Djurslandsbank reviews

Djurslandsbank reviews

7.7

Kan varmt rekomenderes

Altid hurtig og personlig rådgivning og svar på spørgsmål!
Aldrig nogle problemer.
Som ung kunde, betyder det meget at de tager en seriøst og giver sig god tid til rigtig og kompetent vejledning!
Kun ros herfra

Sådan!

Vi er flyttet fra Jyske Bank da vi simpelthen fik en bedre aftale i Djurslands Bank.
Samtidig er servicen helt i top, fra engageret bankrådgiver. Altid villig til at tale om tingene og hjælpe hvis de kan. Dejligt!
Vi er yderst tilfredse.

En aldeles ringe bank

Benytter ufine metoder for at få kunder til at makke ret.

Go' bank

Jeg har været i banken hele mit liv og jeg har altid fået en god behandling. Det er uanset om jeg egentlig har "haft brug for min bank", eller om jeg mere har kunnet klare mig selv.
Har altid (på nær en kort afstikker), været kunde i banken.

Bedste bank :)

Har altid haft min bank, virkelig nogle rare mennesker, og dygtige.

Helt fantastisk :)

Mig og min kæreste ville gerne skifte fra Nordea af, da vi ikke er tilfredse med den bank. I vores omgangskreds hører vi gode ting om Djurslands bank og jeg går ind og sammenligner med Danske Bank, hvor DB passer bedre til vores behov osv.
Jeg skriver via. deres hjemmeside at min kæreste og jeg ønsker at komme til samtale i banken. Vi får svar 1-2 dage efter. Medarbejderen vi kommer til samtale med, var rigtig godt forberedt, smilende og imødekommende og vi fik os en rigtig go snak. Har slet ikke oplevet problemer af nogen art. Super dejligt ! :)

ville skifte bank

Det er godt nok 2 år siden, men vi ønskede at skifte bank. Bankrådgiveren i Djursland Bank havde åbenbart travlt, for han vendte ikke tilbage som lovet, flere gange. Vi havde også besøgt ALbank og vi havde lovet at give dem besked. Derfor ringede vi til Djursland Bank og spurgte om vi snart kunne få svar (efter nogle uger) og han blev så sur over at vi pressede ham, at han fanme ikke gad have os som kunder og så smækkede han på. Vi var ellers søde og høflige i telefonen. Nu har vi været kunder ved AL bank lige siden og det er vi glade for. Men har egentlig længe haft lyst til at skrive hændelsen, som vi er ret målløse overfor.

Fast kunde gennem flere år

Super bank... porsonlighed, trykhed, god rante. Jeg føler de ved hvem jeg er når jeg kommer ind i banken, det sætter jeg stor pris på.

Frihed

Jeg har været kunde i djurslandsbank i halvdelen af mit liv, og er yderst tilfreds. De stoler på mig, og kender mig. Deres netbank fungerer også til UG, og er let at finde ud af. Skulle der dog opstå problemer, kontakter man bare banken, eller ens bankrådgiver, over mail eller telefonisk, og så er der straks hjælp. Er der en måned, hvor overtræk ikke kan undgås, så skriver man bare en mail til banken, og mere er der ikke i det. De giver én, en stor frihed, men samtidig "rykker" de også ind, når de vurderer at nu er der brug for en anden løsning.

God lokalbank!

Jeg har været kunde i Djurslands Bank i snart 10 år, og har kun haft gode oplevelser både privat og erhvervsmæssigt. Har lige startet virksomhed, og selvom jeg gav chancen til andre banker, kunne de ikke matche det tilbud jeg fik fra DB.

Er en meget tilfreds kunde :)

Djurslands Bank Details

Visit Djurslandsbank