Dinsport.dk reviews

Dinsport.dk reviews

9.2

Fantastisk løbesko til en lav pris

Jeg har lige købt et par Asics Nimbus og i tilknytning hertil oplevede jeg hurtig og kyndig sparring via livechatten og en efterfølgende rettidig ekspedition. Det var tredje gang jeg handlede via dinsport.dk og det er bestemt ikke sidste - super oplevelse!

Bestilte mandag kl 14 - leveret tirsdag kl 9

Nemt og hurtigt - gode priser på det jeg manglede

Super service :)

Jeg skulle bruge noget nnyt dommertøj, hvor der var lidt med str. - Ringede til kundeservice og fik fat i Daniella som havde fuld styr på hvad og hvordan vi lige klarede den :) Næste motgen lå tøjet her og alt var i orden :)

Mvh. Brian Balsgaard

Bredt udvalg og super service

Det er simpelthen fantastisk, at man altid kan finde de produkter man har brug for inden for en bred vifte af sportsgrene.

Dertil er servicen også i top. Jeg modtog mine vare hurtigt og uden nogen problemer. Og det har gældt for alle mine køb på shoppen.

Løftebrud

Fik at vide, at hvis jeg bestilte min vare før klokken 15, ville den være fremme dagen efter. (Dette fik jeg at vide i en livechat)
Dette var ret vigtigt, eftersom jeg skulle til Norge dagen efter, og skulle bruge den hjelm jeg bestilte. Nu sidder jeg med det ene ben i bilen, og den er stadig ikke dukket op. Det er sløjt.

Omvendt var deres kundeservice hurtig, og min tildelte medarbejder var flink og imødekommende. Dette er dog desværre overskygget af det løftebrud der fik sendt mig ubeskyttet på pisten. Øv øv øv.

Hej Nicolaj

Vi kan se på din korrespondance med den pågældende kundeservicemedarbejder, at vi ikke har garanteret noget leveringstidspunkt, og at du har misforstået situationen.

Vi vil gerne understrege, at vi aldrig har lovet dig og heller ikke lover andre kunder, at varen kan være fremme dagen efter, hvis der bestilles inden kl. 15. Du har i stedet fået at vide, at vores pakker bliver afsendt dagligt kl. 15, og at du derfor skal lave din ordre i god tid, hvis den skal afsendes samme dag. Alligevel vælger du først at lægge din ordre på shoppen få minutter før afhentning. Vi prøvede alligevel at gøre alt, hvad vi kunne for at hjælpe dig og informere dig om, hvad vi foretog os, men pakken kunne desværre ikke nå at komme med GLS, da du først valgte at foretage din ordre så sent.

DINsport.dk

Hurtig levering og gode prisre

Rigtig gode priser og super hurtig levering. Bestilt om formiddag og leveret næste dag!

Kan kun anbefale Dinsport.dk

Skuffende, produkter er alligevel ikke på lager

Så en trøje (dommertrøje) i farven kobber, og det var lige hvad jeg skulle bruge til et kobberbryllup :o) Jeg bestilte og betalte en langærmet model, men den var alligevel IKKE på lager :o( Derefter så jeg at der var en kortærmet på lager - men det var OGSÅ en fejl :o( Overvejet at tage en større størrelse (lægges ind og skal kun bruges én dag), som dog var på lager - men den kunne ikke sælges som en "rest" og den lå ellers helt alene! Konklusionen: en skuffende oplevelse.

Hej Jørgen

Jeg er ked af at høre, at du har haft en dårlig oplevelse, og jeg synes, at vi har gjort alt, hvad vi kunne for at løse dit problem og finde alternativer til dig.

Produktet du forsøgte at købe, har været deaktiveret på vores hjemmeside igennem længere tid, og det er derfor heller ikke muligt at søge efter det på vores hjemmeside. Alligevel har du dog fundet frem til produktet via Google, hvilket ikke burde kunne lade sig gøre. Sådanne situationer er vi ikke herre over, og vi har brugt meget tid på at forsøge at hjælpe dig med at finde en passende løsning.

Jeg beklager ulejligheden, og at vi desværre ikke har været i stand til at hjælpe dig denne gang.

Har du spørgsmål er du mere en velkommen til at ringe til os.

DINsport.dk

fantastisk service

Købte en jakke der hurtig blev leveret. Jakken havde desværre en defekt med lynlåsen med med hjælp fra kundeservice ved Dinsport.dk, fik jeg hurtigt en anden jakke. Det er en fantastisk service de leverer. Holder hvad de lover og gør gerne lidt ekstra for kunden. De havde endda kontaktet 2 syersker for at reparere jakken... Jeg er glad for at jeg valgte lige netop Dinsport.dk.

De holder, hvad de lover.

Perfekt vare, hurtig ekspedition og problemfri og hurtig returfunktion.

Rigtig god og hurtig service

Her fandt jeg det løbetøj jeg ikke kunne finde andre steder - en af varer jeg bestilte fandtes ikke længere, så jeg blev tilbudt en erstatningsvare efter telefonisk henvendelse, og den var over al forventning. Hurtig levering, super service, rigtig dejligt! Kommer helt sikkert igen.

biligt og god

Hurtig ekspedition, god priser og venlig kundeservice. Tak for denne gang.

Sådan skal det være

Bestilte varer om søndagen og modtog dem til afhentning den efterfølgende tirsdag - bare perfekt.

Hvis de har gode tilbud igen, handler jeg helt sikkert her..

Kanon service

Fik en perfekt vejledning via online chatten og varen modtog jeg dagen efter.
Kan på det varmeste anbefale shoppen

Perfekt service

Bestilt pakken mandag aften og modtog den allerede onsdag

Good deals!

I am verry happy about my Adidas Reffere Gear.

Attraktiv pris, varer som aftalt, lang leveringstid

Dinsport blev valgt som leverandør da de på en standardvarer (dommertøj) havde den laveste pris jeg kunne finde på nettet.
Den leverede varer svarede 100% til det bestilte.
Leveringstiden var angivet til 1-3 dage og i bekræftelses mailen stod at ordren var videregivet til ekspedition. leveringen trak dog ud og varen blev først leveret efter 10 dage. Dette kan skyldes ferie, men så bør man som leverandør gøre opmærksom herpå!

Hej Lars

Tak for din anmeldelse.

Vi er glade for, at du synes om dine nye produkter. Vi beklager, at din ordrebehandling tog lidt længere tid end forventet. Vi afventede bestilling fra en leverandør på et af dine produkter, før vi kunne sende den ønskede ordre afsted.

DINsport

Hurtig levering - alt som det skulle være!

Hurtig levering - alt som det skulle være!

Har aldrig haft problemer med Dinsport. De leverer meget hurtigt - dagen efter, hvis man bestiller tidligt. Så kun positive oplevelser fra min side af.

Super service, hurtig ekspedition

Super service, hurtig ekspedition.

Hurtig og effektiv

Hej
De er hurtige og effektive , her vil jeg gerne handle igen.

Dinsport.dk Details

Visit Dinsport.dk

Write to: info@dinsport.dk
We live here: Fredensgade 38, 1.
8000 Aarhus C

Bike Accessories