DJStoreXL.com (Tidligere DJ-udstyr.dk) reviews

DJStoreXL.com (Tidligere DJ-udstyr.dk) reviews

9.2

Dålig frakt!

Det som är bra med Dj-udstyr.dk är att dem är väldigt snabba på att svara på frågor på mail. Det negativa är frakten. Jag beställde min Traktor S2 för lite mer än 1 vecka sedan. Den har fortfarande inte kommit. Jag har varit i kontakt med både GLS och Schenker eftersom Schenker har hand om transporten i Sverige. Tycker det är fruktansvärt dåligt att det ska ta över en vecka att frakta en vara från Århus till Borås. Då det är 32 mil. Sedan gick även varan ner i pris med 500 dkk bara några dagar efter att jag beställt den. Det gick inte att få mellanskillnaden tillbaks. Däremot kunde jag få ett presentkort på den summan. Men eftersom frakten kostar ca 150 dkk och man får vänta över en vecka på varor så kändes det sådär.

Men jag tycker ändå att DJ-udstyr verkar vara ett seriöst företag som vill sina kunder väl. Men just i mitt fall så har det inte varit speciellt bra.
DJStoreXL.com (Tidligere DJ-udstyr.dk)

Reply from DJStoreXL.com (Tidligere DJ-udstyr.dk)

Hej Ludwig

Tak for din anmeldelse.
Det lader til at vi er nødsaget til at have en alvorlig snak med vores transportør, og få strammet op på leveringerne til Sverige. Det bør ikke tage en uge, og tager normalt kun ca. 3 - 4 hverdage. Det skal jeg beklage.
På din ordre kan jeg se at vi kun har opkrævet 99,- kr i fragt, og det synes jeg er ganske rimeligt for at sende en pakke fra Danmark til Sverige.
Jeg kan ud over den lange transporttid ikke rigtig se at vi kunnet håndtere din ordre anderledes end vi har gjort, da vi tilmed tilbudt dig et gavekort på 500,- da din vare blev sat ned nogle dage efter du havde købt.
Du er velkommen til at kontakte mig igen såfremt der er andet jeg kan gøre for at gøre dig til en tilfreds kunde, som er dem vi lever af :-)

Mvh.
Palle Bertelsen
www.DJ-Udstyr.dk

God service!

Bestilte et par Dr dre beats høretelefoner. Prisen var fordelagtig og servicen god. Jeg fik dem efter nogle dage, da jeg endelig var hjemme til at tage imod dem. Budet kom hver dag ind til jeg var hjemme. Rigtig dejligt!

Er dog ikke så begejstret for produktet, men det er ikke djudstyrs skyld.

God service og hurtig levering! Så i bund og grund en rigtig god oplevelse!

Dårlig Behandlet!!

Jeg købte en lys maskine ved dem.
Da jeg fik den hjem lukkede jeg den op og så med det samme at der manglede dmx. Så jeg har fået købt den forkerte dagen efter skynder jeg mig at skrive til dem for at jeg kan få den byttet der går en uge så er der svar. Jeg skal bare sende den tilbage også får jeg en rabat kode med pengene på. Jeg sender den så tilbage efter meget besvær med at finde en kasse som den kan være i da den ikke bare må sendes tilbage. Jeg får så et opkald og får at vide at den er riset og at den ikke kan byttes fordi der er kommet nyt tape på. Så jeg vil får min lys maskine tilbage som jeg ikke kan bruge til noget. Da jeg sende den var der ingen riser den blev taget op af kasse sæt at stikket manglede og lagt i igen men jeg kan ikke bevise at jeg ikke har riset den :s
Jeg føler mig rigtig dårlig behandlet :(
DJStoreXL.com (Tidligere DJ-udstyr.dk)

Reply from DJStoreXL.com (Tidligere DJ-udstyr.dk)

