DJStoreXL.com (Tidligere DJ-udstyr.dk) reviews

DJStoreXL.com (Tidligere DJ-udstyr.dk) reviews

9.2

Godt!

Bestilte et par høretelefoner tilbage i december, de kom hurtigt inden for et par dage, og virker stadig perfekt. Dog købte min ven nogle andre, hvorefter han fik at vide, han skulle vente ca. 10 dage før de fik dem hjem. Det forløb dog uden yderligere problemer :)

perfekt !

Jeg havde bestilt et par hovedtelefoner og leveringstiden var 1-2 dage og dagen efter jeg havde bestilt det var de der. Jeg fik endda et gavekort med i kassen så jeg er tilfreds og har helt bestemt tænkt mig at bruge Dj-udstyr.dk igen!

Meget nem at arbejde med, hurtig forsendelse og god support

Perfekt!

Hurtig levering!
Dansk garanti!
God kundeservice!!!!!

Alt i alt!
jeg vil klart anbefale Dj-udstyr som en god leverandør!

Hilsen / Best Regards
Mathias Fredberg
Mobildiskotek Play It Loud
www.facebook.dk/mobildiskotekplayitloud
+45 53 53 73 04

Kanon service/betjening

Bestilte mandag op af dagen og skrev til dem torsdag aften efter deres lukketid om de kunne se hvor mine varer blev af og om de ikke ville ringe med besked. Ringede til mig fredag 5 minutter efter de åbnede og sagde at de lige havde fået den hjem. Kørte ud og hentede den og de havde selv lagt lidt ekstra frem for ulejligheden. Udsøgt service og frisk betjening. Ikke sidste gang der skal handles her...:-)

Bestilte igennem dem da de havde de billigste priser på de høretelefoner jeg ledte efter, bestilte dem som kontantbetaling og afhentning, og der var absolut intet at komme efter.
Betjeningen var venlig og vidende og stemningen var meget behagelig og uformel. Kan klart anbefales

Fantastisk

ordren blev behandlet og afsendt forholdsvis hurtigt, gode tilbud og meget bredt udvalg :)

Super fin virksomhed

jeg har handlet ved dj-udstyr 2 gange begge gange special orde, og der var intet at klage over, super god service:D

KANON service, og til gode priser

Har handlet med dj-udstyr nogle gange efterhånden. Jeg må tage hatten af for Palle der op som jeg har handlet med. Uanset hvad jeg skal bruge finde palle det, og så til rette pris. Har før handlet ved Thomann i Tyskland, men hvorfor handle der når jeg kan støtte en Dansk butik og så få det til samme pris, og så er det også en del nemmere med garanti, hvis det nu skulle gå galt.

Ang. levering har jeg heller ikke haft problemer her. få dages levering, det er da noget man kan bruge til noget.

Ingen tvivl om at når der skal købes nyt gear i fremtiden kommer alt handel til at ligge hos Dj-udstyr.dk

Perfekt service!

Service er helt i top. Har handlet der i alt 5 gange, og har fået varer til en suveræn pris! Overhovedet ingen problemer med fragt, og kan ikke forestille mig at blive snydt hos DJ-Udstyr.dk

5 Stjerner fra mig.

mvh.

Jonathan Eilath
www.Party-Rockers.dk

Super levering!

Fik varen efter 2 dage jeg havde bestilt! Bestilte efter lukketid skulle jeg mene, så modtog varen efter 1 dags tid. Er rigtig glad for varen, og prisen jeg gav for den! Det kan ikke gøres bedre :) Måske lige fragten skulle sættes lidt ned, men fragten er det samme uanset, hvor mange varer du bestiller :D Handler derfra igen med 100% sikkerhed, og kan stærkt anbefales til dem, der vil have super levering og gode priser ;)

Bedre betjening findes ikke - Godt arbejde!

Jeg skrev til Dj-udstyr, for at høre om jeg kunne få leveret min vare inden weekenden én time før lukketid. Jeg nåede, at få svar på alt og jeg bestilte min varer 10 minutter inden lukketid. Lidt tid efter lukketid kom de med min vare personligt i hånden - Fanme godt arbejde!

