Diodelyskilder reviews

Diodelyskilder reviews

8.4

God service og produkter af høj kvalitet

Skrev emails frem og tilbage over nogle dage for at finde frem til den helt rigtige belysning til vores nye køkken. De anbefalede produkter blev købt og leveret smertefrit, og nu hvor køkkenet er færdigt er det bare skønt at have den helt rigtige belysning.
Tak for perfekt rådgivning!
Har tidligere handlet hos dem med fuld tilfredshed, og har hilst på dem ved en messe, så jeg var ikke i tvivl om hvor jeg skulle henvende mig med mine spørgsmål.

Gode priser, hurtig levering og kanon service !

Da jeg ikke er en haj til det med el, hørte jeg diodelyskilder ad om de kunne hjælpe med lidt loddearbejde, det fiksede de hurtigt uden ekstra betaling. Kanon service siger jeg bare !.

Jeg oplever topservice

For to år siden købte jeg en række produkter indenfor belysningsområdet. Da jeg omsider fik tid til at færdiggøre mit projekt, manglede der et par smådele, som jeg kunne huske, at jeg havde modtaget.
Jeg bad Diodelyskilder sende mig disse dele igen og regnede naturligvis med, at der var faktura vedlagt - men der var ingen faktura, blot en hilsen "Held og lykke med projektet".
Der var tale om prismæssigt ganske ubetydelige ting, som dog var vigtige for mig, og så handler dette jo om service. To dage efter min mail, lå mine smådele fra Diodelyskilder i postkassen.

Hurtig

Hurtig og god dialog med kunden.

Fremragende service

Bad om leveringstid (E-mail) på restordre. Fik svar samme aften.
Modtog varen, dagen efter at den igen var på lager.
Bad om hjælp (E-mail) til funktionerne. Blev ringet op efter 2 minutter.
Det viste sig at producenten havde ændret i funktionerne. Fik en ny brugsanvisning (På dansk) per mail dagen efter.

Kegle!!!!!!!!!!

Jeg bestilte 11.11.11 nogle diodelysbånd dæmpere mm.
Da jeg den 30.12.11 endnu ikke havde modtaget noget ringer jeg og afbestiller.
Den sølle mand jeg snakkede med var sur og gal over jeg afbestilte og sluttede samtalen af med at kalde mig KEGLE!!!!!!!!

Der er mange måder at drive forretning på.!!

Super service, hurtig levering

Købte 10 stk gu10 48smd dioder, super gode pære, god spredning, giver rigtig godt lys til forhold til de andre pære som jeg har købt i 100kr klassen.

Aner ikke hvad de sælger

Købte 10 stk. 1958 E14 LED Pære med 12 SMD Dioder(varmhvid).
Levering helt ok.
Men må konstatere at de flimrer værre end lysstofrør.
Hvis man betaler det ekstra LED pærer koster er det ikke for at få noget der er dårligere end et billigt lysstofrør.
Når jeg så klagede fik jeg sangen om at "det har vi aldrig prøvet før". Hvis alle 10 pærer har samme mangel er det nok noget de har prøvet før.
Giver trods alt 2 stjerner for at jeg fik lov til at returnere varerne for egen regning. Mener dog at når der er så væsentlige mangler ved en vare bør det ske for sælgers regning.

Diodelyskilder Details

Salg af LED pære, Diodepærer, Diode belysning, LED spot, Diodelyskilder, Lyskilder, LED belysning, LED Indbygningsspot, LED Downlights, LED Lyskæder, Diodelyskæder, LED projektører

Visit Diodelyskilder