Diamond Data reviews

Diamond Data reviews

Very low
1.0

Der er ikke meget ære i det firma

Har ringet / mailet / skrevet til dem men uden held,lige som mange andre som man kan læse om her inde og så får de lige en politi anmeldels over i ,for det kan vi ikke være tjent med og at blive behandlet på denne måde nogen af os

-50 stjerner

Samme scenario som allerede beskrevet .. forsøgte at annullere ordren - ringede - skrev i et væk uden reaktion. samme oplevelse mht til falsk T&T nummer og pengene blev trukket.. Håber min bank kan trække pengene retur - de er ihvertfald villige. ..

Faktisk skal bedømmelsen være minus 5, men muligheden gives ikke.

Selvom det er hårde ord - så er de saglige.
Jeg har købt USB stik, SDHC kort og den lille Office 2010 pakke. Jeg annullerede ordren da jeg fik "kolde fødder", men firmaet lavede hurtigt en såkaldt forsendelse med en falsk T&T, samtidig med at de hævede pengene på min konto.
Undskyldningen med at deres bil er blevet bestjålet holder heller ikke, idet den falske T&T er lavet flere dage førend den anførte fredag.

Der er kun en vej! Politianmeldelse og en straffesag.

Jeg fik mine varer forholdsvist hurtigt.

Jeg bestilte 2 sæt computerhøjtalere d. 22. december og håber de kunne nå at komme frem inden jul, velvidende at det var ret optimistisk. De kom dog heller ikke inden jul, hvilket er forståeligt nok, men de kom d. 27. december, altså om mandagen efter jul. De blev bragt ud af DHL og altså ikke af Post Danmark.

Inkompetente eller svindlere?

Ligesom de mindst 21 andre her på Trustpilot, så har jeg den 18/1 modtaget en email om at min vare er afsend. Det er den bare ikke og de har trukket pengene fra min konto.

Jeg har gjort indsigelse i min bank, og afventer så hvad der så sker. Når man laver en indsigelse, er det en del er procedure at spærre betalingskortet der blev brugt.

Spørgsmålet er så om der er sket en fejl, eller de prøver at snyde. Eftersom vi ikke har hørt noget fra firmaet, tror jeg mest på det sidste.

Havde det på fornemmelsen meget hurtigt...!!!

Lige som mange andre her inde, har jeg også været meget uheldig, at falde for diamond-datas billige priser. Og bestilte derfor 2 stk computerskærme af mærket Samsung SyncMaster P2450H (Sort rose). Jeg bestilte d.4 januar, og flere dage gik hvor min ordre ikke blev behandlet. Pga. dette begyndte jeg så at få mine anelser, og prøvede lige som alle andre både at ringe og maile forgæves. En uge efter min bestilling modtog jeg så en mail med ordrebekræftelse, og jeg tænkte at jeg jo kunne ha lov at håbe på at de nu endelig var på vej. Allerede dagen efter gik jeg på postdanmarks hjemmeside for at se hvor langt min pakke var kommet, men ingen oplysniger kunne jeg få med mit t&t nr. Så jeg ringede også til postdanmark for hjælp, og fik af vide, at 4-5 andre havde talt med selv samme dame som jeg kom igennem til. D.19 januar blev mine penge trukket, og nu hvor jeg ved alt dette om firmaet, vil også jeg politianmelde diamond-data, og ringe til min bank med en indsigelse. Og så må vi jo bare håbe de rigtige guder er med os, så vi alle der er kommet i klemme hos dette guds forladte firma, kan få vores pange tilbage.

Bevidst bedrageri

Jeg må desværre slutte mig til kredsen. Bestilte en vare den 9. januar 2010, modtog den 18. januar en bekræftelse på, at varen nu var ekspederet indeholdende T&T nr. via GLS. Sagen har dog aldrig været oprettet hos GLS. Beløbet blev hævet på kontoen den 19. januar. Varen kom ikke. Jeg går videre med sagen.

Penge hævet men ingen vare.....

