Discogs reviews

Discogs reviews

6.7

Cares more about their commission than buyers

Hello,
Have been ordering vinyl records from this site since last year 2013 and can say that they have little to no responsibility to buyers vs their meal ticket vendors @ 8 percent.
Vendor Alennon727 is especially poor.
Wish it were a different story.

AMAZING

The best database for music. You can buy happy and safe on Discogs :-)

God side for musikelskere!

Dette er en god side for folk, som virkelig går op i deres musik. Der er mulighed for at finde næsten alt, som hjertet begærer. Det eneste minus der kan være, er at man mange gange handler med private, og derfor kan der nogle gange godt gå laaang tid før, at man modtager varen.
Men min generelle oplevelse er helt klart god!

Une bonne marketplace!

Rien à dire, achats de CD d'occasions en TBE.

Super hjemmeside for musikentusiaster

Jeg har handlet en del vinyl igennem discogs, og jeg har aldrig haft problemer med mine handler. Det er en side, som henvender sig til samlere, og man kan næsten finde alt musik. Køberne sætter selv priserne, og derfor kan de variere mege. Dog synes jeg ofte, at de ligger under, hvad en tilsvarende brugt vinyl koster hos den lokale pladehandler. At man også kan oprette sit eget online musikbibliotek, gør kun hjemmesiden bedre.

Discogs Details

Buy rare and hard to find music on vinyl records and used CDs from thousands of online record stores. Manage your music collection with a detailed discography on rock, electronic, hip hop, classical and other popular and obscure music genres.

Visit Discogs