Dilak reviews

Dilak reviews

8.5

Professionelt

Vi har fået lakeret vores køkkenlåger med et smukt resultat til følge.
Professionelt firma, god information hele vejen igennem behandling, så dem kan vi trygt anbefale for de holder hvad de lover

Nydeligt arbejde

Vi fik lakeret alle køkkenets komponenter - bare flot - derudover fik vi lakeret vore 40år gamle finerede døre der ikke var for pæne - de er repareret og lakeret virkelig nydeligt i betragtning af deres tilstand.
Yderst tilfredse

Flot arbejde, god service, fair behandling - smukt resultat

Har lige i dag modtaget mine skabe og reoler tilbage - 4 moduler med fronter/skuffer i anden farve. Det ser bare så smukt ud............. !!!
Dog var der nogle mindre fejl/uheld, som heldigvis kan vende ind mod væggen, men ville ikke tolerere det til fuld pris. Malerarbejdet er ellers flot lavet, selv et arkivskab er malet i bunden under skuffen, når skuffen trækkes ud........ dejligt gennemført. Fik også at vide, at de havde haft vrøvl med at køre skuffen ind igen, så de måtte skifte skruer..... Det havde de også brugt tid på, så derfor gik jeg også med til et afslag i prisen, selvom de helst vil lave tingene om igen..... problemet er bare, at jeg skal være hjemme for at aflevere og modtage, da jeg ikke har en garage at sætte det ud i.

Havde tjekket priser og betingelser 3-4 andre steder her på Sjælland, men de kunne ikke leve op til DI Lak.

Ellers ser møblerne nu nærmest nye ud.......... ligesom da jeg for flere år siden fik malet alle køkkenlåger og 3 døre - også til min tilfredshed.

Jeg vil helt klart anbefale deres arbejde og virksomhed til andre. Behagelig og venlig kommunikation med Peter. Jeg vil bruge dem igen.

Venlig hilsen
Kirsten Landin

Super flotte køkkenlåger i limegrønt

Jeg har netop fået malet mine køkkenlåger limegrønne og det er blevet superflot - ligesom jeg havde drømt om.

Efter at jeg havde undersøgt pris og kvalitet hos 5-6 andre leverandører faldt mit valg på DI Lak og det var et godt valg.

Alt fra tilbud, afhentning og tilbagelevering er forløbet fuldstændigt efter planen. Det er imponerende - og jeg kan kun anbefale at bruge DI Lak. Jeg har allerede anbefalet DI Lak til venner og familie, så jeg håber, at der er flere ordre på vej.

Absolut en super oplevelse.

Perfekte fyldningsdøre

Vi har fået malet 9 fyldningsdøre hvide hos DI Lak og både proces, pris og kvalitet er helt i top.
Muligheden for at få hentet og bragt ved døren var effektivt og nemt.
Resultatet er tæt på helt nye døre.
Undersøgte først priserne hos et firma i Aalborg, som skulle have 1640 kr. + moms pr. dør!!
Hos DI Lak gave vi det, som prisberegneren sagde, hvilket var under halv pris - incl. afhetning, levering og moms.

Perfekte køkkenlåger

Vi havde et køkken der mildest talt var godt slidt, kontaktede di lak og aftalte afhentning, de kom til den tid de skrev, afleverede ligesådan.
Vi har nu fået et rigtig flot køkken, har sat nogle nye håndtag på, så ingen kan se at det ikke er nyt, og så var prisen god.
Kontakten til Peter har bare fungeret rigtig godt, vi havde et par spørgsmål, og dem fik vi svar på med det samme.
Vi vil ikke være blege for at anbefale di lak til andre.
Med venlig hilsen Gurli og Kim ,
Tune

Jeg har en 24 år gammel fyrtræsseng som jeg ikke havde lyst til at skille mig af med. Efter en tur hos DI Lak er den blevet flot som ny. Jeg har flere fyrtræsmøbler der skal have samme tur. Kan varmt anbefale DI Lak.

maling af køkkenlåger

har haft en rigtig god oplevelse med DI Lak. har fået malet køkkenlåger og det var super arbejde. vi er ovenud tilfreds med arbejdet, man kan jo ikke forvente at få nye låger. når de er 30 år gammel. Men vores låger blev som nye igen, vi har i hvert fald ikke fortrudt at vi har fået Di Lak til at ordne vores køkken.

Super koncept!!

Jeg har fået lakeret mit køkken hos dilak.. Dilak har en super god service, det en meget personlig service man får og kommunikationen er helt i top... Vi blev kontaktet med det mindste der var tvivl om, samt afhentning og leveringstidspunkter.. Nu har vi fået det flotteste køkken hjem, og vi er ovenud tilfreds, taget i betragtning af at mine låger var meget slidte og blevet grimme med tiden.. Vi kan klart anbefale Dilak og det forrygende håndværk de har lavet :-)

2 x Det' en ommer!

