Discountprint reviews

9.1

Fantastisk service

Meget hjælpsom support!

Hej Casper
Tak for de pæne ord, som jeg vil lade gå videre.

Allan Christensen

super nemt og kvik betjening

alt gik efter planen og produktet var iorden

Reply from Discountprint

Tusind tak Claus,. Hvad mon der skal til til for at få en 5 stjernet anmeldelse.......

Acceptabelt

Fik det jeg bestilte uden det store besvær.
Syntes dog at der var lang leveringstid.

Hej Peter
Fint at høre det er let at bestille som du gjorde d. 25/4 21:23 og postkortene blev afsendt d. 28/4 fra os.
Der er jo altid den mulighed at bestille dem Ekspres, hvis 3 dage er for længe at vente.

Alln Christensen

Super god service i sidste øjeblik

Tak for Super god service i sidste øjeblik

Hej Marianne
Godt det lykkedes og tak for de pæne ord.

Allan Christensen

god og hurtig service, men dårlig forsendelse

Bestilte 30 plakater med 3 forskellige motiver, så der kun skulle betales 1 opstart. Super tilbud som, så vidt jeg ved, ingen anden tilbyder.

Der var dog ingen skabeloner til plakater, men til alt muligt andet. så det med at levere pdf'er i rigtig format og opløsning med skære mærker osv. krævede noget hjælp pr. telefon. Der mangler også information om hvor store filer man må uploade.

Men det lykkedes og plakaterne kom i løbet af 1 uge.

Post DK havde dog smadret pakken og plakaternes indpakning i en rummelig papkasse (omend kun 5 cm høj og i den rigtige størrelse) med oppustet plastikpose isolering, var ikke tilstrækkelig.

Jeg fik plakater med foldede og grimme kanter.

Jeg er dog tilfreds med pris og leveringstid samt hjælp med opsætning.

En mulighed for at uploade andre formater en PDF som er ret svære at lave og checke (kræver Adobe Acrobat Pro), ville være en stor fordel.

UPDATE
Discount print sender mig nye plakater uden at jeg har bedt om det, ved bare at have læst min anmeldelse på trustpilot. Det kalder jeg god service og jeg tildeler selvfølgelig en ekstra stjerne.

Hej Sohail
Rigtigt ærgeligt at dine plakater kun delvis overlevede transporten, men det er da jo råd for. Vi trykker nogle nye til dig.
Vi har valgt at prisen holdes nede ved at kunderne selv fremstiller pdf filer til trykning.
Men vi lytter til kunderne og kigger altid på nye løsninger.

Allan Christensen

Flot service, men mit ønske blev misforstået lidt

Jeg talte i telefon med en sød medarbejder, som guidede mig igennem, hvad jeg skulle vælge på hjemmesiden. Desværre havde han misforstået noget, så invitationen blev på blankt papir på den ene side og ubehandlet på den anden (jeg ønskede ubehandlet på begge sider). De printede hurtigt, og printet var flot.

Hej Katrine
giodt du fik nogle pæne postkort. Der er 2 valgmuligheder på dette produkt som er postkort.
Enten det som du valgte da vi talte sammen, coated på den ene side og uncoated på bagsiden, som gør det lettere at skrive på postkortet. Papiret hedder Truecard. Den anden valgmulighed er Silk, som er coated på begge sider. Vi har ikke et papir der er uncoated på begge sider.

Beklager hvis der er sket en misforståelse, men hvis du returnere kortene. krediterer vi selvfølgelig det fulde beløb.

Allan Christensen

Fantastisk fleksibel, hjælpsom og medgørlig. Er tilfreds med resultaterne!

Jeg så Discountprints weekend rabat på 20% og ville så gerne benytte mig af tilbuddet men havde brug for hjælp. Discountprint var så flinke til at lave en særlig ordning for mig for at jeg ikke blev skuffet. De hjalp også med nogle tekniske problemer uden at kræve ekstra penge. Den slags firma kan jeg kun anbefale!

