www.dinpcbutik.dk reviews

www.dinpcbutik.dk reviews

9.6

God information fra butikken, og henvendelse i forbindelse med mulighed for gratis upgrade af produktet. Det havde de ikke behøvet at gøre. God service.
Den sidste stjerne kunne komme hvis man kunne bruge flere kreditkort i stedet for kun dankort

SUPER GO´SERVICE

Skulle ha´skiftet skærmen på konens bærbar ( tror sku´ hun har sat sig på den) ( ; Kontaktede casper (flink fyr) som så skiftede skærmen....
men da den kom retur, flimrede den på mystisk vis. Ringede til casper som nærmest stod på hovedet for at hjælpe. De fik en ny skærm hjem fra Kina (Uden ekstra beregning) som de satte i og computeren er igen
som ny . UG til Dinpcbutik. Der handler jeg igen.
Hilsen Sønderjyden

super service

varen kom dagen efter bestilling som lovet , ikke sidste gang jeg handler her

Nyt styresystem (Win 7 Ultimate)

Jeg købte det nye Windows 7 Ultimate til en ny bambus PC, modtog varen i løbet af 2 dage.Dejlig nem og overskuelig hjemmeside , lige ud af landevejen ;-) . sådan!
Arne Christensen

Ny officepakke

ny officepakke kom 2 dage efter bestilling (ibestilt i weekenden)

køb af bærbar

Jeg har lige fået min nye bærbare tablet pc hjem fra dinpcbutik med super kort leveringstid (1 dag) og jeg har fået god service og telefonisk vejledning med på vejen så fuld tilfredshed herfra. :) Keep up the good work
Søren Bobek.

Perfekt service

Bestilte en ny Office pakke og modtog den dagen efter. Kanon service!

God returservice

Dinpcbutik.dk har virkelig leveret god serfvice ved køb af defekt pcbatteri

USERIØS

Kan kun på det kraftigste fraråde at man handler ved dinpcbutik.dk! Købte et batteri til min bærbare sidste år, allerede ved leverencen var der problemer, først modtog jeg et batteri der ikke virkede, da dette var retuneret gik der ca 2 mdr før jeg modtog mit batteri, dinpcbutik sagde at de havde sendt det op til flere gange, men at posten stjal det, det var de tit ude for...
Nu, under et år efter modtagelsen, er batteriet allerede i stykker, jeg henvender mig derfor på mail med en reklamation, som iht købeloven er helt ok. Overrasket bliver jeg, da dinpcbutik svarer, at de giver op til 1 års garanti, men under ingen opstændigheder mener ,at min varer falder ind under denne, samtidig er de også fornærmet over at jeg henvender mig med en reklamation. Alle ved jo som bekendt, måske med undtagelse af dinpcbutik, at der ifg købeloven er 2 års fuld reklamationsret. Må indrømme at jeg sjældent har mødt et mere useriøst firma, dette er så grelt at jeg faktisk overvejer at anmelde dem til forbrugerstyrelsen!!! Så derfor pas på, hvad der umiddelbart minder om god service, forsvinder i samme øjeblik at deres varer fejler noget!!!

Sjovt at man kan blive kaldt en løgner selvom man har fakta korrekt og kan bevise dette. Reklamerer selvfølgelig med det samme jeg opdager at produktet er defekt ( 1 time er vist i rimelig tid). Har samtidig stadig emballagen som varen blev sendt i, denne er poststemplet d. 22-05-09 altså under et år fra dato, så meget for 1 års garanti, vor herre bevar mig vel, så sæt jer dog ordentligt ind i tingene, hvis I vil betragtes som seriøse!!!
dinpcbutik.dk

Reply from dinpcbutik.dk

Kan se at kunden efter vores svare har været inde og rette i sin klage ret useriøst

Ud over det er det først nu at kunden gør opmærksom på over for os at han har modtaget sin vare på den dato

Så hvad er mon rigtigt har lidt svært ved at tage sådan en klager seriøst

kan også læse ud fra kundesn sidste kommentar / rettelse at han stadigvæk ikke har gjort sig den udlejlighed at læse det forbrugerstyrelsen skriver omkring reklamationsretten og som vi har lagt ind her ( se længere nede )
---------------------
15/04-10

Først vil jeg sige at det selvfølgelig altid er ærgerligt når et produkt går i stykker men sådan er det altså med teknik og det bliver vi desværre nok nød til at leve med som forbruger intet holder evigt beklageligvis

Derfor yder vi også 1 år`s garanti og ikke kun et ½ år som lovgivningen foreskriver på forbrugsvare som en ekstra service til vores kunder

Dernæst kan jeg sige at et batteri har en forventet levetid på ca. 300 opladninger

Desværre ja var vi tit dengang ude for at vores vare blev væk i posten dette kunne desværre skyldes at for at spare vores kunde for yderlige udgifter valgte vi dengang at sende vores vare som brev og havde derfor ingen mulighed for at kunne spore forsendelsen hvis de blev væk dette har vi så efterfølgende lavet om så vi sender alle vores vare som pakker og har bibeholdt den samme pris på portoen så vores kunder ikke fik yderlige udgifter

Ovenstående kunde fik leveret sit batteri D.30-04-09 og er derfor uden for garantien og et sted må vi jo sætte en grænse

så det er jo lidt sørgeligt at kunden så åbenlyst lyver eller fortier sandheden Mht. til hvornår han fik sin vare

