DIN TØJMAND reviews

DIN TØJMAND reviews

8.6

Yderst tilfredsstillende

Hurtig levering og varerne levede op til forventningerne

Sikke en god service!

Først og fremmest en dejlig og meget lækker badekåbe - nærmest bedre end beskrivelsen. Meget hurtigt ekspedition - og så en venlig hilsen og et par smarte sokker med. Ja - kan kun anbefales! Tak for det!

Fantastisk bytteservice

Havde bestilt forkert størrelse - henvendte mig i Fredericia, hvor jeg afleverede varen og fik pengene retur endog med et smil.
Hans
Strib

God og fin behandling

Ikke sidste gang jeg har handlet der

Perfekt handel

De havde det jeg skulle bruge og det kom dagen efter. Så det kunne ikke være bedre.

Fremragende

Købte to skjorter, de var præcis som jeg havde valgt, plus den rigtige størrelse, og ikke mindst, hurtig levering, ikke sidste gang jeg har handlet der.

Helt perfekt

Hurtig levering, ingen problemer. Kan klart anbefales 😊

Absolut i orden.

Ingen slinger i valsen. God oplevelse.

Fantastisk hurtig og rigtig go service

De holdte alt hvad de lovet, havde præcis det jeg manglet og leveret inden for rigtig kort tid

Din Tøjmands eget mærke Garant

Din Tøjmands eget Garant er et supergodt mærke. Jeg har lige indkøbt 2 par Garant jeans i blå og sort. Jeg har ønsket et par pæne jeans til job, og et par pæne jeans til fritiden. jeg har ikke fortrudt jeg har fået Garant jeans. Super pasform, "pænere røv" i jeansene, god komfort, rigtig behagelige at have på sammen med skjorte og strik fa Garant Jeg er blevet rigtig glad for begge mine Garant jeans, bedre jeans fås ikke til den pris.

Top service i Herlev

Jeg handlede mine julegaver til min far og bror som jeg gør hvert år. Og rådgivningen er helt i top fra personalet, jeg kan klart anbefale udvalget af tøjmærker også. Det er dejligt med en flot lokal tøjbutik i Herlev.

Service ud over det sædvanlige!

Super god service der tager højde for den enkelte kunde. Er villige til at gøre det ekstra for kunden!

Din Tøjmand er sikkert en god butik, men som internet butik er den meget ringe

Har ikke styr på processer ved ordreafgivelse
mgl. bekræftelse, sen og mangelfuld tilbagemelding
herunder lager status

Alt fungerer godt her

Der er ikke noget at bemærke. Jeg er meget tilfreds med det hele.

Fint sted at købe tøj

Jeg har handlet nogle gange hos www.dintojmand.dk. Det har været uden problemer.
Det virker bare.

God butik

Webshoppen er nem at bruge, fri fragt er et absolut plus - og så leveres der som lovet indenfor ganske få dage.
Et anbefalelsesværdig sted at købe herretøj!

Ingen problemer

Dag-til-dag levering, fint udvalg i onlinebutikken, dog begrænset udvalg i store størrelser.

Super service - 6600 Vejen.

Gode tilbud, super hurtig levering og fornem bytte service.
Fik bukser leveret fra dag til dag som desværre krævede ombytning (min fejl)!
Tøjexperten i Vejen havde desværre ikke denne model på hylden, men havde den nye str. hjemme 2 dage efter og tilbød ovenikøbet at bringe dem ud personligt til min adresse. Sådan skal det gøres!
Tøjexperten, 6600 Vejen. Vi ses igen!

Bestilte et par wrangler bukser og fik dem dagen efter

Undgå Holbæk afdeling !