Bøgerne blev rigtig flotte! Vi kom ikke helt til at forstå hinanden mht om side et startede til ventre eller højre, så det betød at layouten ikke er som jeg forventede, men det kan lige så godt være mig der ikke fik formuleret mig ordentlig og iøvrigt var det heller ikke katastrofal. Jeg tror endda Discountprint har kompenseret med to ekstra sider...?

Postkortene kom i rigtig flot farve og kvalitet for prisen, det må jeg sige!! Dog blev nogle af dem skåret ret skæve og der det eneste kritik jeg vil komme med. Grunden til at det ikke trækker ned i stjerner er, at Discountprint gik langt over det forventede, for at jeg fik en god behandling til en god pris, og det har gjort mig så glad! Jeg kommer tilbage hvis jeg får solgt de første bøger og postkort!

Hej Leah
Godt at vi fandt løsninger. Vi trykker nogle nye postkort til dig og håber du får gang i salget.
God-Weekend

Allan Christensen

God pris og super service

Discountprint er nemme at komme i kontakt med, Chat, email og telefon virker allesammen.
Oplevede god fleksibilitet og hjælpsomhed.
Bestilling over hjemmeside er enkel og specialordrer ordnes over telefonen.
Kvaliteten er god, det eneste på discount er prisen!
Kan anbefales.

Hej Lars
Tak for en superanmeldelse. Håber i får en god messe, med masser af succes.

Virkelig god kvalitet !

Jeg har ingen klager og kvaliteten af mit print, den var i top!

Hej Helle
De pæne ord giver jeg videre til vores trykkere.

God service og kvalitet

Kan klart anbefales

Reply from Discountprint

Dejligt at starte morgenen, med ros til alle. tak

fantastisk god service

Jeg havde ikke lavet layoutet i det rigtige format og fik en mail med hvad jeg kunne gøre, men valgte og ringe til firmaet og fik rigtig god hjælp. Resultatet er næsten blevet perfekt, men fejlen skyldes mine manglende evner ;-)

Hej Charlotte
Godt vi kunne hjælpe dig.

Allan christensen

Lynhurtig

Flotte digitaltrykte plakater, til en go pris, trykt og afsendt lynhurtigt! Og emballeret i et rør, så papiret var glat og uden stød på kanter ved modtagelse.

... Den ene stjerne der mangler ovenfor, er for en tidligere ordre hvor plakater var krøllede og nussede i kanterne, da de nåede frem i den firkantede papæske...

Hej Ulla
Vi må se vi ikke kan få en stjerne mere på næste gang du ordrer :-)

Allan

Kluntet kundeinformation

Det er for dårligt, at man skal betale først, før man kan uploade sin bestilling, og at man ikke får at vide, at der kun accepteres pdf-filer. Der er gode muligheder for at vælge forkellige plakatformater.

Hej K.hansen
lige inden du lægger dine varer i kurven, hvor du ser hvad det koster og hvornår vi afsender, stå der . OBS - Filupload sker efter succesfuld betaling. At vi arbejder med PDF filer er jo få at sikre dig at du nu får det som du har bedt om. Der er rigtigt mange programmer og rigtigt mange versioner som kan bruges til at lave layout. Den grafiske branche og for den sags skyld også mange andre industrier har sat PDF som standard. Årsagen er at hvis du åbner et dokument som er lavet i en version, evt med spacering, vil det ikke se ud på samme måde som tiltænkt. Det kommer du over ved at bruge PDF som er lukket. Så det er ikke af ond vilje, men mere for at sikre at du får det rigtige. Jeg ved vores support har været i løbende dialog med din datter omkring ordren da filen ikke kunne bruges til at lave en plakat og der nu skulle være fundet en løsning. Håber det ender med tilfredshed og ser frem til din respons.

Et ord GODT

Præcis i levering og tryk

Hej Knud
Tak for de pæne ord.

