Dintaeppekaede reviews

Dintaeppekaede reviews

5.2

God hjemmeside, overskuelig og god opfølgning på ordren

Har modtaget min varer. Det var hurtigt og billigt. Den var lidt forsinket, men så skrev jeg til kundeservice som var hurtige til at følge op og vende tilbage - jeg modtog det lidt senere samme dag. Jeg er glad og kan anbefale Din Tæppekæde til andre.

Dårlig service

Bestilte et vinyl gulv - hørte intet fra dem, udover en automatisk ordrebekræftelse - skrev til dem efter en uge om de kunne fortælle hvornår gulvet ville blive leveret - fik en mail om at de ville undersøge det - hørte stadig intet. Pengene for gulvet er vel og mærke blevet trukket allerede dagen efter bestillingen. Måtte skrive til dem igen, 3 gange inden fik svaret: "Vi har endnu ikke fået svar fra vores leverandør på leveringen endnu desværre"..
Kort efter svaret får jeg en mail fra et andet firma om at betalingen er annulleret og jeg kan få mine penge tilbage ved at indtaste mit cpr nr. - det gør jeg, og her en uge senere har jeg endnu ikke set skyggen af mine penge. Jeg skriver til dintæppekæde igen og spørg hvorfor jeg har fået denne mail og om min ordre er annulleret - og får så dette svar: "Vi har annulleret din betaling og ordre". Jeg har kontaktet det andet firma og spurgt hvornår jeg kan forvente at modtage mine penge, men heller ikke der noget svar!

Det er virkelig en ringe service - hvis man overhovedet kan kalde sig det. De skriver i deres mails at man kan blive ringet op uden problemer, det har jeg bedt om, men nej ikke noget opkald - kun meget kortfattede mails.. Man skulle tro et firma gik op i god service - men absolut IKKE dette firma. Hvis ikke jeg modtager mine penge, må jeg gå videre med det, det kan jeg også læse mig frem til her at andre har måtte gøre..

Anbefaler på INGEN måde dette firma.

hej...

ja men jeg ville siger de har en god service og lever op til deres krav og man fået jo osse den service på email.. hvor de hjælper en.....
men alt det med de kritik herind, kan godt været i andre har haft en dårligt oplevelse, men jeg har ikkke , men jeg bliv godt nok nervøse da jeg læste alt det her kritik herind... men jeg synes godt man kan handle hos dem igen da det en god sevice...
mvh dan pedersen

Fra bekymring til glæde

For tre dage siden skrev jeg en bekymret anmeldelse af Din Tæppekæde, som jeg nu har slettet. Kort tid efter - en lørdag aften modtog vi en mail med en undskyldning og lovning på at vores varer - Clik linolium fliser til en værdi på 4600,- ville blive sendt mandag så vi havde dem tirsdag. Det er nu tirsdag og vores guld er kommet som lovet. Jeg ville gerne havde givet dem fire stjerner, men nogle autosvar-mails var med til at skabe unødvendig usikkerhed om stabiliteten af firmaet. men som sagt nu er vi glade for at have sparet i omegnen af 1000,- på vores gulv i forhold til listepriserne.

God pris, lynhurtig levering.

Bestilte en tilskåret kokosmåtte om formiddagen, næste morgen var den her med fragtmanden :)
Den sidste manglende stjerne er kun fordi jeg indtil nu har fået 3 remindere om at jeg skal gå herind på trustpilot og anmelde, det er pisse irriterende og minder om spam!!!
Men vender helt klart tilbage...

Har købt et mindre stykke venyl gulv til et skur her - det blev hurtigt leveret og til en OK pris. Jeg handler gerne hos Din Tæppekæde en anden gang.

Den sidste stjerne kunne opnås hvis der på min netbank havde stået at "Din tæppe kæde" havde hævet betalingen - der står i stedet "Ewire Danmark A/S"

Ikke særligt seriøst firma

Jeg bestilte astro turf måtte efter at have sikret mig at det var på lager.
Da varen ikke var kommet endnu efter 10 dage, forespurgte jeg pr mail hvornår man regnede med levering. Fluks kom svaret at leveringen skulle "lande" først i ugen efter. 5min efter kom en standard mail om at de ville levere hurtigst muligt.
Efter 19 dage sendte jeg endnu en mail at hvis de ikke kunne levere senest d. 9 april anså jeg bestillingen for annulleret.
Uden nogen forklaring eller svar på mailen, kom betalingen bare retur kort efter .

Mindre problemer, dog med hurtig besvarelse og hjælp.

