Dibs reviews

Dibs reviews

5.1

Intet mindre end perfekt.

Jeg har firmaet www.GadgetCity.dk - Inden vi havde Dibs som betalings-gateway, havde vi adskillige andre. Ingen af dem kunne leverer den stabilitet og enkelthed Dibs kunne.
Her er hvad vi har bedømt Dibs på.
1. Pris: 5 stjerner
2. Brugervenlighed: 5 stjerner
3. Stabilitet: 5 stjerner
4. Kundeservice: 5 stjerner
5. Kvalitet: 5 stjerner
Intet mindre end 5 stjerner HELE vejen igennem.
Prisen på Dibs er billig og man får en platform som er super let at sætte op. Desuden er Dibs yderst stabil. Og når man har brug for hjælp er kundeservicen HELT i top. Kvalitet for ALLE dine penge.
Hos os er der ingen tvivl - Dibs er vores valg og burde være alles valg :)

Hilsen
Johnni / Direktør af GadgetCity

Super payment gateway

DIBS er den paymentgateway der understøtter flest betalingsmuligheder. Hvis du beslutter dig for at prøve sælge dine produkter også uden for Danmark, giver DIBS dig de bedste betingelser. Super service!

Fortvivlende at være webshop med DIBS som partner

Vi har en lille webshop som hovedsageligt sælger gennem homeshopping events - vi er ude hver aften og sælge med forhandlere som er 100% provisions lønnet af aftenens salg. Forestil jer fustrationen når man så ikke kan køre sine ordrer igennem betalings systemet for 2. dag - ja, nogle gang 5 dage i streg! Det er uhørt at internetbetalings systemet ikke VIRKER - 5 minutter nede er for lang tid - og hver anden dag i en uge - det er slet og ret dårligt. At man oveni ikke meddeler det højt og tydeligt på hjemmesiden, når systemet går ned - det kan man ikke være bekendt!

Nede 2 gange på 3 dage!! FUCK det er ringe!!!!

Der er ingen hotline, eller at de i det mindste skriver på deres hjemmeside, at der er problemer!!!! Pisse dårlig kundeservice!!!

HVORFOR VIRKER DET IKKE ?????

Et udenlandsk MASTERCARD bliver afvist af DIBS ved alle former for køb.

Meningen med sådan et kort er vel at man kan handle alle steder på Jorden ?
Men i Dk virker det ikke. Hvorfor ?
Hvis alle udlændinge får deres kort afvist, så er påvirker det betalingsbalancen.

Servicemindet medarbejder!

Jeg har lige snakket med DiBS, da jeg havde en betaling som drillede - og jeg fik den mest flinke svenske pige i telefonen! Og selvom der måske kunne ha' været en besværlig sprogbarriere - men hun formåede at hjælpe mig så utroligt godt, at det fortjener en anmeldelse i fineste karakter. Det var helt fantastisk og dejligt med god service.
Jeg fik desværre ikke fat i navnet på pigen, men jeg håber vedkommende som læser dette, vil viderebringe dette til hende - for det er helt på toppen med god service!

Jeg har tålmodighed!.

Jeg har fået fin feeback på mine henvendelser. Det er naturligvis ærgeligt at systemet er nede og jeg er selv som indehaver af en internetvirksomhed: www.dvdcity.dk dybt berørt af deres nedbrud. Men når det så er sagt: jeg har fuld forståelse for den problematik de sidder med i hænderne og det gør ikke tilstanden bedre hos DIBS når vi alle sammen på een gang prøver at hæve vores transaktioner - så overloader vi igen systemet!. Ting går skævt og istedet for at blive vred og frustreret må vi se fremad. I det mindste er transaktionerne jo ikke gået tabt, så pengene bliver på sigt fordelt hvor de skal. Når det kommer op at køre har jeg tænkt mig at hæve mine transaktioner om natten hvor der er mindst trafik og derved kommer jeg forhåbentligt til at få fine og hurtige gennemførelser.

For dårligt DIPS

Det virker ganske urimeligt og dybt uprofessionelt, at DIPS nu næsten en uge efter sit nedbrud stadigt ikke er fuldt funktionsdygtig.
Personligt har jeg siden i tirsdags ventet på at få knapt 800 kr. tilbagebetalt fra en virksomhed, som bruger DIPS og har lige fået at vide fra denne virksomhed, at de stadigt ikke kan tilbageføre pengene grundet problemer hos DIPS.

Absolut lang nedetid...

Har ikke kunne logge ind i admin panel den sidste uge for at se transaktioner mv. grundet servernedbrud/overbelastning!! ...for ikke at tale om de tabte kunder i samme forbindelse! Det er simpelthen for dårligt og kan absolut ikke anbefale DIBS. Vi flytter straks til epay.dk i stedet. Har hørt de bedre service og så er de billigere.

Meget ringe og dyrt

Ubegribeligt hvordan et så dyrt betalingssystem kan være så meget nede. Det er 3. gang på meget kort tid at DIBS er ramt af alvorlige problemer der har betydet at systemet har været mere eller mindre ude af drift i dagevis. Er bare ked at vi ikke fik skiftet til et andet system for flere måneder siden.

