www.dirksdesign.com reviews

www.dirksdesign.com reviews

8.9

Holder 100% hvad de lover, super betjening.

Bestilte en ring, varen kom som aftalt, leveringen, varen og prisen var som aftalt.
Alt virkede super godt.

Meget tilfreds

Min vare blev sendt hurtigt afsted og var tilmed rigtig fint pakket ind. Det gav en rigtig god oplevelse da jeg åbnede pakken.

Super service og personlig betjening

Jeg har i en helt specielt anledning skulle bruge et specielt smykke som ikke var på lager i Guldsmed Dirks på Frederiksberg. Og heller ikke i søsterbutikken.
Ksenia Smirnova har tryllet for mig og skaffet smykket hjem til mig, på trods af den korte deadline. Du kommer med i min aftenbøn.

Fra bunden af mit hjerte... TAK.
Kim Konstantin Sølbeck

Super nemt og hurtig levering

Det var en fornøjelse og super nemt at handle på dirksdesign.com og kvaliteten er bare i orden.

Nemt med super service

Nem og overskuelig hjemmeside og hurtig levering. Jeg er en glad kunde!

Sober betjening

Flot hjemmeside med rigtigt mange smukke ting. Nem bestilling og min smukke, nye ring kom med posten i meget fin indpakning. :-)

Mangelfuld levering

Det var en meget flad fornemmelse at give en gave og så opleve at den gulkæde der skulle følge med, var erstattet af en snor. Har dog efterfølgende fået kæden, men den dårlige oplevelse kan jo ikke gøres om.

Kære Stig

Tak for din anmeldelse på Trustpilot.
Jeg er rigtig ked af den oplevelse du har haft, jeg kan bestemt godt forstå du ikke er tilfreds.
Jeg kan forstå du løste problemet i bedste vis med min kollega, jeg ved det på ingen måder er
tilfredsstillende og det er drøftet med alle medarbejdere i forretningerne.
Jeg beklager endnu engang.

Daglig leder

Jeg bestilte en halskæde søndag aften, fik en bekræftelse mandag morgen og modtog pakken tirsdag. Det kan vist ikke gøres hurtigere :)

Rep af Ring

jeg har en ring. der har en ring af elefanter, der kan køre midt om ringen der var knækket men guldsmeden lavet den så den stadig kan køre rundt og ikke bare blev lodet fast og ikke kune køre rundt men den er stadig smuk jeg er sku imponeret .MANGE TAK

Forlovelsesring på langfart...

Køb af forlovelsesringe blev en udfordrende proces. God service og vejledning ved køb. Det var vi meget tilfredse med.
Men herefter gik det knap så fint… Ringene nåede desværre ikke frem til aftalt tid. De var forsvundet i posten. Men nye blev bestilt – og vi lånte udstillingsmodellerne (som var den rigtige størrelse) til dagen. Helt i orden - men selvfølgelig lidt ærgerligt... Der blev undskyldt mange gange fra Dirks side (vi blev endda lovet en lille overraskelse som plaster på såret. Den har vi stadig til gode.For vi fik den aldrig…!!). De rigtige ringe nåede efter en uges tid frem. Men var for små….! Den ene ring var 2 numre for lille i forhold til den lånte udstillings ring (som havde den rigtige størrelse). Så ingen tvivl om, at fejlen lå hos enten producent eller ved bestillingen fra Dirks. Den ene ring kunne udvides i butikken med det samme. Heldigvis. Den anden ring, måtte guldsmeden kigge på. Måske kunne de lave den selv – måske skulle den til Tyskland. Det ville de vurdere. Vi ventede herefter i 2 uger, uden at høre noget fra Dirks, inden vi selv ringede dertil en fredag eftermiddag for at høre status. 2 uger er lang tid at vente og jeg spurgte, om det var normalt. En sød ekspedient fandt ringen (eller ”sagen”) frem og kunne se, at den lå til udbedring hos guldsmeden hos dem selv og at det normalt tog 10 arbejdsdage at gøre en hvidguldsring større. Så, jeg ville høre fra dem i starten af næste uge, for så var de 10 dage jo gået. Svaret ugen efter blev, at ringen nu var i Tyskland (!!) og at jeg ville høre nærmere!!! Hmmm… Så kan man jo tænke sit – og det gjorde vi. Og ventede... Næsten 2 uger mere... Vi har langt om længe, modtaget den rigtige forlovelsesring, i den rigtige størrelse. Jubii!! Det betød rigtig meget at få den på! Men så var der også gået 3 uger og 6 dage!! Det synes vi ærlig talt, ikke er god service! Det er jo en ring til en helt særlig begivenhed. Vi har ikke modtaget en undskyldning eller en forklaring på, hvorfor forløbet skulle blive så langstrakt i den sidste del. Og har, helt ærligt en fornemmelse af, at vi var velkomne og attraktive, så længe vi lagde penge i kassen. Men at det modsatte gjorde sig gældende, da det blev til en reklamation… Ærgerligt, at sidde tilbage med den fornemmelse. Især, når vi er helt uden skyld i forløbet!!

