Discovery reviews

Discovery reviews

8.1

God kanal, interessant og flot udsigt

Der er altid noget pænt at se på, noget spænende man vil lære om eller nogen idioter som skal vise hvor 'ikke så by mennesker' de er ... Som sædvanligt er det træls med alle de reklamer og jeg fatter heller ikke deres programoversigt, som også er en reklame.. Lav nu noget text tv, så svært kan det dog ikke være xD

Fantastisk

Fantastisk tv i laver, dog har jeg lige mistet discovery HD showcase i mit abonnement, men 9 ud af 10 gange står mit tv på discovery channel, super arbejde!!

Rigtigt god kanal :)

Elsker tv der gør en klogere og ikke dummere ;D !

Få mange reklamer mod slutningen

Synes der er super fede programmer. Men hen mod slutningen kommer der 5 mine reklamer, så de sidste 5 min af pogrammet og så 5 min reklamer igen. Så nogen gange gider jeg ikke se slutningen fordi det "på en måde" består af 2/3 reklamer og 1/3 TV. Sørgeligt :(

fantastiske programmer..for mange reklamer!

fantastiske programmer i sender.. og er fedt der kommer mere og mere fra danmark.. f.eks hvordan skibe osv bliver bygget i dk.. gerne mere af det :)

det eneste minus er de forbandet reklamer.. der for meget USA over det.. i sender flere reklamer end i sender tv.. sådan føles det i hvert fald.. et afsnit er ikke andet end lige begyndt så efter 7 min er der reklamer! så man mister hurtig interessen..og det jo surt når i sender godt tv..

super

Super kanal til når man skal have noget stille viden

GODT TV :)

Ser ofte Discovery og Discovery HD Showcase - super fede programmer :-)

Is Discovery your company?

Discovery Details

Discovery Channel Denmark