discountpatroner.dk reviewed by

Forsinket levering

Har lige nu modtaget den 2. mail med underretning om at min bestilling bliver forsinket.

Discountpatroner reklamer på forsiden med "DAG TIL DAG - bestil inden kl. 16.00 og få leveret i morgen" (under deres "betingelser" står så godt nok kl. 20.00) !!! Men det holder bare ikke vand.

Jeg bestilte d. 17/1 og så gik der 5 dage (22/1) før de kunne fortælle mig at leveringen var forsinket. Derefter gik der en uge før jeg nu har fået oplyst at bestillingen først kan leveres yderligere 2 uger !

Hvis firmaet ikke ønsker at være lagerførende med alle de produkter de reklamere med på hjemmesiden, så bør man mindst kunne forvender der var anført en realistisk leveringstid på hvert enkelt produkt.
    discountpatroner.dk
    TrustScore 5.7 / 10

Reply from discountpatroner.dk

Kære Lars

Vi vil meget gerne beklage den dårlige oplevelse, du har haft med din bestilling på discountpatroner og den alt for lange leveringstid. Desværre sker det nogle få gange, at printerpatroner - helt uforudset - kommer i restordrer hos vores leverandører. Når dette sker, så kan vi desværre ikke levere fra dag-til-dag, men 2 uger er selvfølgelig alt for længe.

Derfor vil vi selvfølgelig gerne give dig en kompensation for den lange leveringstid. Det eneste, du skal gøre, er at kontakte os pr. e-mail: info@discountpatroner.dk og angive dit ordrenummer samt referere til din Trustpilot anmeldelse.

Ann
    Kundesupportteamet