Ja jeg gik fælden, er ellers aldrig blevet snydt på nettet men en gang skal jo være den første, jeg skulle have ny mobil, en HTC desire og efter en del søgen fandt jeg så det her firma og var inde og læse ders vilkår og det så jo ikke så ringe ud så jeg bestilte da det også var det billigste sted jeg kunne finde, jeg gik i god tro en hel dag men da jeg dagen efter lige se hvordan det stod til med min ordre, var der ikke sket noget og jeg ville lige for en god ordens skyld ringe og høre hvor den blev af, men på trods af nok 100 forsøg kom jeg ikke i gennem, så søgte jeg på goggle, og ja så kan jeg jo se at jeg ikke er den eneste der ikke kan komme igennem til dem, jeg bliver lidt bange og ringer til banken og de vil have mig til at afbestille orderen og det gør jeg så kl 12. men så kl 15 får jeg en mail fra firmaet om at min ordre er sendt, og en time efter er pengene hævet på kortet, så nu er jeg også igang med en indsigelse.... handel for guds skyld ikke med det firma.

Det samme her

Computer bestilt d. 5/01. Pengene haevet d. 18 og ugyldig T&T nr sendt til os. Ingen svar paa vores email. Fulstaendig uacceptabelt! Vi kontakter straks vores pengeinstitut og politi og haaber paa vi kan faa vores penge tilbage.

Trækker pengene men sender ikke varerne.

Den 5/1 bestilte jeg en ASUS U35JC RX040V til 4500kr. Efter en rykker for levering, sender de en mail d. 18/1 hvor det fremgår at varen er afsendt og et TT nr. som jeg ikke kan slå op hos Post Danmark. D. 21 rykker jeg for varen, de har endnu ikke svaret. I dag har jeg skrevet endnu en mail hvor de får 24 timer til at svare hvornår de fremsender varen uden falsk TT nr. Hvis ikke de svarer tilfredsstillende går jeg i banken og politianmelder.

Trist....

Bestilte 4x 2TB diske d. 10 jan 2011 og fik en bekræftigelse med det samme.
Sendte dem et par dage senere en mail omkring hvorfor min ordre ikke var behandlet endnu. Fik så d. 18/1 en mail om at min ordre var ekspederede og fik et T&T nr. Her har de så hævet pengene fra min konto.
Jeg gik ind på postdanmark for at se hvor min pakke var i systemet men kunne ikke finde TT nr.
Jeg har kontaktet firmaet flere gange og spurgt til hvorfor TT nummeret ikke findes men intet svar fra dem.
Efter dette finder jeg denne side med alle disse anmeldelser og går derefter igang med at få gjort indsigelse til overførelsen i banken og agter at politianmelde firmaet for fusk.
Så beskeden til alle som finder dette...
!!!------Køb ALDRIG noget fra dette firma----!!!!

Nej nej nej

Jeg har netop afgivet ordre på et kamera til lige under 5000. Havde ikke set alle de her dårlige anmeldelser. De har hævet penge på min konto og kan ikke få kontakt til firmaet. Hvad skal jeg gøre? Har jeg nogen mulighed for at få mine penge igen? Er studerende så der er en stor sum for mig.

Hæver penge men afsender ingen varer

Jeg kan kun bekræfte de dårlige anmeldelser som andre har givet Diamond Data. Det er ren svindel. Kunne man give 0 stjerner, havde jeg valg det.

Jeg fik desværre afgivet en ordre på over 2000 kr. før jeg googlede firmaet og fandt de dårlige anmeldelser her på Trustpilot. Derfor sendte jeg straks efter mail for at annullere min ordre. Fik intet svar og fik heller ikke fat i butikken trods 15 telefonopkald.

Det er helt tydeligt at Diamond Data ikke ønsker at have nogen kontakt med kunder.

Én uge efter min bestilling/afbestilling får jeg så en mail om at ordren er afsendt. Track&Trace nummeret er falskt og der kan ikke findes data på pakken hos postdanmark. Men pengene er hævet på min konto.

Jeg har kontaktet min bank og lavet en indsigelse. Fik at vide at jeg nok skal få mine penge retur. Men det gør mig meget vred at så mange forbrugere skal udsættes for Diamond Datas svindelnummer.

