discountpatroner.dk reviewed by

Horsens, DK

Forkert

Efter samtalen med discountpatroner.dk:
Jeg er rimelig tilfreds med discountpatroner.dk efter min samtale. Jeg tror selv der har været fejl på deres hjemmeside, men at de kontakter mig og de hjælper med at sende de rigtige + at jeg får kompistance for det jeg har været udsat for. Jeg har modtaget patronerne og jeg er glad for at de gjorde det med de kontaktede mig. derfor ændrede jeg mine stjerner

Før samtalen med discountptroner.dk:
Jeg har to gange i træk modtaget forkerte blækpatroner... Jeg forventer at når man bestiller at det er det rigtige de sender... Når man har sendt de forkerte tilbage skriver de at de ikke er på lager og det er derfor man har sendt de forkerte varer... dernæst skriver det til mig der vil gå lidt tid før de kommer igen og sender dem når de kommer... Når de så kommer anden gang, er det også de forkerte... Jeg gider ikke bruge et firma som ikke lever op til det de skriver...
    discountpatroner.dk
    TrustScore 5.7 / 10

Reply from discountpatroner.dk

Hej Randi

Tak for vores behagelige samtale i går.

Det er naturligvis beklageligt når vi ikke leverer de korrekte varer til vore kunder. I dit tilfælde er der desværre sket en række fejl både i bestillingsprocessen, som vi talte om, at der var blevet bestilt forkerte blækpatroner, men desværre også fra vores side, i forbindelse med ombytning af dine blækpatroner, hvorved vi sendte dig forkerte blækpatroner, igen. – Det beklager vi dybt.

Samtidigt kan vi forstå, at der har været en misforståelse imellem dig og vores kundeservice, desværre fordi det ikke er normal procedure for os, at afsende forkerte varer i tilfælde af restordre.

At der sker det uheldige, at de rette blækpatroner er i restordre, da vi forsøger at løse fejlen, er yderst beklageligt, men, vi er desværre underlagt vore leverandørers leveringstider, hvilke nogle gange desværre kan ændre sig en smule. Vi vurderer dog altid leveringstiderne, og forsøger at skaffe varerne hjem fra anden side hurtigst muligt, hvis leveringstiden overskrider et rimeligt tidsrum (max 4 dag), således leverer vi så vidt muligt altid indenfor 5 arbejdsdage, når varen ikke er på vort lager ved bestilling.

Efter vores behagelige telefonsamtale i går eftermiddags, hvor vi sammen fandt ud af der desværre ikke var ydet det niveau af kundeservice vi vil acceptere, og stræber efter, har vi som vi aftalte, sørget for at du i morgen modtager de rigtige blækpatroner. Som kompensation for din uheldige oplevelse, har vi bedt vores lager sende dig en XL blækpatron, i stedet for den mindre model du har bestilt, uden yderligere omkostninger.

Samtidigt sender vi dig det uden beregning og vedlægger en frankeret returlabel således du kan sende os de forkerte patroner retur uden omkostninger for dig.

Vi håber dette er tilfredsstillende, og at dine nye blækpatroner kommer til at fungere upåklageligt, ellers er du altid meget velkommen til at kontakte vores kundeservice, så skal vi gøre alt hvad vi kan for at løse din henvendelse tilfredsstillende.

Lisbeth Hansen
    Kundesupporter,