Diamond Data reviews

Diamond Data reviews

Very low
1.0

KØB IKKE HER!!!!!

Blev snydt og bedraget. Fik heldigvis mine penge igen via indsigelse i banken.

Ser også ud som om at hjemmesiden nu er lukket.

erfaring med firmaet

Elektrobiksen vs Diamonddata

hør allesammen dette svindelnummer med at det er blevet frarøvet noget er jo ikke første gang det sker.

da Farmand havde Elektrobiksen var deres fupnummer at hans søn stod i butikken og en røver brød ind og fik truet ham til at åbne pengeskabet.

At lille sønnike blot prøver at gå i Fars fodspor med svindelnummer er jo nærmest selvskrevent blot er han for lad til at fabrikerer et stickup men bruger nu der har været indbrud i deres varebil på vej til posthuset...LOL

enhver fra slagelse og omegn som har haft med elektrobiksen aka diamondata at gøre ved far og søn er de største plattenslagere i omegnen og er komplet utroværdige.

det er selvfølgelig pisse ærgeligt for de af jer som er blevet narret og håber i får jeres knaster retur samtidig med sønnike får en rigtig god lang dom

Snyd & svindel

Købte en Harddisk - lang lrespons tid. ingen response på tlf. eller emails.
Trækker pengene fra kortet og fremsender en falsk T&T nummer. Er politi anmeldt.
Nu må politiet da snart stoppe dette bedrageri, og forhindre at flere falder i denne fælde.
Bent Jensen.

Underligt.

Det virker meget meget mystisk at deres hjemmeside er online endnu, og de skriver ingen steder at de er lukket, men tilbyder stadig et kæmpe udvalg af produkter...Håber ikke at der er flere der bestiller noget hos dette firma---

Et smut forbi deres butik i Slagelse, bevidner også at dette er et mindre seriøst firma, butikken er tom, og der er sat pap for alle vinduer...

Lorte firma.

Min far købte en mus i november. Brugte den et par uger, og så virkede "rulle hjulet" ikke mere. Vi skrev til dem, og de svarede efter et par uger og sagde vi skulle sende den til rep. Det gjorde vi så, og har siden ikke kunnet få kontakt med dem.

Heldigvis er det ikke så mange penge han har mistet. Men hold jer langt væk fra det fup firma.

Nu er de så heldigvis også lukket ned ;)

Endnu en utilfreds kunde

Jeg har fuldstændig samme historie at fortælle. Købte også produktet pga. den lave pris - var dum nok til IKKE at checke forhandleren først! Produktet blev aldrig ekspederet - jeg fortrød købet og annullerede handlen via mail (telefonen blev aldrig besvaret). Pludselig modtog jeg en forsendelsesbekræftelse med et fiktivt track-and-trace nr. Jeg har aldrig modtaget nogen forsendelse fra Diamond Data. Jeg har gjort indsigelse via min bank og fået pengene tilbageført - men sidder stadig tilbage med en rigtig dårlig oplevelse.

KØB IKKE NOGET HOS DENNE FORHANDLER - DET ER REN SVINDEL!

Vi må tage det som en lærestreg!

Ingen tvivl. Vi er blevet fuppet - allesammen.
Havde selv bestilt en HTC Desire HD til kr 3.449,-. Samme historie: afsendelsesmail med falsk Track & Trace den 18. jan., hvor pengene også blev hævet. Ingen form for kontakt til firmaet er lykkedes siden. Har politianmeldt og gjort indsigelse i banken (og fået pengene), men i sidste ende er det jo alligevel alle bankkunder, som kommer til at dække tabet. Bankernes PBS henter jo pengene et sted, og jeg tror desværre ikke det bliver hos Diamond-data.
Vi må kigge os noget bedre for, så det bliver sværre for firmaer at slippe afsted med svindel, uden at det på den anden side bliver umuligt for nystartede Web-butikker at komme igang på grund af skepsis eller for strenge krav til sikkerhedsstillelse.

