Disconetto.dk ApS reviews

Disconetto.dk ApS reviews

7.9

Hurtig og prof.

Leveret hurtigt og i god indpakning.

Dårlig kundeservice

Jeg skulle selv henvende mig til Disconetto en uge efter varen var bestilt
for at høre om de havde glemt min order.

Der fik jeg så en mail tilbage om at varen var afsendt. men de kunne ikke spore den fordi at den var sendt som alm. b-post
men to dage senere fik jeg en ny mail hvor de skrev at:

Der er desværre en måneds leveringstid på din ordre

Brian

Hej Brian

Jeg er rigtig ked af den oplevelse du har haft med at handle hos os. Vi arbejder på systemrettelser, der skal fortælle os om restordre som denne. Det er selvfølgelig ikke nogen trøst for dig nu når du har handlet. Men det er noget vi tager meget seriøst.

Alt det bedste.

Rigtig billig

Super hurtig levering

God teknisk rådgivning og levering dagen efter.

Lave priser og god rådgivning. Vil klart købe igen.

Hurtig betaling, langsom levering

Jeg købte lidt stumper til at samle nogle el-ledninger. Positivt, for jeg kunne ikke finde de stumper andre steder, og prisen var fin.

Jeg havde nok forventet at man kunne smide sådan en håndfuld stik i en kuvert dag-til-dag, men der gik en lille uge inden jeg fik dem. Det fremgik desværre ikke af hjemmesiden at varerne åbenbart ikke var på lager, for så havde jeg ikke betalt ekstra for hurtig levering.

Der kom dog mail på førstkommende arbejdsdag, med en leveringsdato som blev overholdt. Desværre blev pengene også trukket på første arbejdsdag, selv om de først burde hæves ved afsendelse.

Hej Anders

Vi værdsætter al feedback vi kan få, godt som mindre godt. Det er den eneste måde hvorpå vi kan blive bedre.

Jeg er rigtig glad for du er tilfreds med udvalget og priserne. For at jeg kan kigge ind i sagen og vi kan lære af din oplevelse så vil jeg høre om dette er dit ordrenummer: 23591 ? Du er også meget velkommen til at ringe eller maile mig.

Jeg glæder mig til at høre fra dig.

Hurtig levering .....alt ok

Hurtig og rigtig levering alt hurtigt og let

Hej Lars

Mange tak for den fine karakter. Jeg håber vi ser dig igen på www.disconetto.dk.

Henrik Hansen

For lang leveringstid uden information

For lang leveringstid uden information, skulle selv kontakte dem for at høre om varen var på vej

Hej Dennis

Mange tak for din feedback her på Trustpilot. Jeg har taget din historie med til vores næste møde og jeg håber at vi hurtigt lærer af denne.

Hvis der er noget vi kan hjælpe dig med ved en senere lejlighed, så giv mig evt. et ring. Så vil jeg personligt sørge for bedre service denne gang og lidt ekstra fordele til dig.

Hurtig og stabil

Skulle have noget byttet inden for garantien, høflig betjæning og hurtig levering.
Yderst tilfreds

Hej Jan

Henrik Hansen

God kvalitet, god behandling og rimelig god levering

Bestilte to højtalere og efter en telefon snak ang. levering blev højttalerne sendt direkte fra producent.. er tilfreds og vender helt sikkert tilbage

Hej Claus

Mange tak for stjernerne. Jeg håber vi næste gang kan score 5 :)

Perfekt service

Fornuftige priser og hurtig levering. Købte en DDJ-SX samt flightcase...

Fik varen med mere...

Skulle bruge nogle stumper til en samlet pris på 21 kr... Var så nødt til at smide en tape oveni for at komme over mindstekøbet på kr. 100... Ville hellere betale et gebyr frem for at skulle finde på varer at fylde i kurven...

Hurtigt

Nem at handle på hjemmesiden og leveringen var hurtig.

Fantastisk rådgivning og god pris

Inden køb fik jeg en helt utrolig tålmodig og kompetent rådgivning om varevalg af en forstærker, da jeg var stærkt i tvivl og havde en masse useriøse spørgsmål. Prisen var værdig for navnet "netto". Billigste pris for den enhed. Kommer helt sikkert igen her. Skal lige tilføje at varen blev leveret mindre end 12 timer efter bestilling.

Gode priser, men kundeservice kunne være bedre

Fik besked om torsdag, at min pakke var afsendt (samme dag blev pengene trukket fra min konto). Da jeg tirsdag morgen endnu ikke havde fået besked om, at pakken var afleveret ved pakkeshoppen, ringede jeg til Disconetto og spurgte, hvor den blev af. De lovede at ringe tilbage, når de havde snakket med leverandøren, der først åbnede kl. 10. Ringede til dem igen ved 14.30-tiden, hvor de igen lovede at ringe tilbage. Torsdag kl. 13 havde jeg endnu intet hørt og ringede derfor igen. Denne gang endte jeg med at få besked om, at min pakke ville blive afsendt samme dag.
Det er okay, at man har problemer med en leverandør, men tålmodigheden bliver sat noget på prøve, når der ikke bliver ringet tilbage som lovet..

God service og hurtig levering.

Disconetto er til at stole på. De har et bredt udvalg - og varen kommer hurtigt. Jeg har fået råd og vejledning, som altid, proff. Skide godt.

Hurtig leverance og produkt af god kvalitet.

Hurtig leverance og produkt af god kvalitet, vil sikkert handle der igen.

super hurtig og god service

trods udsolgt vare, ringede de med det samme og min vare var der dagen trods det var lige op til jul

super fin levering

hurtig og fin leveringe, også selv om det var tæt på juil

Let at bestille en vare, der ikke var umiddelbart tilgængelig i butikken. Hurtig bekræftelse og levering.

Pas på.elendig service

Købte vejrstation soldrevet 11.08.2013 men pga sygdom først opsætning midt sept. 1 af batterierne i regnmåler var utæt så den virkede ikke.
Regnmåler blev indsendt til rep/ombvtning 12.11.2013 jeg telefonerede et par dage efter og blev lovet hurtig respons. En imail sendt10.12.2013 blev besvaret med løfte om hurtig opfølgning men jeg har intet hørt endnu d.16.12 leif lassen

Hej Leif

Tak for din tilkendegivelse. Uden dem kan vi ikke blive bedre.

Vi er rigtig kede af den lange rep. tid. Jeg er i dialog med producenten, mit problem er bare jeg skal argumentere for at garantien skal omfatte batterier, hvilket den normalt ikke gør.

Jeg vil nu holde dig opdateret.

Disconetto.dk

Disconetto Aps Details

Kompetent vejledning

Vi har igennem mange års erfaring opbygget et stort knowhow inden for lyd og lys genren. Vi fungere for mange af vores faste kunder, som sparringspartnere ved store og små projekter. Derfor kan vi altid hjælpe dig videre. Har du nogle spørgsmål glæder vi os meget til at høre fra dig, så vi kan finde dig den bedste vare til en skarp pris.

Disconetto.dk

Webbutik nr. 1 med disko udstyr. Her finder du alt inden for Disko Branchen til konkurrencedygtige priser. Vi tilbyder udstyr til discoteker, klubber, hjemmebrug. Også diskokugler

Visit Disconetto.dk ApS

Kontakt os nu