Derfor vil jeg politianmelde Diamond Data på mandag d. 24. januar hos Slagelse Politi. Opfordrer alle andre som er blevet svindlet til at gøre det samme.

Svindel

9/1-2011: Bestiller varer
14/1-2011: Ringer utallige gange, men får ikke fat i virksomheden. Annullerer derfor ordre, der iflg. ordrestatus på deres egen hjemmeside, endnu ikke er blevet behandlet.
Hefter: Mailer til virksomheden (igen) og ringer utallige gange, idet jeg ikke modtager en bekræftelse på min annullering (til trods for, at jeg specifikt har bedt om det).
18/1-2011: Modtager mail om at ordre er afsend med Postdanmark. Track and Trace nummer er ugyldigt.
Mailer og ringer atter forgæves.
22/1-2011: Læser på Trustpilot om virksomhedens ulovlige aktiviteter (skulle nok have gjort dette noget før). Orienterer Diamond Data om en politianmeldelse 24/1, såfremt jeg ikke hører fra dem. Kontakter banken for at gøre indsigelse mod transaktionen.

Alt i alt et utilgiveligt forløb, og mit ønske er dels, at personerne bag svindlen bliver holdt ansvarlige for deres handlinger og at kunder fremover ikke bliver udsat for denne slags brodne kar.

Johnny

Intet svar, intet syn af varen

bestilte 2stk samsung P2450H 24" skærme d. 7. jan, fik bekræftigelse pr. mail 11 dage sanere om at pakken var sendt, inkl. et ugyldigt t&t nr til postdanmark. Intet svar på mail eller telefon, kan på ingen måde anbefale at handle med disse krejlere.

Snyd snyd snyd

Jeg bestilte en HTC smartphone - Efter 4 dage kunne jeg ikke forstå hvor den blev af. Jeg prøvede at ringe i en uendelighed og sendte mails - ingen respons. De kan godt huske at trække pengene, men sender ingen varer - De sender falsk Track&trace og svarer aldrig på telefonen. Fup og svindel

FUP firma ligesom de andre skriver!!!!

Jeg har bestilt 2 stk 2 tb diske. diskene stod også som en anden beskriver som 100 stk som kom på lager. der skete ikke noget i lidt over en uge og så har jeg fået et falsk track and trace nummer!

Jeg har bedt om pengene tilbage i banken, og planlægger at politi anmælde det når jeg hører tilbage fra pbs.

igen som alle andre FUP firma

Hæver pengene, sender falsk T&T nummer, varen ankommer aldrig.
Der er kun een ting at gøre, hvis man har købt ved dem.

Politianmeld dem hos Slagelse nærpoliti + gør indsigelse mod hævningen i banken.

Sørgeligt at det er en dansk butik, der skal være den første der snyder en.

Afbestilte de trak pengene og varerne kom aldrig!!

Bestilte varer D6 Jan 2011
Afbestilte varer D7 Jan
Pengene trukket D18 Jan
T&T Nummer er ikke afsendt som mailen de sender siger.
Ingen tager telefonen eller besvarer emails.
Kontakter Fraud Afdelingen i Banken.
Politianmelder firmaet

De er rent fup og svindel, og skal politianmeldes.

Bestilte en iPhone og dagen efter kommer jeg tilfældigvis til at se denne side og al den kritik der er rettet mod firmaet. Jeg skriver straks til dem og beder dem annullere min ordre. Hører intet. Forsøger at ringe, uden held. Skriver igen for at annullere, og hører stadig ikke. Så får jeg pludselig en bekræftelse på at ordren er afsendt samt et T&T nr. og pengene bliver trukket på min kto. Jeg kontakter Postdanmark som kan fortælle mig at jeg ikke er den eneste der har kontaktet dem vedr. nærværende firma. Jeg har kontaktet min bank og er i færd med at lave indsigelse, og jeg formoder at beløbet bliver tilbageført så snart banken har fået indsigelse. Jeg vil politianmelde det så snart jeg får tid.

Diamond Data Aps Details

Ny Butik