Hej Kewin

Tak for din anmeldelse som er vigtig for os i bestræbelserne i at gøre det endnu bedre.
Desværre er det ikke hele historien du har med i din anmeldelse.
Varen er købt hos os den 19/12. Vi modtager ganske rigtigt en mail fra dig den 25/12 hvori du spørger efter proceduren for at få den pågældende vare ombyttet til en større model. Allerede dagen efter, den 26. december - altså 2. juledag - kl. 19.53 sender vi svar til dig. I vort svar kan jeg se at vi har skrevet at en ombytning var ganske uproblematisk hvis blot varen returneredes til os ubrugt i original emballage.
Vi modtager så først varen retur i dag den 23. januar 2012 som så er 4 uger senere, så returretten på de 14 dage er for længst overskredet.
Lyseffekten bærer iøvrigt også præg af at være brugt, hvilket jeg kan forstå på vor medarbejder som du i dag har talt i telefon med, at du var enig i, ligesom vor medarbejder fik det indtryk at det også var ok at den ville blive sendt retur til dig igen.
Jeg håber at du har forståelse for at vi ikke her en måned efter kan tage en brugt vare retur, men er du uenig er du mere end velkommen til at kontakte mig på tlf. 22805477. Så er jeg sikker på at vi kan finde en løsning.

Palle Bertelsen
www.DJ-udstyr.dk A/S

God Kundeservice

Hos dj-udstyr.dk er servicen altid helt i top. Hvis man har spørgsmål, eller andet sender man dem en mail, og der er oftest svar inden for 24 timer.

Udmærket

Bestilling, betaling og levering af et par Audio-Technica M50S foregik uden problemer og tilmed med imponerende hastighed mht. til leveringstid.

Super og hurtig service!

Jeg bestilte varen søndag aften og havde den allerede tirsdag. Varen skulle desværre ikke bruges alligevel, så kontaktede dem for at returnere dem via mail lørdag, hvor de ellers har lukket. Jeg fik svar allerede efter 10 minutter på hvordan returneringen skulle finde sted. Pengene gik ind på min konto igen allerede mandag. Så helt perfekt service og en meget troværdig virksomhed. Det er 100% sikkert at jeg vil handle der igen! Tak for handlen!

Hørebøffer

Jeg købte et par Audio-Technica ATH-M50S, det var den billigste pris på nettet. Alt forløb hurtigt og smertefrit. Kan ikke skrive noget ekstraordinært, men samtidigt kan jeg heller ikke sætte en finger på noget.
Så ja.. 5 stjerner =)

Super Service

Dj-udstyr skal bare have en høj 5 for deres gode arbejde. De er gode til at sende deres vare og det er nogle man kan regne med. Og det er noget jeg gerne ville anbefale til andre.!

Høj Herfra

jeg købte et set numark npm5 Højtalere fra Dj-udstyr som de desværre ikke havde på lager og jeg var nød til at vente i 3 uger før de fik dem sendt pga. numark ikke havde dem eller ikke havde sendt dem eller noget lignenene pointen er at det ikke var dj-udstyrs skyld og da de sendte dem kom de dagen efter. dog var der en skete der en fejl i database systemet som gjorde at jeg var nød til at betale 2 gange eller det vil sige oplyse mine konto oplysninger 2 gange pengene blev selvfølgelig kun trukket den ene gang og pga. det fik jeg 100 kroner i rabat. udover det er der en super kunde service. kan kun anbefale dj-udstyr til andre.

Super service!

Dejlig hurting levering: Udstyret ankom 2 dage efter bestillingen!
Derudover meget hjælpsomme (og ikke mindst tålmodige) folk ved telefonen ;)

Imødekommende service

I forbindelse med køb af mixerpult har jeg været i kontakt med Palle fra DJ-UDSTYR.DK.
Utrolig imødekommende og ikke mindst tålmodig service!!
Har stadig ikke købt min mixerpult men tro mig - det bliver en fra DJ-UDSTYR.DK :-)

SUPER SERVICE

Jeg købte DJ høretelefoner hos DJudstyr.dk og efter ca 2 uger gik de i stykker, en producentfejl.
Det tog ikke mere end 2 dage efter jeg havde fortalt om fejlen til jeg fik en ny.