Den ene stjerne i plus burde have været -10!!!

Vi bestilte den 8. januar nogle dele til en PC der skulle repareres i en fart da den skulle bruges til en demonstration.
Den 18. januar fik vi en kvittering på at varerne var blevet afsendt fra deres lager og beløbet blev samtidigt trukket på vores konto.
Efter et par dage gik jeg ind på GLS's side for at spore nummeret og den kunne ikke findes i systemet. Vi ringede til både PostDanmark og GLS for at være helt sikre men de kunne ikke se at nummeret eksisterede.
Status den 6. februar: T&T-nr eksisterer stadig væk ikke, mange penge fattigere og stadig ingen dele ankommet. :-(
Vi har nu bestilt delene ved et andet firma som vi kan stole på og anmeldt Diamond Data for svindel.

Til nye købere:

KØB ET ANDET STED, BARE IKKE HER!!!!!!!!!!

tyveri

varen blev afbestilt men de trak pengene en uge efter varen kom aldrig rent fup tyveri anmeldes til politi

Ynkeligt!

Dimaond Data fortjener at blive tilintetgjort, hvis "firmaet" tidligere fungerede kan jeg ikke dokumentere for, hvad jeg ved fra personlig erfaring er at dette "firma" snyder sine kunder, ved at give dem et ugyldigt T&T nummer og hæver pengene systematisk og sender aldrig varen. Dette er den mest ynkelige måde at tjene penge på. Snyd og bedrageri burde være synonymer for Diamond Data, det er evident at 99 % af deres kunder har haft en totalt uacceptabel oplevelse. Jeg bestilte et grafikkort hos Diamond Data og kunne med det samme fornemme at der var noget galt. På deres hjemmeside var det specificeret at min ordre var på lager, men efter 2 dage skete der intet så jeg prøvede at kontakte firmaet, uden held. Jeg afbestilte min vare via mail, alligevel trak de pengene den 18. januar og sendte mig et ugyldigt T&T nummer. Pengene er blevet overført tilbage til mig via banken da jeg svarede tilbage med en indsigelse.

Handel aldrig på nettet før du har læst om et firma, brug denne side som et godt eksempel, og så bliver du fri for al den stress som alle os andre fik da vi havde "fornøjelsen" med at handle hos Diamond Data.

Ren fup!

De har også prøvet at snyde mig, men heldigvis fik jeg pengene retur da jeg havde købt med dankort. Hele firmaet er ren fup. Det har helt fra starten været deres intension at snyde folk. Røvhuller! Det der snyd mig var at de havde vedlagt et Track and Trace nummer på ordrebekræftelsen. Det virkede selvfølelig ikke. Jeg har heldigvis fået mine penge igen. Hold jer væk fra dem!

ja.Firmalusk

De har også prøvet på at tage røven på mig. Samme historie jeg bestilte 2 stk. HD Den 7. Januar men hørte ikke noget før d.18 jan hvor de trak pengene for køb (1048 kr) og sendte mig en mail med et falsk Track&Trace nummer, eller i hvert fald et ikke brugt nummer. Jeg har haft kontakt med Post Danmark og ja de har købt forsendelsen men ikke indleveret nogen vare til afsendelse.Jeg har været inde i Diamon data`s database og der stå min ordre som afsendt og afsluttet netop D.18 januar
men jeg har som sagt i nu ikke set nogen vare idag D. 02 februar.
Ja der er lusk i dette firma og det ser ud til at det kun dreje sig om at snyde kunderne og de svare jo ikke på mail eller telefon.

her er adressen

Løvegade 1, 4200 Slagelse

Aldrig afsendte varer...TOTALT svindler firma

Har netop politi anmeldt dette firma.
Afgav ordre den 5 januar, da jeg intet hørte omkring ordren og pengene ikke var trukket fra konto afbestilte jeg ordren den 16 januar via mail.
den 18 januar trak de alligevel pengene og sendte et FALSK LÆS IKKE EKSISTERENDE POST DANMARK TRACK AND TRACE NUMMER.
Dette er ikke accepteret og jeg har netop efter råd fra den danske banks fraud afdeling politi anmeldt firmaet

Svindlere af første grad

bestilte grafikkort samt CPu fra dem d. 4 januar, efterspurgte per mail d. 10 om hvor mine vare blev af. Den 12. afmelder jeg ordren per mail.
Den 19 får jeg så en mail om at de har sendt varene og per dags dato har jeg endnu ikke hverken kunne få fat i dem, eller fået mine vare.

