Discountbras reviews

Discountbras reviews

7.1

Penge at spare og fin service.

Fandt frem til online-butikken via google, og der var nogen penge at spare i forhold til danske priser, selv efter portoen var indkluderet i prisen.

Det lader til, at det er et mindre firma, så forsendelsen tog et par dage, men her 8 dage senere har jeg mine varer.
Endda bad firmaet pænt, om jeg ville bekræfte, når jeg havde modtaget min pakke.

Is Discountbras your company?

Discountbras Details

Discount Lingerie for all your Underwear, All Branded goods reduced by 15 to 75%. We have a large selection of lingerie, nightwear and hosiery, which includes most major brands. You will find womens underwear to suit most tastes, ages and sizes.

Visit Discountbras

Discountbras is ranked 15 out of 21 in the category