Dinitrol Rodovre reviews

Dinitrol Rodovre reviews

5.5

UTROLIG ringe kunde-behandling ...!!!

Jeg fik i december måned 2013 rustbeskyttet min bil - hvilket arbejde jeg "indtil videre" ikke har nogen bemærkninger til - jeg har dog heller ikke fået det kontrolleret - endnu ...!!!

Situationen der er opstået, starter da jeg afhenter min bil, hvor jeg konstaterer at der er "en rids i min højre fordør". Jeg meddeler dem dette og viser dem ridsen inden jeg kører med bilen - det skal lige her bemærkes, at jeg ikke "beskylder dem noget", men vil gerne have en god og fornuftig dialog og behandling herom.

Jeg får oplyst, at jeg vil blive kontaktet af virksomhedens ejer Flemming Kristensen ... men da jeg intet hører, rykker jeg herfor, og får en aftale hvor jeg skal fremvise "ridsen" for ham.

Ved fremvisningen meddeler Flemming Kristensen mig, at han vil "finde ud af noget" og så vende retur til mig.

Der er nu forløbet halvanden måned hvor jeg intet har hørt, ligesom han overhovedet ikke reagerer på mine opfølgninger/rykkere ...!!!

Jeg har ved min sidste mail orienteret ham om, at jeg vil tilkendegive min utilfredshed på diverse forbrugersider på nettet - hvilket hermed er gjort ...!

Så på baggrund af min erfaring, så er mit råd til jer derude - PAS PÅ - de/Flemming Kristensen er ikke til at "stole på" og kundebehandling er ikke noget "de sætter særligt højt" ...!!!

Dyr men arbejdet er i orden

Har fået en del behandlinger hos dinitrol Rødovre.

Behandlingerne har været i orden og den gang hvor jeg fandt ud af at de havde ødelagt en plastik inderskærm blev den bare skiftet uden brok.

Prisen er ikke i den lave ende, men det ser ud til at pris og kvalitet følges ad.

Dog ryger der lige en stjerne for at man nu skal betale for en leje bil, som man før i tiden kunne låne gratis i behandlings tiden.

Is Dinitrol Rodovre your company?

DINITROL CENTER RØDOVRE - Rødovre Anti-Rust Center Details

Dinitrol Rødovre Online Booking