Digital Fusion reviews

Digital Fusion reviews

Good
7.0
from 0 - 10
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
Review company
279 Trustpilot review(s)
|
Latest review
ShowHide Rating distribution
Rating distribution

Reviews

About

trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars

Complete Joke

Ordered a TV which was £200 ish, They then changed the price online and tried to say it was no longer in stock at that price but we could buy it at the new price of £1200. ..... £800 above RRP. They took the original money from bank and took nearly 2 weeks for us to get the funds back.

(Original review removed as i called them con artists which is obviously abusive and required removal.)
www.digital-fusion.co.uk

Reply from www.digital-fusion.co.uk

The customer has lied , and you have been advised we have requested you remove the review. and we have prooved that the transaction was aborted no monies were evr taken
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars

One day delivery to Munich (Germany), product as described

Bought a replacement lamp for Samsung DLP TV. Fits perfect and works fine.
Was delivered by one day to Munich (Germany).
Perfect!
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars

I will never order or purchase another item from this company ever again!

• Instock items listed on the website are actually drop shipped (no chance of next day delivery)!!
• next day delivery was over 20 days late (and no refund / or even an apology)! In fact I was lied to when I phoned next day!
• email communication was non-existent!!
• telephone / customer service was shocking, rude and again they simply lied to me about my order and it's current status!@ (on more than one occasion)!!
• telephone service often unavailable / no answer!
• refund policy / several email requests simply ignored!
• company uses two addresses to run their business?
• I ordered from Kinetik Lamps NOT Digital Fusion!
• In the end, they were so shocking – I actually held onto my order, despite re-ordering from another more reputable supplier and requesting a full refund – as I simply did not trust that I would even get my money back from these jokers!! (they would not provide me with a proper return address and instead asked me again if I would keep the item)!?
• These guys (or guy) are total cowboys / should not be in business
• check them out on Duedill
• PS. My order no. was 1794!
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars

Good value and quick delivery

I purchased a new bulb and housing unit for my Sony RP TV and found Digital Fusion to be the best value.
I was amazed at the speed of delivery and after a quick change over I was watching a nice bright TV again.

I'm very happy and would recommend this company.
www.digital-fusion.co.uk

Reply from www.digital-fusion.co.uk

Thank you sir for your kind words.
we do try our best to fulfill all orders in a speedy manner.
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars

One off problem

I read the reviews on TrustPilot and thought the company looked respectable. After ordering a TV at £180 (as indeed a few other people on here have), I received an e-mail a couple of hours later stating that they could no longer sell the TV at that price because there had been a problem with the supplier. Thankfully no money changed hands. They called me up and apologised personally. It would appear this was a one off incident and I wouldn't discourage anyone from using them, especially when their prices are so reasonable.
www.digital-fusion.co.uk

Reply from www.digital-fusion.co.uk

WE UNDERSTAND YOU FRUSTRATION AND ARE SORRY THAT OUR FEED FORM SAMSUNG WAS INCORRECT , THE OFFER HAD EXPIRED ,SORRY.
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars

Terrible customer service and incorrect pricing

brought a TV on the 24th of the month, 2 hours later got an email cancelling the order stating it was last months offer - said we could re-purchase the item at the "correct" price. go to website to see the tv price has not changed. called up to speak to a manager who is out of the office until further notice, they spoke to us like crap, hung up on us and refused to allow us to speak to a manager. We have had the money taken out of our bank and no goods to show for it, no one will speak to us and they refuse to sell the product at the price the STILL have it listed at. i called 15 times attempting to talk to a manger and they kept hanging up on me and stated they never put the transaction through yet we have no money in our account and a debit which clearly states they have taken it. i would NOT recommend this company to anyone their customer service skills are disgusting and have products listed at LAST months offers when it is very nearly the next month. i am now putting in a claim with my credit card for them.
www.digital-fusion.co.uk

Reply from www.digital-fusion.co.uk

Sorry we could not fulfill your order, as we couldnt loose £ 300 pounds on a offer that had expired ,
I appologised to you pesonally and explained that their was a mistake on the feed.
But you insisted that we fulfill the offer, you insisted and abused me with all the names under the sun.
IF WE could fulfill your order we would have done so.


You insisted that you speak to a manager and we advised to call the followin day, however you did ring 15 times in an attemp to busy our lines you suceeded and yes you have suceded in leaving this horrible review.

But its not your fault I guess its the way you were brought up
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars

Good prices and fast delivery

I ordered projector screen on friday afternoon for best price on the web, chose saturday delivery and received it on Saturday morning.
What else could I want more.
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars

Fast Delivery Low Prices

Digital Fusion by far had the cheapest products that I required, with one of the items being half the price of one elsewhere!

Fast delivery was here within a couple of days!

Would definately recommend this company to all my colleagues and friends.
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars

Fast service.

The fast next day delivery option was spot on. In fact I received my item before the automated email udpating me on order progress.
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars

If only all online suppliers were this good.

After the usual search for the best price, I finally ordered from Digital Fusion. Easy and fast to do, but I found an unexpected additional charge for using a credit card, although there are other options to pay including by Debit Card. My order arrived a day earlier than originally expected when I placed the order, but I was aware as Digital Fusion had e.mailed me with the expected delivery date.

Thanks Digital Fusion, for the great service.
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars

Hidden Charges! you don't see until after confirming payment and can't get a response from the company!