Har anmeldt det hos min bank (nordea) og de vilel se om de kunne få trukket pengene tilbage.

Føj!

Hvis du handler her så forbered dig på at blive snydt.

Plattenslagere

Som mange andre blev jeg også snydt. Bestilte 4 HD for 2200 kr den 8 januar. Den 18 jan. fik jeg mail om at de var kommet på lager og sendt. Ifølge tt fra postdanmark fandtes dette ikke. Samme dag trak de pengene. Den 19 så jeg så på trust pilot alle de dårlige anmeldelser. Prøvet et hav af gange at kontakte dem uden noget held. Skrev mail til den uden nogen reaktion, kunne dog se de læste mine mail. For 10 dage siden gjorde jeg indsigelse mod firmaet og via min bank fået pengene tilbage. Utroligt dette kan lade sig gøre i dagens Danmark. Sådan nogen plattenslagere

Direkte svindel og bedrag!!!

Hold jer langt væk fra at handle med Diamond-Data.dk!!
De sender dig ikke varen men trækker pengene aligevel!
De tager aldrig telefonen og svarer ikke tilbage på emails.
Jeg bestilte en bærbar hos dem, men opdagede efter nogle dage den dårlige omtale de havde på nettet. Derfor ringede jeg til dem et utal af gange for at anullere min ordre, dog uden held med at komme igennem. Derfor skrev jeg et par mails til dem hvor jeg utrykkeligt skrev at jeg ønskede at anullere min ordre. Stadig ingen respons. En uge efter at jeg havde anulleret min ordre, sendte de mig en mail med at ordren var ekspideret og sendt, hvilket betød at de trak pengene på min konto:-(
Track & trace nummeret de sendte mig duede ikke, så jeg kontaktede post danmark og fik at vide at Diamond-date blot havde reserveret nummeret, hvilket så giver dem mulighed for at trække pengene.
Jeg skrev til dem at jeg ville have mine penge retur, men stadig ingen respons.
Jeg har nu via min bank, politianmeldt dem for at få mine penge tilbage.

Så trust me! Lad være med at handle med Diamond-data.dk!!!!!!

Leverer ikke Varen men stjæler folks penge.

Harddisk bestilt d. 5. januar 2011 og betalt via dankort, vare afsendt i følge Diamont Data d. 18. januar - afsendelsesmail sendes med T&T nr. - pengene trækkes på Dankortet, men varen er endnu ikke leveret.
Post Danmark har endnu ikke modtaget pakken til levering d. 27. januar 2011
Hermed Politianmeldes firmaet for svindel. Endvidere kan Diamont Data ikke kontaktes via tlf. som er oplyst på deres hjemmeside.

Beskrivelse af et svindle firma...

Den 9 jan 2011 bestilte jeg en mikrosoft office pakke 2010 til 689kr men 2 dage efter fandt jeg ud af de dårlige anmeldelser og sendte mails til dem uden de reagerede tilbage men så hævede de pengene på min konto og sendte mig en ordre bekræftigelse og et T&T nr men dette nr er oprettet men pakken er aldrig sendt. Og nu vil min bank prøve at få pengene tilbage og post danmark er sat på sagen og nu bliver politiet blandet ind i sagen.

Har sendt 3 mails til dem men ingen svar og har ringet til dem men tlf melder bare optaget, sådan et svindel firma...

Diamond Data Aps Details

Ny Butik