Discover Russia reviews

Discover Russia reviews

9.4

Virkelig anbefalingsværdigt!

For det første fremstår hjemmesiden let og overskuelig.

For det andet kom varen hurtigt!

Og sidst men bestemt ikke mindst, blev jeg vildt glad da jeg åbnede min "pakke" med den enkelte pose the jeg havde købt. I "pakken" var også en flot bog og deres lignende produkter samt to stykker chokolade.

Jeg køber helt sikkert hos Discover Russia næste gang jeg skal købe the

Vidunderlig te og hurtig ekspedition

Jeg er allerede i gang med at anbefale Jer til alle, jeg kender. Bare super hyggeligt, at der var et par små kiks i pakken - den lille overraskelse gjorde mig ekstra glad! Teen smager rigtig godt og er i virkelig god kvalitet.

"Sweet dreams" er min nye last :-D...og jeg glæder mig til at prøve nogle af de andre teer, jeg købte hos jer.
Super hurtig levering.

Kun +++ herfra

En god oplevelse og en rigtig dejlig te

Hurtig og nem bestilling. Dagen efter havde jeg varene - der var vedlagt Russisk Chokolade uden beregning - mums.

Mine varmeste anbefalinger.

Superdejlig te

Mange forskellige smagsoplevelser som man bliver helt afhængig af. God forklaring på hver pose angående smag og temængde samt trækketid. Nem og hurtig bestilling og levering. Absolut værd at prøve. Jeg har prøvet mange forskellige og har fundet mine favoritter.

lækkert

Gode online beskrivelser af teen. Hurtig levering og lækre produkter. Jeg er meget tilfreds.

Jeg har været fuldt ud tilfreds med min vare, og den korte leveringstid.

Jeg vil gerne bruge Discover Russia igen, når jeg mangler the.

Privat køb hos Discoverrussia

Jeg har privat købt te og teæg 2 gange
første gang manglede der et teæg hvilket blevrettet fra dag til dag med en pose te som kompensation
iøvrigt flot service - jeg bruger gaveposer med te som værtindegaver, de er ret populære

5 Stjerner fra mig

Super Fantastisk god kundeservice

Jeg læste om discoverrussia.dk i et ugeblad, og fik lyst til at prøve deres the. Jeg bestilte 2 slags russisk the, som blev leveret dagen efter med posten. Super hurtig ekspedition, og virkelig de mest fantastiske theer jeg har smagt. Jeg bestilte et par dage efter mere af samme slags the plus en del andre theer. Da discoverrusia selv havde forsinkelse på deres levering fra deres leverandør, kontaktede de mig straks angående dette, vejledte mig i hvordan jeg kunne følge postforsendelsen, orienterede mig om hvornår jeg kunne forvente at modtage pakken, og var i det hele taget meget opmærksom på at give mig en god, venlig og behagelig service. jeg modtog pakken som oplyst, og der var vedlagt gratis smagsprøve, gratis theæg og gratis gaveposer. Det er SUPER godt.

Hurtig ekspedition, god te.

Købt russisk te for første gang men det er ikke sidste gang, har smagt 4 forskellige slags te, fundet 2 virkelige gode. Vil prøve flere slags te, da det er smart med disse smagsprøver.
Kan virkelig anbefales

4 stjerner.. hurtig service både mht.levering og spørgsmål pr.mail

jeg giver 4 stjerner og dette pga. den hurtige service jeg har ikke smagt teen endnu derfor kan jeg ikke give 5 stjerner...

*****

Køb via hjemmeside, bekræftelse og levering kørte bare helt fint.
At der så også bliver fulgt op på henvendelsen, viser bare at Discoverrussia er et seriøst firma.

Også andet køb hurtigt og perfekt.

Jeg kan kun anbefale at handle med DiscoverRussia.

Meget hjælpsomme. Hurtig levering af glimrende produkter!

Discover Russia har et meget overskueligt website, med gode vejledninger. Theen blev leveret hurtigt i god emballage. Det eneste man kunne ønske var omtale og forklaringer på engelsk da produkterne ejner sig glimrende til gaver.

super hurtig levering

jeg har købt russisk te hos discoverrussia.dk.
teèrne virker!!! Og jeg sendte min bestilling fredag eftermiddag. og modtog pakken lørdag! hurtigere kan det vist ikke blive :-)

Te købt på nettet

Det er første gang jeg købte te hos Discover Russia, men ikke sidste!!
Hurtig levering og super te. Vil anbefale dem til alle der elsker te!!!

Hurtig levering og hurtig rettelse af leveringsfejl

Discover Russia: Varen kom efter 2 dage, dog manglede 25 gr. af en vare. Dette blev rettet indenfor en uge med ekstra 25 gr. som "plaster på såret". God service.

Er godt fornøyd!

jeg synes at internett-siden er god og oversiktilg.
Ordren ble ekspedert raskt, og produktet stod til forventningene.

Køb af te, hurtig levering.

Så under småt og godt i " Isabellas". Bestilte onsdag eftermiddag, fik med posten torsdag. God information om indhold, tilberedelse. God smag og aroma.

Super hurtig levering og rigtig god service

På trods af den store afstand mellem DK og Grønland havde jeg varerne to dage efter bestilling, hvilket er uhørt hurtigt...super sted at handle:o)

Discover Russia Details

Discover Russia specialiserer sig i salg af eksklusiv russisk te gennem egen online tehandel. Udvalget spænder vidt og er sammensat efter egne smags- og kvalitetstests, og al te importeres direkte fra Rusland.

Visit Discover Russia

Call us on: +45 2275 5626