Tried to contact the company on few occasions now regarding a Hidden Admin fee on my only purchase with them, and no response as of yet.
When making my purchase I noticed the advertised shipping charges changed when getting to the payment screen (beware of this).
Then before taking payment they advise there will be a 1.5% credit card charge (ok fine), but after payment is confirmed that charged ended up being 54% more than it should have been. and I have been trying to get in touch with the company ever since. This is not how to do business!

3 Oct - in Response: PLEASE BE ADVISED YOUR COMPANY DID NOT RESPOND TO MY THREE EMAILS I SENT ON THE 23 AUG, 29 AUG, and 1 SEP. I also called but did not get an answer. My review stands, I would not recommend your company as it has taken you a month to respond and I feel that is only because I left a review.
www.digital-fusion.co.uk

Reply from www.digital-fusion.co.uk

Hi Nicole


Yes there is a price dicrency of £0.72 and we have tried to recreate the same error by placing many test orders, we as yet have been unable to create the same error.
our technical team beleive there was a technical glitch whilst your order was processing in the cart, howvere we dont know for fact.

The issue has self rectified and would take this opportunity to advise that we have refunded £0.72 pence.
Successful Refund - REF50220-925
Amount 0.72 GBP System used Server

PLEASE BE ADVISED WE HAVE NOT RECEIVED ANY MAIL FROM YOU .
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars

Great Service, Prompt delivery!

I needed a lamp for our Sony TV and they were extremely helpful with choosing the correct model and sent one out the next day. I was very happy with the prompt delively and the package arrived in order as promised. Would definitely recommend this company. And the price was very good! Thank you Digital Fusion!
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars

Delivery problems and terrible service - eventually sorted

*Update* Within minutes of writing the review below I had a call from one of the company's managers apologising for the problem. He refunded my delivery charge immediately blaming a member of staff who was no longer employed for the oversight. Glad it was sorted in the end but a shame I had to give them a bad review first.

I bought a home cinema system from this company. The product is excellent and I am very happy with it, however my experience of the company was awful.
I paid for next day delivery on Wednesday expecting the product to arrive on Thursday. It didn't turn up. I contacted them on the Friday to ask where it was and was informed it "hadn't arrived at the depot." I asked to be upgraded to Saturday delivery and I was just ignored. The system eventually arrived the following Wednesday.
I emailed and asked to be refunded the difference between my next day delivery charge and standard delivery. Despite two emails they have simply ignored me and no refund has been given.
Sometimes delivery goes wrong - however this company have made absolutely no attempt at all to compensate me. I have paid for a service I did not get and been ignored.
Do not use this company. Their prices look good, but if something goes wrong it is simply not worth it.
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars

Great price but some problems with delivery

I ordered a camera for my son's birthday. I ordered it on Friday lunchtime with next day delivery. The camera didn't arrive. I made several phone calls over the next few days and was told each time that the system was down and they couldn't check my order but that someone would ring me back. No-one rang back but I eventually got hold of the manager who apologised and promised that the camera to be delivered before 12 noon the next day. The camera did arrive next day on the morning of my son's birthday so everything worked out OK in the end! The camera is great and the price couldn't be beaten so yes, I would use Digital Fusion again.
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars

Exellent Service

This is the second time I have brought a bulb for my Sony tv and have to say the service is great and the product as advertised. I recommend them highly.

Theo Matzaris
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars

First class service not to be beaten on price

absolutely fantastic really prompt delivery excellent value could not get cheaper and believe me i tried well packaged and top quality will definitely recommend to friends
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars

Exellent!

At 3pm the camera I ordered about 30 hours earlier was delivered. Exellent service! And the price was very competitive! Why would anyone go anywhere else?
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars

Amazing

I had been looking for a galaxy Tab 10.1 for some time i was a little skeptical when i found this company as they were a fair bit cheaper than most but i ordered at about 3.30pm for next day delivery and it was with me by 9.30am the next morning.
i will add them to my favorites for business and personnel use.
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars

Great Price with Super Fast Delivery

The lamp on my Sony rear projection TV blew on Thursday night. I spent an hour or so Googling to find the best place and prices and came across Kinetik Lamps (turns out it's a satelite site for Digital Fusion). They had a pretty unbeatable price (guaranteed lowest price in the UK), so ordered a replacement lamp, with 3-5 day delivery at £5.50 - very reasonable postage charge as well.

I was very surprised to have a knock on the door this morning (next day) by the postman with the lamp. Swapped the lamps over and the TV's back in business - I was fully expecting to be watching the England match on the portable, but thanks to the guys at Digital Fusion i can enjoy it on glorious 55" HD.

Thank you very, very much Digital Fusion
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars

recommend

after a bad experience with another online retailer was so glad i picked digital-fusion. Great priced item, delivery on time and they even managed to rectify issue with my credit card without impacting my next day delivert. Definately recommend.

www.digital-fusion.co.uk Details

About this company

Visit Digital Fusion

Contact information

Call us on: 01204 386816
We live here: United Kingdom

Category

Digital Fusion is ranked 54 out of 66 in the category

Trustpilot's Commitment

Trustpilot is committed to ensuring better online shopping experiences for everyone, which means we work hard to fight fake reviews. Find out more.

If you notice fake reviews on this company profile, we want to hear about it. Please contact Trustpilot here.

Trustpilot Subscriber

This company subscribes to Trustpilot Business services. Read more about our services for companies here.

No companies can delete or otherwise censor reviews.