Jeg var begyndt at handle en hel del hos Din Tøjmand, Holbæk. For nyligt købte jeg en del varer for Dkk 1500,- deriblandt et par Bugatti bukser til Dkk 800,- . Efter blot 1 vask (på vrangen og ved korrekt temperatur) havde bukserne mistet urimeligt meget af farven. Ved henvendelse til butikken, blev jeg bedt om at vaske bukserne en gang til, idet jeg havde haft dem på siden vask. Med nyvaskede busker, henvendte jeg mig nok engang. Jeg fik her at vide, at bukserne ville blive returneret til fabrikken, og så måtte producenten så beslutte hvad der skulle ske videre. Jeg lod forstå, at jeg mener at jeg immellemtiden
burde få pengene refunderet, eller få et nyt par, da vi begge var enige om at farven slet ikke havde holdt som man må kunne forvente. Niks, du kan vente eller gå med røven bar var svaret, iøvrigt kunne fabrikken jo også bare påstå at jeg havde vasket dem med en for fuld maksine ! Jeg valgte at forlade buttikken, bukserne må de beholde, heldigvis har vi masser af herretøjsbutikker her i byen, jeg skal ihvertfald ikke investere mere hos en shop der ikke står mere på mål for deres varer, og gad vide om dette er helt i henhold til købeloven. Ihvertfald en noget kortsigtet indsats synes jeg.

OPDATERING: Butikken har kontaktet mig, og jeg har byttet bukserne til nogle andre varer, idet jeg imllemtiden har købt et par andre i en anden butik.

Denne ombytning har betydet 3 besøg i butikken, men så lykkedes det da at få en løsning. Retter til 2 stjerner.
DIN TØJMAND

Reply from DIN TØJMAND

Hej Allan
Tak for anmeldelsen og for de opdaterede 2 stjerner:)

Jeg har været i dialog med butikken, og jeg kan forstå på dem og dig at I sammen har fundet en god og fornuftig løsning.

Jeg håber du er glad for dine nye køb og at vi kommer til at se mere til dig fremover.

Rigtig god weekend og endnu en gang tak fordi du ville dele din oplevelse med os.

Med Venlig hilsen, Manal www.dintojmand.dk

DIN TØJMAND Support

Levering

Når du køber en vare hos DIN TØJMAND inden kl. 16.00, går der som hovedregel 1 - 3 arbejdsdage, inden du får varen leveret. Lørdag, søndag, helligdage, grundlovsdag samt 24.12 og 31.12 betragter vi ikke som arbejdsdage. Pakkepost med GLS Vi sender dine varer med GLS. Alle varer og gavekort sender vi som pakkepost med pakkesporingsnummer. Du har derfor altid mulighed for at følge status på din bestilling via pakkesporingsnummeret, som vi sendte til din mail, da du modtog din ordrebekræftelse.

Bytteservice

Hos DIN TØJMAND har vi landsdækkende bytteservice i 14 dage. Det betyder, at alle de varer du har købt hos www.dintojmand.dk, vil blive leveret med byttemærke. Du har nu mulighed for at bytte den enkelte vare i DIN TØJMAND's butikker over hele landet inden for 14 dage.

Ved ombytning, returnering eller reklamation skal du altid medbringe bon.

Fortrydelsesret

i tilbyder dig også fuld returret inden for 14 dage efter, du har modtaget din vare. Vi regner med, du har modtaget/afhentet forsendelse senest den tredje hverdag efter din bestilling. Skulle du fortryde dit køb, kan du returnere dine varer gratis i din lokale DIN TØJMAND eller sende varen tilbage til afsender. Bruger du din fortrydelsesret, skal du selv betale for fragten, når du returnerer varen pr. post. Returnerer du varen til din lokale DIN TØJMAND, skal du være opmærksom på, at vi ikke kan tilbageføre pengene til kortholder i butikken. Har du fortrudt dit køb, tilbagebetaler vi varebeløbet til kortholder ved en overførsel til kortholders bank. Skyldes din returnering en fejl ved varen eller en fejl fra vores side, betaler vi selvfølgelig omkostningerne i forbindelse med returneringen. Du kan også fortryde købet ved at nægte at modtage varen eller overdrage varen til GLS.

Om virksomheden

- Vores ekspedienter kan mere end at finde den rigtige størrelse og slå beløbet ind på kassen. De ved, hvad de har med at gøre og er helt suveræne til at hjælpe - også når det gælder de kunder, som for eksempel er usikre på hvilke farver eller modeller, der klæder dem. Citat: Adm. dir. Anders Vedel.

Visit DIN TØJMAND

We live here: Stamholmen 147, 5. sal