Kære Gitte

Tak for din anmeldelse på Trustpilot.
Det lyder bestemt som en træls sag, det er ikke sådan det skal være at handle hos Guldsmed Dirks!
Normalt tager det ca. 4-6 uger at få lavet helt specielle vielsesringe, men det er jo bestemt ingen undskyldning når vi lover vi kan klare det! Jeg vil meget gerne følge din sag helt til dørs, også mht det lille plaster på såret, kan du ikke være sød at skrive direkte til min mail: sarah@guldsmeddirks.dk
Så finder jeg "sagen" frem så vi kan få den afsluttet i bedste stil.
Jeg tager selvfølgelig din kritik til efterretning og vil bruge den konstruktivt.
Jeg vil informerer alle medarbejdere i vores to forretninger, så vi undgår de samme fejltagelser en anden gang.
Det der betyder aller mest for os hos Guldsmed Dirks er, at servicen er i top, så jeg må desværre undskylde endnu engang, med håbet om at du kontakter mig.

Fantastisk

Min ring er håndsmedet og er total fantastisk, lige som Sarah der hjalp mig, så jeg fik lige den ring jeg har drømt om. Tusind tak

Det lille ekstra

Bestilte et par ørestikker, vist noget af det billigste i deres webshop, men lige mig. De ankom pakket ind i det fineste papir, og med en kobbertråd viklet om, formet som et lille hjerte. Så fint, at man næsten synes det var synd at pakke den op.

Prinsesse for en Dag

Jeg var inde i Dirks Design på Gl. Kongevej for at få lavet et smykke,
jeg selv havde ide til.
Jeg fik en dejlig oplevelse...jeg stod der i dette fantastiske univers der er skabt hos Dirks Design.. følte mig både rart venligt og seriøst behandlet..
Det var et smykke for livet jeg gerne ville have lavet, så det var yderst vigtigt at ALT der blev lagt i smykket var af speciel karakter...Det er egentligt svært at forklarer, da det jo er en sjældenhed man bliver behandlet som prinsesse....Men skal der andre smykker ind i mit liv er det Dirks Design der skal være leverandør....
Benedikte-inda

perfekt...intet mindre ♥

Hurtig og effektiv behandling og levering.....smukt pakket ind lige til at give videre til min svigerdatter ★★★★★

udsøgt service og hurtig levering

Bestilte en smuk ring, fik hurtigt svar om at den var på vej, og den kom i fin gaveindpakning.

Fin service og hurtig levering i fornem gaveindpakning!

Nem bestilling på hjemmesiden og levering 1-2 dage efter. Handler helt sikkert her igen.

Super service, hurtig levering

Kan kun anbefale Dirks Design, Super service, lynhurtig levering (dag til dag).

Hurtig ekspedition venlig betjening

Super hurtig levering og ekspedienten ringede til mig formiddagen efter bestillingen, da der var et par spørgsmål, som vi hurtigt fik afklaret.

Hurtig betjening, levering og super smuk og iøjenfalende indpakning.

Hurtig Betjening,-levering og super smuk og iøjenfaldende indpakning.

ØV! Stor skuffelse!

Min niece havde skrevet et par ørestikker på sin ønskseddel som jeg var inde på hjemmesiden og købe. Stor var vores forbavselse da hun åbnede gaven, og der kun var én ørestik i pakken! Først troede vi, at Dirks havde glemt at pakke to, men det viste sig, at man købte dem enkeltvis, selvom der er vist et par på billedet!
Min niece er studerende og havde ikke råd til selv at købe nummer to ørestik, så hun fik bare pengene retur.
Øv!

Kære Karin

Tak for din anmeldelse på Trustpilot.
Jeg er ked af, at det er kommet bag på dig at prisen kun er for 1/2 par ørestikker.
Det står tydeligt beskrevet i teksten at det kun er for et stykke, se indsatte tekst fra vores web:

Dot, 1/2 oxyderet sølvørestik 13mm
Dot, ørestik i sortoxyderet sterling sølv med børstet tekstur. 13mm i diameter.
OBS! Viste pris gælder pr. stk - IKKE pr. par.

Jeg vil arbejde på, om vi i fremtiden kun skal vise en ørestik på de par det drejer sig om.

dirksdesign.com Details

Visit www.dirksdesign.com