Omfang:
Maling af ca 22 køkken låger, 11 stk. skuffer samt 3 endestykker

Starte var positiv, tilbudet var i den gode ende... 9.820,-
Afhentning gik lige efter bogen... Stillede låger og skuffer i carporten som blev af hentet.

Men ved levering gik det galt, betalte en sen aften for mine ny malet låger og skuffer som var pakket ind. Skulle nok have kontrolleret kvalitet før betalingen.

Da jeg pakkede ud kunne jeg se at ca 10-12 lågerne og skuffer var dårligt el. mangel fuldt spartlet hvilke var tydelig når de blev sat op i køkkende. Jeg ringe den følgende dag og reklameret og vi blev enig om at sende alle 36 enheder retur.
Da jeg efterfølgende modtog alle omlakeret skuffer og låger var der stadigvæk enkelte låger og skuffer hvor man kan se at de ikke var ordeligt spartlet samt at nu var der flere skuffer der var "ru" inde i skuffen samt enkelte køkkenlåge der var "ru" på bagsiden. jeg ringe endnu en gang til DI-Lak og meddelte at jeg ikke var tilfreds og mente at jeg burde have mine penge retur for disse 5-6 skuffer/låger jeg ikke var tilfreds med. Endnu en gang fik jeg afvide at jeg bare kunne sende låger/skuffer afsted igen til DI-Lak, men her meddelte at jeg ikke kunne blive ved med at pakke mit køkken ned og herved stoppede sagen....

En anden ting er faktura og det det fradrags berettel beløb. Da jeg i sin tid indledte min dialog med DI-Lak spurgte jeg ind til hvor stort fradrage på arbejdslønne ville være og jeg fik at vide at på mit tilbud på 9.820,- kunne jeg trække transport 1.100,- og maling ca. 1.000,- ud af tilbudet hvilke svare til at jeg burde kunne trække ca 7.700,- fra på 2012 selvangivelsen. Da jeg modtog faktura stod der at jeg kunne trække 5.892,- !!!! Jeg ringe og spurgte hvordan det kunne være og beskeden var "Vedr. arbejdsløn er differencen det vi tjener. Var det kun arbejdsløn og materialer var det ikke meget ved for os. Det fremgår i øvrigt øverst på vores hjemmeside at arbejdsløn udgør 60% af beløbet." !!!!!

I eet ord - prima arbejde!

Vi sendte 27 køkkenfronter i massivt træ med DILAK til det jyske, og de kom retur 8 arbejdsdage efter - helt som lovet. Varerne blev hentet i garagen og afleveret grundigt emballeret og personligt - vi afregnede ved afleveringen. Det blev 6.800 DKK for opspartling, slibning og sprøjtelakering - det synes jeg var overordentlig rimeligt. Resultatet er en i særklasse flot finish - det er dygtige folk. Rigtig grundig info og returmeldinger til spørgsmål. Vi har fået et nyt køkken for de 6800 - det ligner det i hvert fald. Jeg kan kun anbefale Peter og hans folk.

Maling af indvendige døre og møbler

Mine damer og Herrer, her kan der spares penge, med et endda overordentlig flot resultat. DI LAK afhenter og bringer dine effekter, med en frisk og kvik betjening. Nemt, enkelt, besparende og et flot resultat. De ringer eller skriver altid hvis der er ændringer eller spørgsmål, så kommunikationen er bare i orden.
Vi fik malet 9 indvendige døre og 4 natborde, de blev afhentet den ene uge og leveret den næste, og resultatet var mildest talt imponerende flot. Der er sparet ca. 20.000 kr. i forhold til at udskifte det hele, så det her er noget der kan mærkes.
Det bliver ikke meget nemmere og så er der mange penge at spare.

god pris og effektiv logistik

Fik omlakeret Montana reoler. Dilak tilbyder af afhente/levere samt at demontere/montere alle løsdele. Dette til en rigtig god pris sammelignet med andre der tilbyder omlakering af Montana-reoler. Dilak oplyste opsamlingsdato 2 uger før og opsamlingstidspunkt (2 timers interval) et par dage før. De havde reolerne under 2 uger og leverede lige så præcist som ved opsamling.
Alt i alt var det nemt at gøre forretning med Dilak -og til en god pris.
Der var få fejl i lakeringen. For vores vedkomne på flader der ikke ses. Jeg ville ikke have accepteret disse på synlige flader. Skufferne køre ikke helt så "lækkert" som før de blev demonteret.

Is Dilak your company?

Visit Dilak