Kunden nævner så Reklamations retten på 2 år. Men igen har kunden ikke sat sig ordentlig ind i hvad den gælder / dækker

Her er et uddrag fra forbrugerstyrelsen egen hjemmeside

” Klag hurtigt
Når du opdager en mangel, skal du klage til sælgeren inden for rimelig tid. Det er svært at sige præcis, hvad der er ”rimelig tid”, men sælgeren har mulighed for at afvise din klage, hvis du er for længe om at klage. Hvis du klager, inden der er gået to måneder, fra du opdager manglen, vil du altid have klaget inden for rimelig tid. ”

Resten kan læses på nedenstående link

Og man kan vel ikke sige at over et år efter købet er HURTIGT. Ud over det gælder reklamationsretten Fejl og Mangler på varen og i dette tilfælde har varen jo virket perfekt i over et år.

Ydermere er kunden selv selvstændig ( Firma.:Prof. Security ) så det er da temmelig useriøst at kunden henviser til købeloven / reklamationsretten uden at vide hvad den indeholder eller havde sat sig ind i den

Kunden skriver at han overvejrer at anmelde os til forbrugerstyrelsen dette håber vi meget at han gør da denne klager er så dybt USERIØS som noget næsten kan værre og kun er et barnligt forsøg på at hævde sig selv

Top professionel håndtering

En forkert vare var blevet fremsendt, og det kan ske for den bedste. Håndteringen af den situation var top professionel, og vi fik øjeblikkeligt præcis det, som vi havde brug for. Kan varmt anbefale DinPCButik.dk!

Køb af batteri til labtop

Super hurtig og professionel service og levering.
Kan ubetinget anbefales !!!

Udskiftning af laptop display

Jeg skulle have skiftet displayet i min bærbare pc da det var smadret og fandt dinpcbutik.dk ved et tilfælde. Jeg kontaktede dinpcbutik. Det viste sig at eftersom min computer var en lidt ældre model var det ikke sådan bare lige at skifte skærmen, da den skulle bestilles specielt hjem. Jeg valgte selv at skifte den, men det viste sig at jeg ikke kunne få det til virke, så jeg kontaktede Casper og blev bedt om at sende den til hans leverandør, som så løste problemet hurtigt og smertefrit.
Jeg har haft kontakt til butikken både via mail og telefon og det har været en fornøjelse at handle hos Casper. Jeg er blevet mødt med en fantastisk service og stor tålmodighed. Dinpcbutik.dk kan varmt anbefales...

De varmeste anbefalinger herfra

Skulle købe en større mængde software og efter en kort snak med butikken blev vi enige om det korrekte valg. Pga. en misforståelse imellem os var valget dog forkert til vores brug, MEN det klarede butikken med bravur, da et alternativ blev tilbudt og varerne taget retur.
Butikken tilbød desuden en kompensation og derfor rammer vi 5 stjerner i denne omgang.
Jeg kan anbefale DinPcButik da man hér rent faktisk kan tale med kompetente mennesker hvis man har spørgsmål.... både før og efter sit køb.

Har lige købt en stationær PC gennem DinPCbutik. I samråd med DinPCbutik fandt jeg en konfiguration der passede til mine behov. Afgav bestillingen om fredagen og kunne modtage den nye PC Onsdagen efter. Hurtigt og smertefrit. Fin service! Kan så absolut anbefale denne foretning :-)

Bedre produkt billigere pris

Godt nok blev ordren 48 timer forsinket, men det var blot fordi jeg skulle svare på, om jeg ville have et bedre produkt til en billigere pris.

Glimrende.

Hurtig levering og super opfølgningsservice

Købte nye batterier til Lenovo ThinkPad PC'er. Levering dagen efter bestilling.
Jeg savner dog, at man kan betale med internationale kort, MasterCard, AMEX etc.
Men DinPCbutik skal alligevel have 5 stjerner!

Eminent service og omgående levering

God overskuelig hjemmeside. Fandt ny skærm til bærbar her.
Modtog mail om forventet levering mindre end en time efter
bestilling.
Casper Schou var fantastisk hjælpsom. Havde skærmen dagen
efter og den passede perfekt.

DinPCbutik.dk burde have 6 stjerner ud af 5 mulige :-)

Fornem Service

Har købt et batteri til min bærbare pc

Overskuelig hjemmeside, nem og flot at finde rundt i, der stod de informationer jeg skulle bruge..

Gode tilbagemeldinger på status via mails, og rigtig hurtig levering, oven i det var varen godt emballeret da jeg modtog den.

Er meget tilfreds, jeg kunne måske finde mit batteri billigere på andre sider, men sikkerheden vejer tungt, og der vil jeg klart anbefale dinpcbutik, som en en god professionel forretning, som jeg helt sikkert ville benytte igen en anden gang..

dinpcbutik.dk Details

DINPCBUTIK.DK vi har alt inden for bærbare computere, stationære computere, trådløst netværk, Mini PC, og diverse tilbehør. Derudover er vi leverandør af IBM bærbare, & IBM stationære computere vi ligger ca 15 - 20 % under normal markedspris

Visit www.dinpcbutik.dk

Write to: info@dinpcbutik.dk