DJS reviews

DJS reviews

8.5

Kan kun anbefalde den jyske sparekasse

Vi er kunde både privat og erhverv.
Og der er aldrig nogen problemer med at få hjælp el vejledning.

Super service niveau

Altid humør i top, en løsning om hjørnet og finansiering, som er til forhandling. Gode råd og vejledninger. Man går altid tilfreds derfra!

Fin bank

Vil varmt anbefale denne lille bank, altid hjælpsomme og meget søde og snakke med.

en rigtig gammeldags sparekasse, til de moderne tider

jeg kan kun give top karakter til den jyske sparekasse, det er en rigtig gammeldags sparekasse, på den gode måde, der fungere som en fuldt ud moderne bank uden at glemme de Gamle sparekasse tradisoner, om at være en lokal bank for de lokale små spare, og udlåns bank, for små handlede og hr og fru danmark. Ikke nogen store fantasterier med egendomme mm, ja de taber også penge på landmænd, men det er ærlige tab i ærlige produktions virksomheder. og ikke luftkasteller, bygget på fantasterier, derfor giver jeg den jyske sparekasse top karakter, det er en SPAREKASSE og ikke en bank. var der bare flere sådanne små vel konciliderede sparekasser, i danmark så hade vi ikke haft en finanskrise den jyske sparekasse er alt det som den danske bank ikke er, her er det velset at komme ind med træsko og med halm i skoene frem for at gå ind og ligene en påført million uden at være det, hellere ham der lugter lidt af ærlig ko eller sved på panden, end en fantast stein bagger tybe, der lyver om alt mens banken finansere det hele vejen, en rigtig sparekasse for rigtige almindelige menenesker.

Aldrig problemer !

Aldrig nogen problemer med den bank ( Juelsminde / Hedensted ). Alt hvad man kan ønske sig... personlig betjening, god rådgivning og styr på tingene.

Eneste punkt der trækker ned - er netbanken.
Den er ofte ustabil, designet er gammeldags og til tider nede.

Formidabel bank

Altid god og fyldestgørende vejledning og supersøde og venlige medarbejdere.

Meget tilfredsstillende

Jeg har været kunde i mange år, og er super godt tilfreds med den service de yder.
Får altid hurtigt svar fra min rådgiver over mail/telefon. Da jeg startede virksomhed fik jeg også god hjælp og rådgivning til at komme igang med en erhvervskonto
Kan anbefales til alle!

Engang en god bank, men absolute ikke mere!!

Sådan lød min første anmeldelse af min (snart tidligere) bank "Har været kunde i snart 20 år. Og er altid blevet behandlet utroligt godt, og har aldrig haft noget at klage over.
de kan anbefales."

Men det var dengang! De seneste år er banken blevet støre og støre og kundeservicen værre og værre!
jeg får konstant nye bankrådgivere. Den ene værre en den anden.
Det er en bank hvor dine udlånsrenter pludselig stiger med 7 % eller mere, hvor bankrådgiverne spærre dit kort hvis du har 200 kr. i overtræk, på trods af du har været kunde i over 20 år! og altid har haft styr på sin økonomi! ikke så fedt når man står i udlandet og ikke en gang kan hæve til busbilet hjem. ( Overtrækket var selvfølgeligt mit ansvar, men banken har både min mail og telefon. og det var 200 kr. og en dag det drejede sig om! da der kom en uforudset regning via betalingsservice. En mail ville have været rar, så jeg kunne have overførst pengene fra en anden konto.)
Jeg har oplevet at ikke selv måtte rette i mit budget som jeg selv bad banken om at hjælpe mig med at lave da der skete ændringer i min økonomi. Jeg kan fint selv styre mit budget!
Og det er banken du skal vælge hvis du elsker at blive talt ned til og skældt ud som et barn der har været uartig! Og det er sket flere gange!
Aldrig har jeg oplevet noget ligende.! Jeg skifter bank!

Yeah

Super service, ingen klager her fra :)

super bank

jeg er meget glad for denne bank, der er aldrig nogen problemer og der er god service.. uanset hvad, så kan man få hjælp skøn bank!!

kan anbefales

Fantatisk service

Jeg er personligt glad for denne bank.

DJS Kolding er nem og komme i kontakt med og er altid klar til rådgivning.

De har været utrolig kompetente i deres rådgivning omkring mit boliglån, forsikringer, forbrugslån, budget og opsparing.

Jeg er utrolig glad for min rådgiver og de andre medarbejdere som altid har været hjælpsomme ligemeget hvad spørgsmålet har været.

Det har også været dejligt og se bank i sit lokalmiljø.

Sparekassen med højt til loftet.

Har været kunde hos Den jyske sparekasse i 15 år, og har været fuldt ud tilfreds i enhver henseende både hvad angår rådgivning, service, fleksibilitet og meget meget mere. Min personlige kunderådgiver føles nærmest som et familiemedlem, der gerne kommer på hjemmebesøg og genkender ens stemme med det samme, man ringer. Har aldrig fået et nej til, hvad end jeg har kunne foreslå af umulige ting. Der er altid en løsning på tingene. Her er virkelig godt at være kunde.

Is DJS your company?

Den Jyske Sparekasse Details