Hurtig og let ekspedition

Jeg skulle bruge nogle varer i en fart, men fik i første omgang bestilt forkert.
Ringede ind til deres kundeservice, som rettede til efter mine behov i en fart.

Super service...

Hej Rasmus
Fint sådan skal det være.

alt godt

Jeg fik varen til den lovede tid og prisen synes jeg var fair. Kvaliteten af produktet var også godt. Alt i alt en god oplevelse.

Godt at høre Miki.

Allan Christensen

Billigt, hurtigt og nemt og det er jo sådanset alt man behøver

Billigt, hurtigt og nemt og det er jo sådanset alt man behøver.

Reply from Discountprint

Tak, det er lige præcist konceptet.

Allan Christensen

Perfekt i print, levering og kundeservice

Efter oprettelse på en intuitiv hjemmeside, kunne jeg afgive en ordre uden problemer. Blev kort tid efter kontaktet, fordi der var lidt tvivl om hvilken leverance jeg ønskede. Det blev hurtigt afklaret, og så kom varerne 2 dage efter i perfekt stand. Kan varmt anbefales :-)

Hej Andreas
Tak for de pæne ord. Dejligt at høre at det er nemt hurtigt og billigt.

Allan Christensen

Effektivt system kombineret med personlig service

Jeg forstod ikke arbejdsgangen, da jeg ville bestille to forskellige plakater og skrev mit spørgsmål. Svaret kom samme dag og var let at forstå.
Da jeg havde uploadet mine filer fik jeg en mail om at kvaliteten af mine filer kunne være bedre - samt en fil hvor jeg kunne se hvordan det endelige resultat ville se ud. Jeg kunne uploade nye filer, hvis jeg ville gøre det bedre.
Det ville jeg ikke, men var glad for at vide at de holder så godt øje med kvaliteten. Nu ved jeg, hvad jeg vil gøre bedre næste gang.
Plakaterne kom dagen efter.

Hej Peter
Ja der er mennesker bagved, som er interesseret i at lave et godt produkt til vores kunder.

Allan Christensen

Hurtig levering og top kundeservice!

Bestilte 2000 stk. A5 flyers og 300 stk. visitkort - Alt sammen er jeg meget, meget tilfreds med.

Hurtig levering og top kundeservice. Jeg benytter med sikkerhed Discountprint til min næste tryk opgave!

Hej allan
Godt at høre at tingene lykkedes og vi ser dig igen som kunde.

Discountprint Kundeservice

Adgang til Webshop 24/7

Nemt, hurtigt & billigt

Billige priser

Storindkøb sikre de bedste priser, med en effektiv drift af print og trykmaskiner.

Kvalitet

Der bliver produceret på vores udstyr til nogle af Danmarks største og krævende kunder, hvor kvalitet er et must.

Levering

Vores forsendelse består af trænede folk med mange års erfaring og der bruges kun transportører,der lever op til krav om sikker levering.

Nemt, hurtigt & billigt

Lettere kan det ikke gøres

Billige tryksager i høj kvalitet

Discountprint A/S er 100% ejet af Damgaard-Jensen A/S, som beskæftiger over 150 medarbejdere Discountprints filosofi er at skære alle dyre mellemled væk i produktions flowet, så du kan koncentrere dig om dit arbejde, mens vi kan koncentrere os om at producerer dine opgaver så hurtigt som muligt, og til markedets laveste priser. Discountprint drives efter discount principperne: Storindkøb sikre de bedste priser. Effektiv drift af print- og trykmaskiner. Vi arbejder med onlineløsninger, hvor du selv står for den grafiske opsætning.Derved kan vi koncentrere os om at levere dine tryksager hurtigt og billigt. Og det er netop vores varemærke - nemt, hurtigt og billigt Vi har mere 50 års grafisk erfaring i kundeservice, så vi ved hvad vi snakker om og det er grafiske fagfolk du ringer til hvis der er spørgsmål omkring din tryksag.

Visit Discountprint

We live here: Brendstrupgårdsvej 29