Digitalfoto reviews

Digitalfoto reviews

8.4

Hurtig levering.
Købte et objektiv som viste sig at være defekt. Dagen efter kom en fra firmaet hjem til mig med et fejlfrit objektiv og tog det defekt med. Bedre service kan man vist ikke forlange.

Billigst, god service, hurtig levering - dog er Post DK sløve

Købte et kamera efter at have læst mange gode anmeldelser af det. Casio Exilim EX-H10 Silver plus 16Gb SDHC.
Da Post DK ikke magtede at levere inden for acceptabel tid, tilbød Digital foto at komme forbi med det på min adresse, da jeg stod og skulle bruge det. Super service, som jeg dog afslog da jeg blev hjemme fra job og modtod det med posten.

Fremragende personlig service

God service og lave priser. Så skal deres dårlige information om lagerstatus ikke trække ned. Men de bør nok gøre noget ved den side af sagen. Jeg vil dog absolut handle der igen uden forbehold.

Billig og hurtig levering

Kort før påske bestilte jeg et digitalkamera hos en konkurrent, hvor websitets tekst lovede levering i løbet af 1-2 dage. Efter at have rykket dér fik jeg at vide, at kameraet først var på lager efter 14 dage. Jeg afbestilte og kontaktede digitalfoto istedet. Levering af samme kamera dagen efter - og prisen blot 1 kr mere. Sådan skal det gøres!

God oplevelse!

Jeg bestilte et objektiv hos Digitalfoto.dk. Prisen var den næstbilligste jeg havde fundet på nettet. Til gengæld var det et af de eneste firmaer som annoncerede med, at de havde det på lager. Det var derfor med lidt skepsis at jeg bestilte det, men det viste sig heldigvis at være ubegrundet. Jeg bestilte det onsdag aften og fredag morgen havde jeg det i hånden. Rigtig god oplevelse!

Super oplevelse !

Jeg købte for et ret stor beløb hos dem, og var inden køb i tvivl om nogle ting, her fik jeg en perfekt kundeservice både pr. telefon og pr. mail... Digitalfoto.dk var også billigst ud af dem jeg søgte på nettet, og når man vælger billigst på nettet skal man mange gange finde sig i udenlandske manualer, men ikke hos digitalfoto.dk, alt var dansk... derudover var der en meget hurtig levering, og alt var pakket forsvarlig ind, så 5 stjerner til dem..

4 *

Rimelig hurtig levering.Lovet i løbet af en dag, men fik varen efter 2 dage.
Kom hurtigt igennem da jeg rykkede pr telefon.

Tillid og hurtig levering

Jeg har købt et digital kamera hos digitalfoto. Efter jeg havde modtaget pakken, som var godt pakket med beskyttelse, vidste det sig at memory kortet ikke virkede. En opringning og et nyt var på vej, og så skulle jeg bare sende det gamle tilbage. I dag har jeg fået det ny, og jeg har først været i postkassen med det gamle i dag. Det virker!

En fair handel!

Jeg bestilte et kamera (6/1), som ud fra deres side skulle være på lager. Det viste sig så ikke at være sandt, da de ikke har online status på det.

Grunden til jeg ikke giver 5 stjerner, er fordi de ikke selv gjorde opmærksom på at varen ikke var på lager. Jeg måtte selv skrive og høre - men det skal dog siges at jeg fik et pænt svar tilbage, at de ville have det igen onsdag og at jeg ville få en ting med som undskyld for forsinkelsen.

Torsdag(15/1) havde jeg mit kamera, og den ekstra ting.

+Pris
+service
+god indpakning af vare.
-Lager info

dårlig leveringstid

Havde bestilt julegaver i god tid - men de nåede aldrig frem til jul. Ringede og rykkede for det bestilte og de ville sende det som ekspress, hmmm ... det er ikke kommet endnu. Virkelig dårlig oplevelse i forhold til hvad jeg har oplevet på andre hjemmesider.

Lynhurtig levering og god service, men svære at komme i kontakt med

Hej har lige købt et objektiv, og da jeg endelig kom i kontakt med firmaet var de meget hjælpsomme. Jeg havde bestilt et objektiv, der på deres webside stod til at være på lager, men for en sikkerheds skyld kontaktede jeg dem, for at høre om det blev sendt samme dag. Det var temmelig svært at få fat på dem både via telefon og mail, men da det lykkedes pr. telefon fik jeg at vide at de ikke havde objektivet på lager, selvom det stod på siden. Han sagde at han ville finde ud af noget og ringe tilbage indenfor meget kort tid. Max 2 min efter ringede han tilbage og sagde at han med sikkerhed ikke havde flerre, men han ville få distributøren til at sende den direkte til mig. Perfekt service!

