Jeg får så svaret på beskeden at de skal sende den til swipbox. Jeg kigger på internettet og finder ud af at pakken bare ligger i Århus og venter på at blive afleveret. Jeg får skrevet at de skal aflevere den til en anden adresse, hvor de 2 uger efter siger at se er klar til at aflevere.
Virkelig ringe at det tager 2 måneder at aflevere og at de ikke kan give ordenligt besked eller noget som helst.

Fantastisk levering

Meget hurtig levering!! Deres system med FULDMAGT fungere virkelig godt.

Skulle betale told kontant da pakkepost kom!

Jeg havde bestilt noget tøj fra USA hvor jeg valgt ekspres fragt fra DHL. Der var ingen problemer med selve fragten og pakken kom hurtigt, men da pakkeposten kom, krævede han tolden fra pakken som var 205 kr. som han ville have med det samme. Jeg var dog heldig lige at have penge kontant.
Jeg synes bare at de godt kunne informere en om det på deres hjemmeside under pakkens "track 'n' trace" nummer.
Jeg ved ikke om han kunne tage dankort på stedet, blev så forbavset over han stod der og krævede pengene.
Jeg ved ikke om det er mig der ikke har gjort mit forarbejde ordentligt, synes bare at andre burde vide at man har bestilt fra bl.a. USA kan de godt komme og kræve tolden.

Tak for ben og hurtig levering

Jeres samarbejde med SwipBox gjorde det meget nemt at modtage en længe ventet pakke :-)

Det var rigtig rart at blive opdateret om forsendelse på mail, og tilvalg af sms update. Der kom en sms med at levering ville ske d. 11, hvilket ikke passede mig så godt, derfor var jeg meget glad for at sms'en kunne besvares med en ny dato for levering, hvilket fungerede upåklageligt! Leveringsmanden var ganske flink og endda behjælpelig med toldregler.

Hurtig op præcist

Hurtig og fin levering af pakken. Alt i den skønneste orden

Fin fin service

Alt virkede og pakken blev leveret som forventet

DHL Details

Visit DHL