Den absolut dyreste udbyder, med det absolut ringeste serviceniveau

Jeg har i tidens løb arbejdet med de fleste større danske betalingsudbydere, og aldrig har jeg oplevet så ringe service som hos DiBS.

Det er slemt nok at systemet er nede i mange timer, men at de ikke så meget som sender en mail ud til deres kontaktpersoner, er i min verden helt utilgiveligt. Så havde vi i det mindste haft en chance for at løse problemet selv, når nu DiBS ikke selv kan.....

Uhørt ringe produkt!!!!

DIBS konsekvente kapacitetsproblemer!

Endnu engang gik DIBS ned tirsdag eftermiddag, hvilket har skabt enorme efterdynger af problemer for diverse virksomheder. Det er simpelthen ikke i orden, at en virksomhed af den kaliber ikke kan håndtere kunderne. SURPRISE: der er mange captures + auth. omkring slut/start måneden!

Ja, ting går ned når man arbejder med systemer, men ikke i det omfang vi har set med DIBS - både vedr. nedbruddet i juni, hvor man lovede bod og bedring, og nu her i oktober.

DIBS - hvad gør I?

Grådige priser der ikke matcher ydelsen

DIBS er en dyr betalingsgateway og deres service matcher slet ikke den ydelse man får. Derudover virker det til at de ikke har nok kapacitet på deres backend, med alle de nedbrud og fejl. Som forbruger har jeg nu oplevet at to af mine bestillinger er blevet reserveret tre gange hver. Vi snakker næsten 7000 kr som jeg ikke kan gøre brug af, og bogholderiet i den pågældende butik kan ikke hæve reservationen før DIBS er oppe at køre igen. Det var beskeden i går, og problemet er stadig ikke løst. Uacceptabelt for forbrugeren og butikken som betaler vanvittige priser for jeres løsning! Jeg kan kun anbefale epay.dk i stedet for.

Store nedbrud

Info til mig selv:
Her på det seneste, har der være store nedbrud. Og de har tit nedbrud.

Fungerer nu ikke på 2. dag

Stadig er det ikke lykkedes DIBS og finde det generelle problem der gør at MANGE danske webshops ikke kan modtage betaling med kort - nu på 2. dag!!

Come on DIBS, I er de dyre drenge i branchen, få dog styr på jeres system!

Dårlig service

Edit :
Her, et godt stykke tid efter min oprindelige anmeldelse, kan jeg konstatere at Dibs' service niveau er blevet endnu ringere. * Hold jer langt væk fra dem * og brug et af de gode alternativer der findes til dem. Kan desværre ikke give mindre end én stjerne.

Jeg har flere gange haft problemer med den betalingsservice jeg har gennem DIBS.

Deres holdning til at få løst problemerne, virker arrogant og deres medarbejdere vender nogen gange ikke tilbage med en løsning, selvom det er aftalen. Man skal selv følge op gang efter gang, for at få skub i sagen. Også selvom problemet er opstået pga. en fejl hos DIBS.

Dyrtkøbt kvantitet og ringe service

Jeg valgte for ca. 4 måneder siden Fribetaling.dk som min betalingsgateway i vores webshop. Det har fungeret fint og problemfrit og til trods for den lave pris på 89 kroner pr. måned var produktet godt og stabilt.
Kort tid efter at have bundet mig på en 2-årig kontrakt med Fribetaling, indtræffer katastrofen. Vi modtager en mail med overskriften: DIBS overtager Fribetaling! Jeg kendt i forvejen meget lidt til DIBS, men vidste at det var den betalingsgateway som "de store" brugte og vidste at deres priser var helt hen i vejret, så jeg frygtede det værste. Og ganske rigtigt. Efter overtagelsen blev prisen hævet fra 89 kr til 149 kr. + 3,- pr. transaktion. Så nu er vi fanget i et abonnement som er blevet meget, meget dyrt i forhold til det vi skrev under på. Ikke nok med det, indtraf en ny katastrofe natten til lørdag d. 24/10 2009. Grundet en opdatering, gik DIBS betalingsgateway ned. Dette resulterede i at ingen kunder kunne betale med kreditkort hele lørdag og administrationssystemet, hvor butiksejere hæver betalinger var nede både søndag, mandag og halvdelen af tirsdag. På den måde kunne man ikke tjekke om de betalinger der nu var foregået søndag og mandag var gået igennem. Det var yderst frustrende og vi mistede rigtig mange kunder i perioden. Jeg anbefaler alle at holde sig langt væk fra DIBS (Herunder fribetaling) og da konkurrenterne (f.eks. QuickPay eller ePay) er langt billigere og har klart bedre support og service og aldrig går ned anbefaler jeg i stedet at bruge en af disse.

DIBS Payment Services Details

Da DIBS startede tilbage i 1998 havde vi en mission! At løse problemet: Hvordan modtager man betalinger på nettet? Missionen lykkedes og vi hjalp vores første virksomhed i gang med at modtage betalinger online. Vi fandt hurtigt ud af, at flere var interesseret i online betalingsløsninger, og i dag er DIBS repræsenteret i 20 lande med over 15.000 kunder og mere end 1 milliard gennemførte transaktioner.

Visit Dibs

Write to: support@dibs.dk