Jeg bestilte en rød løber til på vegne af mit gymnasiums festudvalg til en fest i april. det var min egen fejl, da jeg kom til at krydse varen af, som at den selv skulle afhentes. det krævede dog kun én e-mail til firmaet, som straks ændrede det til at den skulle leveres - super! Jeg var meget nervøs om jeg kunne nå at modtage varen, men fik heldigvis besked på at vare altid var på lager og derfor sagtens ville kunne nå at komme. 2 dage før festen skrev jeg for at spørge om den var sendt, og fik svaret "Vi har fået varen hjem idag, og sender den idag"…. der må have været noget fejlkommunikation mellem kollegaerne. varen er heldigvis kommet idag kl 12, og festen er i aften kl 19! Heldigvis 7 timer før vi skulle rulle løberen ud, så jeg må være tilfreds!

det er dog super dejligt med hurtige svar, da jeg havde mine tvivl.

Svindel og humbug.....

Jeg har bestilt græstæppe som skal bruges til konfirmation. Lynhurtigt bliver pengene trukket og man får en ordrebekræftelse. Dernæst er der kun tavshed. Og der bliver hverken svaret på mail eller på telefon, heller ikke selv om der efterlades besked på telefonsvareren.
Jeg har talt med min bank og vi har aftalt at hvis jeg ikke er blevet kontaktet senest kl 15 idag går vi videre med sagen. Og så bliver både politi, forbrugerombudsmanden og tv blandet ind i sagen.

Så kommer der endelig svar når man anmelder her. Med dårlige undskyldninger om at de ikke har modtaget mail, at varen ikke er på lager etc..
Jeg tjekkede inden jeg bestilte om varen er på lager, og det var den og det er den stadig iflg hjemmesiden, så hvis det ikke passer, så kan man heller ikke bruge hjemmesiden til noget.
Mht til at de ikke modtager mails er en lodret løgn, hvorfor skulle de ellers ulejlige sig med at svare på mailsene med en mail om at de henvender sig indenfor 24 timer. Man kan endda blive ringet op, hvilket jeg også har bedt om, men som heller ikke er sket. Venter stadig på en opringning.
Jeg fastholder stadig at hvis ikke pengene er på min konto kl 15, så går jeg videre med sagen iflg aftale med banken. Og det kan jo aldrig blive en paypal-tilbageførsel når jeg ikke har betalt med paypal!!!

Kære Pernille

tak for din besvarelse. Vi har annulleret din ordre og betaling. Vi vil da ikke have du skal have nogen som helst problemer. Der står klart og tydeligt at pengene kan blive reserveret og ikke hæve da vi ikke kan gøre dette.

Du skulle også have fået en mail med en kreditering. Vi var desværre løbet tør for græs tæpper da sæson først lige er ved at begynde nu og det først kommer på lager i næste uge.

Dårlig service - Firmaet holder ikke hvad de lover i deres e-mails

Efter næsten en måned og flere e-mails, hvor man lover at svare tilbage inden for 24 timer (standard svar), har jeg endnu ikke fået klarhed over, om man KAN/ØNSKER/VIL levere de varer der er bestilt.
Uger og dage går og der svares ikke på henvendelserne.
Firmaet lever ikke op til sin egen politik.
Det er ej heller muligt at kontakte firmaet telefonisk - idet der hele tiden henvises til en telefonsvarer.

Tak for en god handel. God service og levering.

Snyd og bedrag 37 opløste selskaber på denne adresse

Nikolaj K.Jensen , som er indehaver af cvr 29051410 ( tæppek.) .
Din tæppekæde :
- "showroom " i en 1.sals lejlighed i Glostrup .
- Tlf kontakt umulig
- E mail kontakt besvares ikke
- E-mærkning frataget

Hjemmeside afspejler proffesionelt og ordenlige forhold .
Ordrebekræftelse
Paypal betaling ( PayPal er kontaktet for tilbageholdelse af fakturabeløb)

Politiet kontaktes i den kommende uge omkring bedragerisigtelse

Opdatering : er blevet kontaktet af ?????? , er nikolaj k. jensen et alias ?????
telefonisk , og lang historie om at telefonen ikke var deres foretrukne kommunikationsmiddel ( interessant nok efter min bedømmelse her !!!) , og mine mails havde man ikke registreret . NN ville annullere ordren og tilbageføre , .
Omkring forretningsadressen er det nu stadig et faktum ; 1 lokale på adressen med dymoskrift

Hej johnny

tak for dine ord. Vi har ikke nået at fremsende din ordre og det beklager vi meget. Vi annullere selvfølgelig din ordre med det samme og beder paypal om at frigive dine penge da de ikke er hævet men reserveret hos paypal. vi kan nemlig ikke hæve pengene før vi har bekræftet en fragtmand og forsendelses nummer.

Vi kan dog se du ikke har været forbi os. så ville du vide vi lå i Brøndby i en større bygning med flere firmaer og i 2 etager med showroom og lager. Vi har også skilte oppe på facaden så det er nemt at se os.
men du er altid velkommen til at kigge forbi.

Vi har også gennemset vores mails og vi kan ikke finde noget fra dig. så hvis du har sendt os en mail må du gerne sende os tidspunkt på forsendelsen.