Det kalder jeg god service, glæder mig til at handle hos DJudstyr, næste gang jeg for brug for udstyr.

Fantastisk!

Jeg købte forleden mine 2 Mackie TH-A 15 højtalere - eftersom jeg ikke vidste om jeg kunne slå dem til mit lydkort skrev jeg straks til DJ Udstyr (Har prøvet det før mange gange så jeg vidste de ville svare inden for kort tid) Men jeg fik svar og jeg fik hjælp rigtig rigtig god service!

Perfekt eksempel på nethandel.

Jeg surfede rundt på deres let overskuelige hjemmeside, for at finde den pick-up jeg skulle have og derefter var køb/betalling lige til. Den blev sendt dagen efter jeg bestilte den og den skulle ankomme om 1-2 dage.

Fandt ud, at det ikke var den pickup jeg skulle bruge og efter jeg havde sendt en mail kunne jeg bare sende den retur til deres kontor.

Mere kundeminded shop skal man lede længe efter!

DJ Udstyr er en utrolig behagelig shop at handle med!

Jeg har kun handlet med ejeren Palle, men helt fra første handel var han utrolig fleksibel. Han var villig til at lade mig besøge kontoret inden køb til trods for, at der var flere andre projekter den samme dag, der kunne være vigtigere og at jeg først kunne være der efter kontortid - DET er service!
Den dag købte jeg 2 stk. Pioneer CDJ-350 + 1 stk. Pioneer DJM-350, som jeg fik lov at prøve opstillet inden køb. Palle var behjælpelig med svar på mine spørgsmål.

Efterfølgende har jeg købt en flightcase til mit udstyr, som var bygget og leveret udenom DJ Udstyr, så Palle havde ingen mulighed for at vide, at der var fejl på den, men som den forretningsmand, han er, sørgede han for at få casen hentet med fragtmand og kørt tilbage til producenten og nu venter jeg bare på, den kommer tilbage.

Palle er utrolig venlig og serviceminded at snakke med, så tøv ikke med at kontakte ham - han skal nok hjælpe hvor han kan! ;o)

Rigtig god service

Kunne desværre ikke løse mit problem, men var hurtig med en tilbagemelding.

Top service !

Kan varmt anbefale dj-udstyr.dk, som et sted at handle "grej"

Har handlet der et par gange nu, og levering + hurtig info om din vare køre som det skal.

P.s Prisen er os god i forhold til markedet.

V.H Brian Hou Gravesen.

Fantastisk DJ-udstyrs forhandler!!

DJ-udstyr.dk leverer kvaliteten som 100% aftalt til prisen.! Palle er altid klar med et godt tilbud og det gør handels oplevelsen rigtig god! jeg fik en knald tilbud på et komplet set med mixerpult og det hele! rigtig god pris super hurtig levering og god services har jeg nogen spørgsmål hiver man telefonen frem og ringer til Palle..! 110% fra mig

/Joachim Dittmann

Hurtig levering & God kvalitet (Indtil videre)

Jeg bestilte i går en Numark NDX 800 afspiller - som jeg allerede fik i dag, selvom der står 3 dages levering på siden. Det kan man jo slet ikke klage over. Hjemmesiden er nem og overskuelig, og servicen via mail er god. Helt klart et sted jeg vil købe mit udstyr hos igen.

Lynhurtig

Har kun købt varer på denne hjemmeside én gang, men varen ankom direkte fra Holland med UPS, og blev leveret på min arbejdsplads 2 dage efter bestilling.
Så kan det vist ikke gøres hurtigere.Hjemmesiden er overskuelig, og der er demo-video af varen, hvilket er meget anvendeligt når en amatør skal købe lys-effekter.

DJStoreXL.com (Tidligere DJ-udstyr.dk) Details

DJ-Udstyr.dk er gået sammen med Deejayshop.dk og hedder nu DJStoreXL.com. DJStoreXL.com er derfor én af Danmarks største online forhandlere af DJ udstyr.

Visit DJStoreXL.com (Tidligere DJ-udstyr.dk)

Call us on: 7027 3041
We live here: Dalsagervej 25