discountpatroner.dk reviewed by

Højbjerg, DK

I var engang så gode. Hvad sker der?

Jeg har været kunde hos jer i snart 4 år og har altid fået gode printerpatroner selvom jeg køber printerpatroner som en kopi til Brother, men nu er kvaliteten ikke længere i orden og det er kundeservice er ikke spor bedre.
Jeg bestiller 5 printerpatroner til min Brother printer: 2 sorte, 2 blå og en rød d. 10 februar. Som jeg som så sædvandlig modtager allerede indenfor få dage :-) Men denne gang ligner printerpatroner ikke de gamle jeg har fra sidste gang jeg bestilte fra dem, da de har en anden form, men jeg sætter alligevel den sorte printerpatron i. Det viser sig at den kører fin nok, men kun de første 10 print! Derefter laver den striber selvom der er masser af blæk deri. (Printerpatronen er gennemsigtig så det er let at se) Jeg prøver den anden sorte af og der sker det samme efter 10 print. Jeg kontakter deres kundeservice som kun eksisterer på email og her beklager de forsinkelsen på deres svar på grund af sygdom (Der var kun gået 2 dage), men fair nok de vil sende 2 nye sorte printerpatroner afsted med det samme, da de må indeholde fejl. Jeg skynder mig at at skrive tilbage hvad med de andre blækpatroner jeg har fået, som er i samme stand, men jeg får aldrig noget svar! Få dage efter modtager jeg 2 nye sorte printerpatroner, men de passer ikke til min printer, da de er så store i bredden, at de slet ikke kan sættes ind i printeren. Jeg skriver en email til dem igen. Men jeg hører ikke noget til dem.

Jeg vælger så d. 25. februar at ringe til ibob, som der står på den nye faktura som fulde med de 2 nye sorte printerpatroner. Det viser sig at de har samme CVR nr. og at ibob ejer discountpatroner.dk og ham fra kundeservice forklarer at discountpatroner har meget travlt for tide,n og at han ikke kan gøre andet end at skrive til dem at de skal kigge på min email den kommende dag.

Men jeg hører aldrig fra dem. 18 dage efter jeg bestilte mine printerpatroner får jeg en email fra ibob, hvor der står at jeg i de kommende dage vil modtage 1 blå og 1 rød printerpatron. Hvor på jeg skriver til ibob hvad med de 3 andre printerpatroner som den også er galt med? Så nu må jeg vente og se om den røde og den blå passer til min printer og om jeg så kan få 2 sorte og 1 mere blå printerpatron.

Det er godt nok noget rod at de ikke kan læse!!!
    discountpatroner.dk
    TrustScore 5.7 / 10

Reply from discountpatroner.dk

Kære Winnie Helena Bartholomæussen

Vi vil rigtig gerne beklage den dårlige oplevelse, du har haft hos os. Vi kan se, at der er sket adskillige fejl med din bestilling og efterfølgende leveringer.

Det vil vi naturligvis gerne gøre godt igen, så du kan få de rigtige varer i den kvalitet, du er blevet vant til hos os. Denne sags forløb er bestemt ikke tilfredsstillende, og vi vil derfor gerne tilbyde dig en kompensation. Vi tager derfor kontakt dig hurtigst muligt, så vi sammen kan finde en tilfredsstillende løsning på din sag i håbet om, at du fortsat vil være kunde hos os.

Ann
    Kundesupportteamet