Dinmusli reviews

Dinmusli reviews

8.1

Vild god til morgengrød

Hurtig levering. Dejlig embalage. Det er dyrt men der er meget for pengene.

Lækkert

Bestilte sidste mandag, fik min pakke fredagen efter, så leveringstiden på 3-4 dage er i hvert fald overholdt. Jeg må dog sige at det trækker ned på forløbet at jeg ikke fik en mail da pakken blev afsendt. Jeg fik kun en ordrebekræftelse og så en SMS fra GLS da pakken ankom til pakke shoppen. Hvis der havde været problemer med leveringen ville det være rart at vide om pakken var afsendt så man vidste hvor problemet lå. Så jeg kan kun give 4 stjerne for levering.

MEN hvad leveringen trækker ned bliver i den grad opvejet at selve Müslien. Jeg bestilte den færdigblandet chokolademüsli og lavede derudover selv en blanding. Begge er super lækre og fyldt med gode råvarer. Har for eksempel aldrig smagt så gode rosiner i en müsli. Syntes altid de er tørre og sure i de blanding man køber i butikker, her er de saftige og søde.

Så selvom prisen er noget højere end hvad müsli koster i supermarkederne så er kvaliteten også tilsvarende højere.

Faaaantastisk !!!

Helt vild lækkert! DE BEDSTE ØKOLOGISKE MYSLI I VERDEN! Hurtigt levering, kvaliteten er altid helt i toppen - nyder dem hver morgen ;) Mums! :)
Elsker at handle der, elsker at blande mine mysli selv, sikkert fornøjelse :)
Varm anbefales - man skal smage dem først - så blev man forelsket i dem for evig :)

Eminent

Hvor er den musli bare god.. hurtig og fin levering, deres crunchy er intet mindre end to die for.. guf!

Is Dinmusli your company?

Visit Dinmusli