Pakken kom direkte fra distributøren og det hele er bare OK. Samme dag kom garantibevis og kvittering med posten fra digitalfoto.dk

Jeg kan kun anbefale dem, men ikke hvis man bliver utryg over at man ikke kan få fat på dem.

Helt suveræn kundeservice!!!

Jeg købte i sin tid et canon HV20 digitalt videokamera fra digitalfoto (d. 22/02-08)

Jeg havde kameraet hurtigt, de var gode til at informere og holde underrettet omkring forsendelse osv... Præcis som man gerne forventer det!!!

Men så skete det uheldige, at kameraet ikke ville overføre video til computeren via firewire og jeg sendte det til reperation...

Der gik godt nok lidt over en måned uden svar og jeg kontaktede dem via mail, hurtigt svar, kameraet var gået tabt hos post Danmark eller Visual-service som skulle reperarere det, de havde sendt mig et helt nyt videokamera med posten... Havde det hurtigt efter den mail omkring den var gået tabt og det var jo helt suverænt!

Men der manglede et batteri og et 2gb micro kort som sad i kameraet, jeg skrev til kundeservice og havde svar samme dag om at de havde sendt mig et helt nyt batteri og 2 gb kort, super service, batteriet og kortet kom dagen efter!!!

Så trods den lange reperationstid, som sikkert skyldes at kameraet gik tabt hos PostDK eller reperationsfirmaet, ja så kan man jo ikke helt klandre digitalfoto for det, så derfor får de fuld karakter!

En noget svingende service

Jeg har både haft gode og dårlige oplevelser med digitalfoto.dk. Jeg giver dem dog 4 stjerner alligevel, idet jeg mest tror jeg har været uheldig og at firmaet faktisk er meget interesseret i at yde en god service.
Den første gang jeg handlede med firmaet stod et objektiv som værende hjemme, og da Canon kørte en cash-back kampagne på det objektiv på det tidspunkt, skyndte jeg at bestille det. Da jeg ikke hørte noget fra firmaet i et stykke tid kontaktede jeg dem og fik at vide, at objektivet ikke var på lager, selv om det stod på hjemmesiden.
Jeg fik ingen tilbagemelding fra dem om objektivet så ville blive sendt så snart det kom på lager eller om de havde annulleret ordren. Jeg hørte ikke mere fra dem, så jeg antager det sidste er tilfældet :)
Der kan selvfølgelig ske fejl, men informationsniveauet kunne godt være bedre.
Da jeg i forbindelse med en ny cash-back kampagne fra Canon bestilte objektivet igen, var leveringen som den skulle være og varen var pakket godt ind.
Jeg har senere handlet med dem.
Den ene gang fik de ikke sendt varen som lovet, og da de samtidig skrev på deres hjemmeside at de havde lukket i hele den efterfølgende påskeuge, valgte jeg at annullere ordren og handle andetsteds.
Den seneste bestilling forløb som den skulle. Jeg havde varen dagen efter jeg bestilte og det bestilte var pakket godt ind.
Som nævnt tror jeg mest jeg har været uheldig de to af gangene jeg har handlet der og at, hvis varerne ellers er på lager, så er leveringen hurtig og i orden.
Priserne er normalt også i den gode ende.

Lynhurtig levering

Billigste pris på den vare jeg skulle bruge, lynhurtig levering og sikker indpakning :)

Problemfri og hurtig levering

Vil klart benytte digitalfoto.dk en anden gang

Pas på her firmaet er gået konkurs

Dette firma er gået kokurs sammen med Bingofoto

ringe service

Har købt flere ting hos dem det viker bare hurtig forsendelse

Fik først et kamera der havde været sendt ud til en kunde, og der manglede nogle dele til det. jeg kontaktede digitalfoto, og blev bedt om at sende det retur, derefter fik jeg et nyt, der var ubrudt, der var desuden lagt et 4GB memorykort ved som undskyldning.

digitalfoto.dk Details

Visit Digitalfoto