www.DinOase.dk reviews

www.DinOase.dk reviews

9.3

Uheldigt sagsforløb.

Søndag den 26. januar bestilte jeg et filter hos Din Oase. Først om onsdagen modtog jeg en mail, hvor Din Oase ville sikre sig, at det var det rigtige filter, jeg havde bestilt. Da der var kommet et andet filter på markedet, var spørgsmålet fornuftigt nok, men jeg havde dog gerne imødeset spørgsmålet om mandagen.
Jeg bekræftede, at det var det rigtige filter.
Om torsdagen modtog jeg en ny mail fra Din Oase, hvori der stod, at de ville sende filtret, så snart det kom på lager (forventet om fredagen)…øhh..på lager? Ifølge hjemmesiden var der forventet levering inden for maks. 3 hverdage.
2 uger efter at jeg havde afgivet ordren, havde jeg stadig ikke modtaget filtret - på trods af at Din Oase havde trukket pengene halvanden uge tidligere.
Jeg kontaktede Din Oase, der forklarede, at de havde aftalt med leverandøren, at filtret skulle sendes direkte til mig - for at spare tid.
Din Oase forklarede endvidere, at leverandøren uheldigvis havde overset ordren, hvorfor den aldrig blev ekspederet. Nu hvor de blev klar over fejlen, var filtret desværre gået i restordre, med forventet levering om ca. 1 måned…
Jeg handler gerne hos Din Oase igen, men den her sag, er lidt uheldig.

GLS duer bare ikke

Men det er jo ikke dinoase's skyld, så sød telefonkontakt, og hurtig respons,efter at pakken var fejlleveret af GLS.

Kan varmt anbefales, hurtig levering ingen problemer.
Det hele spillede bare:0)

God og venlig service og varene leveres til tiden

Du kan trygt handle hos dinosaur.

DinOase er hjælpsomme, hvis man har problemer, og mit tilfælde blev der hurtigt fundet en løsning på problemet.

Superhurtig

havde lige det vi manglede og levering var som de lovede

Bare super.

Hurtig ekspedition, og alt bare OK.

Super hurtig levering og god service

Bestilte mandag aften, tirsdag morgen blev jeg kontaktet pr. mail ang. detaljer omkring levering. Tirsdag middag blev varen sendt af sted, og onsdag dag blev den leveret. Derudover var der hurtig respons fra kundeservice, da jeg havde et spørgsmål!

Fantastisk hurtig service med kvalitetsprodukter

Efter søgning på nettet faldt vi over et vildmarksbad. Og grunden til dette valg er at det er kvalitetsprodukter med en god ovn.

Henvendelse til Dinoase medførte hurtig og professionel hjælp og meget hurtig levering. Alt var i orden.

Pålidelig og hurtig

Det fungere fint

Blev ringet op. Da jeg havde bestilt noget ilt måling, og det var ph måling jeg skulle bruge til min pool, da jeg havde bestilt en del klor. Så rigtig god service.

God vejledning

Har fået en rigtig god service

Vi bestemte os for at få en indendørs swimmingpool og fandt dinoase.dk. Og faldt straks for en god størrelse. Vi bestilte den på nettet og 3 dage efter havde vi poolen. Den var nem at sætte op og dagen efter kunne vi, til stor glæde for både små og store.

God service, med lidt mangler

Hej vi bestilte en pakke hvor vi satte en anden levering adresse på men den kunne vi ikke se nogle steder da vi kom til kviteringen. Men pyt vi fik skrevet at den skulle ligges omme på terassen, men da vi så fik pakken lå den ude ved vores hoved dør som alle kan se, ikke smart med en pakke til 250 kr. Men eller hurtig levering

Super hurtig lervering og nem betjening

Det kan 100 % anbefales at købe varer derinde

fantastisk hurtig levering.

Det er meget nemt at handle hos dem. Og varerne kommer bare hurtigt. Og så er de utroligt hjælpsomme og meget flinke når du ringer til dem med spørgsmål omkring alt hvad der har med pool at gøre.

Fin service og hurtig levering

Nem handel

Hurtig levering, rabatkode virkede.
Kan kun give de bedste anbefalinger.

Super udvalg, levering som lovet og gode priser

Super udvalg, levering som lovet og gode priser. Helt klart mit foretrukne sted at handle ting til min pool

Super hurtig levering!

Jeg bestilte min vare sent onsdag aften, og fik den allerede fredag formiddag. Det kunne ikke have været gjort hurtigere! Fin service!
Iben Andersen

DinOase.dk Details

Danskejet webshop fra 2008 med speciale i swimmingpool (og alle former for tilbehør) samt indeklimaprodukter. Hos os er gode råd gratis. Ring eller skriv til os, hvis du har brug for hjælp til at finde det rigtige produkt.

Visit www.DinOase.dk

Write to: info@dinoase.dk