Fin pris og ok levering

DJ-udstyr reagerede hurtigt på min henvendelse og skaffede faderen til samme pris som jeg selv var endt med at give når man regner fragt, told og moms sammen.
Leveringstiden var helt ok
At de så skal have 99kr for levering af en vare der kunne være i en lille boblekuvert, kan jeg have lidt svært ved at forstå, men jeg kigger helt sikkert forbi igen næste gang jeg mangler reservedele.
DJStoreXL.com (Tidligere DJ-udstyr.dk)

Reply from DJStoreXL.com (Tidligere DJ-udstyr.dk)

Hej Jakob

Tak for din feedback, det er vigtigt for vores udvikling.

Vi kan godt forstå du synes fragten er lidt høj set ud fra dit indkøb. Men vores fragtpriser er flatrate så du betaler det samme i forsendelse om du bestiller 1 stk. eller 1000 stk.

Vi selvfølgelig tage det til efterretning.

Kundeservice
Dj-udstyr.dk

God service / hurtig levering

Hey, ringede ind for at høre om det var muligt at få en gigbag sendt samme dag (ringede mellem 14 og 15), Palle var hurtig på aftrækkeren; tjekkede at varen var på lager og ville personligt sørge for den kom afsted med det samme. Dagen efter kunne jeg afhente hos GLS; og turen til Tyskland blev noget nemmere. :)
Lars

Meget fin service

Helt igennem perfekt handel, med en utrolig service af Palle, handler helt sikkert her igen.

Jesper Snedsted (Ærø)

God Service

synes der har været en rigtig god service fra dj-udstyrs side!
at man kan forhandle med jer uden der kommer en dårlig tone igen er super fedt!
regner helt klart at købe noget mere ved jer!
så vi ses ;)!

Så bliver det vist ikke meget bedre .....

Billigt og lynhurtig levering.
Jeg bestilte min nye Pioneer ERGO torsdag eftermiddag og jeg hentede den nede i pakkeshoppen allerede fredag middag, DET KAN MAN DA KALDE HURTIG LEVERING
Jeg bestilte min nye ERGO på dj-udstyr.dk efter at have kigget efter hvor den var billigst. Dj-udstyr.dk var klart billigst og så fik man oveni købet en GRATIS Pioneer hovedtelefon med i prisen -SÅDAN !!
Det er ikke sidste gang jeg handler på dj-udstyr.dk
Dj-udstyr.dk får klart min bedste anbefaling

Elendig fragt

Billige hovedtelefoner fra DJ-udstyr lød som en god handel, men så skulle pakken sendes. Det er sådan at jeg går på efterskole i Tirstrup og valgte derfor at få pakken sendt der ud. Modtager så en mail fra dj udstyr at jeg kan hente min pakke et sted i EBELTOFT, og havde i oven i købet betalt 99kr for privat levering, og har nu ikke rigtigt mulighed for at hente min pakke. synes virkelig at det er dårligt oplyst at de ikke fortæller mere klart at man selv skal langt væk for at hente sin pakke og at den ikke kommer til ens adresse som forventet.
Og nej, har stadig ikke fået fat i min pakke.
DJStoreXL.com (Tidligere DJ-udstyr.dk)

Reply from DJStoreXL.com (Tidligere DJ-udstyr.dk)

Hej Oskar

Tak for din anmeldelse, og er da glad for at du har fundet ud af at vi har de billigste priser.

Du har desværre ikke udfyldt feltet med "Alternativ leveringadresse" hvori du skulle have skrevet din efterskoles navn og adresse. Så var den naturligvis blevet leveret dertil.
Da dette felt ikke er udfyldt bliver pakken herfra naturligvis betragtet som en privatpakke, som du jo også igen selv har valgt aktivt på vores hjemmeside da du lavede ordren.
På vores hjemmeside ved valget af forsendelsesmuligheder står der tydeligt at pakken leveres til nærmeste GLS Pakkeshop. Det har du øjensynligt ikke set, hvilket vi beklager og vi vil herfra arbejde på at tydeliggøre dette endnu mere.

Jeg har pr. mail tilbudt dig et gavekort på 99,- for den betalte fragt, på trods af at jeg ikke mener at vi har kunnet gøre det anderledes, da vi ikke har fået de oplysninger fra dig der har kunnet ændre forudsætningerne.

Palle Bertelsen
www.DJ-Udstyr.dk A/S

DJStoreXL.com (Tidligere DJ-udstyr.dk) Details

DJ-Udstyr.dk er gået sammen med Deejayshop.dk og hedder nu DJStoreXL.com. DJStoreXL.com er derfor én af Danmarks største online forhandlere af DJ udstyr.

Visit DJStoreXL.com (Tidligere DJ-udstyr.dk)

Call us on: 7027 3041
We live here: Dalsagervej 25