Discoworld reviews

Discoworld reviews

8.6

Fantastisk kundeservice

Fik et super tilbud på en række forskellige produkter, og blev mødt med en stor ærlighed omkring hvilke produkter jeg skulle vælge.

Super imødekommende og professionel behandling:=)

Vi havde købt et Keyboard til vores barnebarn, som desværre viste sig ikke at fungerer som forventet :( men sorg blev til glæde vendt da vi efter at have sendt keyboardet frem tog tilbage, blev betjent at Christian Høegh hos Discoworld. Vi modtog et super flot tilbud, helt uden beregning, så nu spiller barnebarnet og brødre på et lækkert Keyboard.
Vi kan og vil gerne anbefale at handle hos Discoworld.

Ingen problemer! Leveret som lovet!

Fik min vare efter 2 dage, men det var også fordi jeg bestilte om aftnen. No problems will commend.

F:F:F Service

Det er som en Disco dans.Man for sin bestillinger med Glans (hurtigt)

Super service og hurtig levering

Jeg bestilte en røgmaskine og fik den leveret dagen efter.
Desværre fik jeg en forkert model, men fik den byttet til en opgraderet og dyre model uden merpris. Fantastisk service!!
Vil med stor glæde anbefale Discoworld til alle andre.

kanon service

Jeg kan ikke klage over dem. De holde, hvad de lover, og så har de en super kundeservice. Jeg, havde bestilt noget udstyr, hvor den ene højtaler var der en fejl i, og det blev først opdaget om onsdag og der blev ringet til dem om torsdagen, og om fredgen stod der en ny der hjemme uden beregningen. I den kasse som den nye højtaler blev sendt i, var der et klistermærke som bare skal sættes på kassen når den anden skal sendes retur.
De er også gode til at rådgive hvis man ringer til dem når man skal bruge den hjælp.

Service og tillid til kunden, helt i særklasse!

Desværre var den første vare vi modtog ikke i orden, og efter en meget konstruktiv snak, foreslog firmaet, at vi beholdt den defekte vare, så vi ikke skulle bøvle med returnering. De sendte os herefter en ny guitar, som var helt i orden - til 0 kr :-)

Fantatisk service - billige priser

Discoworld.dk har et meget stort udbud af varer til billige priser. Deres service er i top, mails bliver besvaret inden for kort tid, indpakningen er upåklagelig og de har forstået at udbud af moderne leveringsmetoder er alpha & omega for internethandel.

Super hurtig levering

Bestilte en dvd brænder onsdag formiddag. Modtog den torsdag formiddag. Det kan vist kun beskrives som perfekt. Til sammenligning købte jeg samtidig en harddisk hos et andet firma, der anvender PostDK og i dag, torsdag, har jeg modtaget en mail om at de har pakket hardddisken i dag og sendt den afsted. Hmmmmmmm

SÅDAN!!

Havde bestilt nogle få elektronik dele, men manglede også nogen som ikke fandes i Netbutikken.. Skrev i kommentaren til min bestilling, at jeg søgte anden str. kondensatorer - dagen efter bestillingen kom der en mail, hvori en sælger fra Discoworld besvarede min bestillings kommentar med >Vi skaffer de kondensatorer du mangler og eftersender dem så snart vi modtager dem<

KANON service :) - Kan kun anbefale Discoworld :) :)

Gode priser og hurtig levering

Ja, der er vel ikke så meget mere at sige. Første gang jeg handlede der (efter en tilfældig Google søgning). Alt gik som det skulle, hurtig levering og et rigtig fint produkt til ingen penge! :)

god handel

god nem og hurtig handel, alt gik nemt

super service :D

bestilte en pakke i dag og blev sendt samme dag super service siger jeg bare

Jeg købte en Magic Ball Disco kugle som jeg monterede i loft og den fik efterfølgende problemer med at starte motor. Den blev ombyttet uden problemer.
Super service.

På sin vis ok og så alligevel ikke helt.

Jeg har købt både forskelligt lys og lyd hos Discoworld (DW) og lyset er jeg tilfreds med, men lyden er ret ringe.
Jeg købte et sæt højttalere inkl. forstærker hos dem, men det er så ringe lyd, bassen lyder som hvis man slår på en papkasse.
Desværre gik der ca. 2 mdr. før jeg fik testet højttalerne, så fristen for at returnere dem var overskredet, så jeg kontaktede DW for at høre om vi kunne lave en aftale hvor jeg evt. kunne købe nogle basenheder og evt. et delefilter hos dem og få dem til en nedsat pris, men de ønskede tilsyneladende ikke at finde en løsning så jeg kunne blive tilfreds med højttalerne.
Så hvis man skal lægge sine penge hos Discoworld, så skal man være 100% sikker på det man bestiller, for deres beskrivelse af varerne er lige lovlige positive og når man så kontakter dem, så skriver de tilbage "Højttalere er bare ikke bedre til den pris."
Egentlig ville jeg "kun" give dem 3 stjerner, men jeg er på sin vis tilfreds med at handle med dem og det er trods alt min egen fejl at købe højttalerne uden at teste dem hos dem først, kan blot ærge mig over at de ikke ønsker at finde en løsning så jeg kan blive tilfreds med højttalerne.

Flyt til england

Imod dansk lovgivning, ikke nok med at mange af deres produktbeskrivelser er skrevet på engelsk er brugsanvisningen endda også på engelsk hvilket ikke er lovligt i følge købeloven, Brugsvejledning skal stå på dansk.
Dårlig service at deres varer er beskrevet på engelsk.

Discoworld fik besked af mig vedr. dette for 4 uge tilbage, men vareinformation er stadig på engelsk.

Hurtig og ok

Der er ikke så meget at sige... det funker, det går hurtigt - også med hensyn til at levere en fortrudt vare tilbage. 100 % ok.

Lynhurtig betjening

En meget venlig og kompetent telefonisk rådgivning på trods af at det drejede sig om en vare til 77 kr.

Dog forstår jeg ikke, at en vare der kan sendes i et almindeligt brev skal koste 50 kr. i ekspeditionsgebyr. Hvis man selv henter i Jyllinge, skal man ikke betale gebyret.

Ulv i fåreklæder

Her er tingene virkelig ikke hvad de udgiver sig for at være.

Svigermor er blevet guidet af en sælger i et karaoke anlæg med trådløse mikrofoner. De fremsendte mikrofoner, var så den trådløse type med ledning.

Efterfølgende har vi selv bestilt en mikrofonholder af typen universal. Den fremsendte passede så ikke lige i gevindet på et universal stativ.

Sidst men ikke mindst har vi betalt 50kr for forsendelse, men brevet er frankeret med 15.75kr.

Ubrugelig produkt

Jeg købte en mp3 afspiller fra Denver Electronics. Den kostede 399, vist nedsat fra 799. Jeg lagde flere album ind, men det viste sig at det ikke var muligheder for at manøvrere mellem albums: Nå men det var jo ikke vigtig, da den kun kunne oplades et par gange.

DiscoWorld Details

Vi sælger godt musikudstyr, komplette lydanlæg og alt inden for diskoteksudstyr musik, lyd og lys. Billige priser, kvalitet, god service og hurtig levering får du altid på discoworld.dk

Visit Discoworld

Write to: mail@discoworld.dk