Digibutik reviews

12/10: bestilling afgivet
15/10: penge hævet
24/10: rykker sendt
1/11: stadig intet hørt og ingen CD modtaget - rykket igen

Har ikke modtaget betalt vare og ingen svar på henvendelser

Efter at have anmeldt Digibutik på Trustpilot skete der pludselig noget, kun et par timer efter. Jeg fik en email fra Digibutik som straks vil finde ud hvorfor jeg ikke havde modtaget min cd og sørge for at der blev sendt en cd afsted. To dage efter modtog jeg min cd, sammen med en single og en lille hilsen/undskyldning fra kunstneren. Som kunde er det jo rart at blive taget seriøst og blive kompenseret lidt når handelen går skæv.
Jeg har fået en fornemmelse af at Digibutik alligevel er et ærligt og seriøst foretagende, men syntes stadig der er en del mangler i konceptet hvis man køber et fysisk produkt som en cd. Det fungerer sikkert fint når der er tale om køb af filer til download. 3 stjerner herfra.
------
Oprindelig anmeldelse:
Købte en cd gennem Digibutik. Pengene blev straks hævet men her efter knap en måned har jeg endnu ikke modtaget min cd. Jeg har skrevet til dem på email flere gange, men får intet svar. Hold jer væk fra Digibutik.

Is Digibutik your company?

Digibutik Details

Salg af digitale produkter igennem Non Profit andelsselskabet DiGiDi.

Visit Digibutik