Vi er en internet virksomhed og derfor er vi gået meget væk fra at bruge telefon men email. Vi besvarer hurtigt på folks email og hvis kunderne ønsker det, kan vi ringe dem op med det samme.

vi beklager meget forløbet men du er altid velkommen til at kigge forbi os eller skrive hvis vi skal hjælpe dig med noget.

forsat god dag

Super service, pris og kvalitet

Jeg bestilte en sort kokosmåtte skåret efter specialmål, hvor Din Tæppekæde var billigst med prisen. Jeg fandt efter et par dage ud af, at jeg hellere ville have hele mit vindfang dækket af måtten, fremfor kun at have måtten liggende i det måttehul som jeg ellers havde bestilt til. Jeg skyndte mig at sende en mail for at høre, om det kunne lade sig gøre at nå at ændre målene på min bestilling. Jeg fik hurtigt svar tilbage, at det godt kunne lade sig gøre og at måtten ville blive afsendt samme dag. Allerede næste formiddag modtog jeg min nye bestilling med posten. Måtten ligger nu på plads i mit vindfang, det ser super godt ud, kvaliteten er i top, prisen i bund og jeg synes virkelig, at jeg har fået en fantastisk service. Jeg kan derfor kun varmt anbefale Din Tæppekæde til alle andre og jeg vil helt sikkert handle her igen fremover :)
Mange glade, tilfredse hilsener og tak
fra Sanne Blakmar / Lyngby

SUPER

Bestilte på nette søndag, mandag fik jeg en mail at der var klar til afhentning, tirsdag morgen hentede jeg tæppet. Ingen problemer overhovedet

Virkelig dårlig service og produkter

Hej bestille blandt andet et græstæppe i målene 2x2 meter, men det kom i 3x1,85m hvilket jeg slet ikke kan bruge til noget. Jeg har flere gange prøvet at ringe til jer, men den går altid direkte på telefon svare, og der sker ingen ting når man skriver en mail. i Sidste uge fik jeg dog en mail tilbage, men har aldrig fået svar på mine spørgsmål.

hej Jacob

du må endelig gerne levere din ordre tilbage så vil du få pengene tilbage hvis du ikke er tilfreds med dit køb.

vi beklager selvfølgelig mange gange

hurtig levering

dette var en god oplevelse

vil I venligst returnerer mine penge

den 15. maj 2013 køber jeg vinylgulv mm. for kr. 5175 som jeg indsætter på jeres konto i sparekassen vendsyssel reg. [sensitiv information fjernet] konto [sensitiv information fjernet] for at få gulvet leveret hurtigt. Den 25. maj har jeg intet hørt fra jer og ikke modtaget noget og annullerer derfor ordren og beder jer returnerer pengene. I beder mig oplyse ordrenummer hvilket jeg giver jer, men efter gentagende mails og telefonopkald har jeg nu snart et år efter stadig ikke fået mine penge retur og jeg synes ærlig talt det er uanstændigt. Mit ordrenummer er fortsat 10127704 og for god ordens skyld kan I indsætte pengene på reg. [sensitiv information fjernet] konto [sensitiv information fjernet]. Så nu prøver jeg altså denne vej i håb om at I vil se på sagen, så jeg kan få mine penge retur. Mange hilsner Michala

Kære Michala

tak for dine ord. Du må meget gerne skrive en mail til os da vi på nuværende tidspunkt ikke kan finde noget på dig og slet ikke et år tilbage.

send en mail til os så kigger vi på hvad der er sket for det lyder meget mærkeligt.

Svindel-firma (derfor nok også frataget E-mærket)

Bestilte for 2400kr gulvvinyl på nettet og har aldrig set andet end at pengene blev trukket øjeblikkeligt... Har naturligvis gentagne gange kontaktet firmaet og er blevet lovet og lovet - Der sker ikke en skid..
Har nu måttet lave indsigelse på korttrækket hos Danske Bank for at få pengene igen.
-De seneste pludseligt positive anmeldelser her på siden ser lidt mærkelige ud (mon de er lavet af firmaet selv)??
Se evt. også anmeldelser af firmaet på [Ekstern reference]

I hvert fald borger det vel ikke for god kundeservice når man får frataget sit E-mærke.
Et godt råd: LAD VÆR....

Super handel!!!!!!!!!!

Super hurtig mailkontakt, hurtig forsendelse, god vare til en god pris - alt i alt en rigtig god oplevelse. Handler gerne hos jer igen!

Heidi fra Kirke Hyllinge

super

Odrrn blev hurtigt afsendt efter bestilling og levede fuldt op til forventningerne.
Jeg skulle bruge et grønt tæppe til min altan så det kunne blive lidt hyggeligt.

Hej Lene

Tak for din anmeldelse. Vi håber du bliver glad for tæppet. Det er nemlig et utrolig god græstæppe til billige penge.

Din Tæppekæde Details

Din Tæppekæde er leveringsdygtig i alle former for gulve. Vi giver lave priser og hurtig levering i linoleum, vinyl, trægulv, laminat, måtter, væg til væg tæpper, løse tæpper og gummigulv.

Visit Dintaeppekaede

We live here: Midtager 26B