Djurs Sommerland reviews

Djurs Sommerland reviews

5.6

Djurs Venteland! - Urimelig lang ventetid i højsæson på alle store forlystelser!

Ufilteret e-mail korrespondance med Djurs Sommerlands adm. direktør efter et negativt besøg i Djurs Sommerland.
Alt sammen korrespondance fra: 13. Aug. 2013.

=======================================

Fra:
Jesper ...
Syddjurs

Den 10. August 2013 kørte vi 4 personer af sted til Djurs Sommerland
for at skulle have en positiv afslutning på skoleferie.
Min samlever og mine børn som er startet i 6. og 5. klasse nu.

Da vi kom ud til Djurs Sommerland ville vi leje en trækvogn,
den stod vi i kø til i 15 minutter.

Da vi kom ind i parken var der 60 minutters ventetid ved Piraten

Der var 45 minutters ventetid ved Thors Hammer.

Juvelen kørte kun med en vogn, så der var også 60 minutters ventetid
fik man at vide.

Ved Djurs River var der 35 minutters ventetid

Ved Banan bådene var der 15 minutters ventetid

Ved Rio Grande var der 20 minutters ventetid, som blev til 35 minutter
da attraktionen lukkede ned på grund af torden.

Ved Ørnen var der 35 minutters ventetid.

I vandland blev alle bedt om at gå op af vandet
på grund af torden. Det skete flere gange.

Ved Skatteøen var der 45 minutters ventetid
og min samlever mistede sine solbriller i vandet.
Hun fik at vide af personale at man ved udgang skulle
kontakte informationen om brillerne, da vi gik hjem
gik vi ind til billet informationen ved udgangen
og troede det var informationen, men det var det ikke,
det viste sig at være en information midt inde i parken!!!

Vi har betalt 50 kr i leje af trækvogn som i øvrigt er udstyret
med elendige dæk i forhold til jeres belægning
og som havde mget slår i trækstangen.
Men værst er at vi har brugt 4 x 245 kr. på entre
og vi har brugt langt det meste af hele dagen på at VENTE!!!
Helt ærligt kære folkens!...
Jeg kan stå i GRATIS kø i SuperBrugsen i Tirstrup
så hvis jeg vil stå i kø frivilligt så behøver jeg ikke
betale penge for det.
Men det gør man åbenbart hos Djurs Sommerland!!!

Jeg vil gerne høre om Djurs Sommerland
vil kompensere os for denne negative dag
eller om I mener det er bare sådan kunderne må finde sig i
at skulle opleve Djurs Sommerland?

I så fald vil jeg anbefale jer at omdøbe jeres park til:
Djurs Venteland!

Nimtofte har bolden nu!

Fra
Jesper, Syddjurs.

===================================================

SVAR E-MAIL FRA DJURS SOMMERLAND ADM. DIREKTØR.

Hej Jesper,

Tak for din mail.

Djurs Sommerland beklager jeres oplevelse i parken i lørdags, hvor parken var besøgt af et større antal gæster, og hvor driften blev forstyrret af flere midlertidige nedlukninger pga tordenvejr, hvilket resulterede i ventetider længere end normalt.

Vi kan desværre ikke tilbyde kompensation på baggrund af jeres oplevelse, men vil selvfølgelig tage jeres mail til efterretning.

I ønskes en fortsat god sommer.

Henrik B. Nielsen

hbn@djurssommerland.dk

========================================
KONKLUSION:

Jeg har kvitteret via e-mail til Djurs Sommerlands direktør
at de kommer ikke til at tjene flere penge på mig fremover!!!

========================================

...Så folkens så kan I selv bedømme hvad I vil.

Vi forlod parken glade!

Vi havde en dejlig dag i lørdags - to voksne og tre børn. Parken var ren og pæn, og jeres udsmykning er jo i særklasse.
Dog et par kritikpunkter, som vi talte en del om på vej hjem:
Jeres stisystem eller infrastruktur, om I vil, var svært at finde rundt i og meget smalt flere steder, og samtidig med at parken er tæt pakket af mennesker, skal man holde øje med både unger, trækvogn, tasker, hinanden og udsmykninger. Man når ikke rigtig at slappe af og nyde det, når man føler sig så presset af så mange mennesker på rigtig mange smalle steder - og vi er ikke klaustrofobiske.
Det samme gjaldt ved scenen/baljen med teater. Skulle nogen komme galt afsted, ville man få store problemer med at komme frem og tilbage til nødstedte. Sæt skuespillet i et hjørne, så man kan komme igennem på stien - så der er plads til alle tilskuere.
Få lidt luft til stierne og sæt flere bord-bænkesæt frem på græsset tæt ved lege- og spiseområderne, så kommer vi igen næste år.
Det var dejligt med alle overraskelsesmomenterne, især i form af vand. Det gjorde dagen ekstra sjov. Tak for det og tak for en dejlig dag til personalet også, som fik ungerne i rette stemning :)

Kø med kø på.

16 juli 2013 satte jeg min datter og 2 veninder af. Betalte 735,- i entre og 6,5 time senere havde de kun nået at prøve 4 forlystelser. Stået i kø til 5, men Piraten blev pga tekniske problemer lukket da det blev deres tur. Der lukkes for mange folk ind i parken hvilket giver børnene urimelige ventetider.

Anbefalelsesværdig

Vi var besøgende mandag og tirsdag i uge 28. Planen var kun een dag, men det blev til to. Top kundeservice og mandskabet virker oprigtigt glade for deres virksomhed:-). Prisen er da pæn høj, men det er alle de andre sommerland i samme kategori også. Faktisk på nogle områder er de lidt billegere. Her tænker jeg især på Legoland. Vores to drenge på 4 og 7 år havde et par super fornøjelige dage.
Jeg vil gerne anbefale alle at tage til Djurs Sommerland.

Så mange kolde retter i een buffet

Vi kørte et par timer for at komme op til Djurs Sommerland og det var ikke pengene værd. 2 forlystelser gik i stykker mens vi var der. Den ene selvfølgelig da det var vores tur efter at have stået i kø i en halv time. :o)
Vi fik en grillbuffet hvor der ellers var rigeligt udvalg men det hele var koldt. Ikke bare lunkent men KOLDT. Ganske utilfredsstillende for prisen var da ellers høj nok vil jeg mene. Det er synd de går sådan på kompromis med kvaliteten for der er, efter min mening, basis for en god forlystelsespark hvis der var lidt mere styr på det.

Mit favoritsted

Djurs sommerland er og bliver mit yndlingssommerland, har nu prøvet dem alle flere gange, men foretrækker Djurs. Badelandet måtte godt være større men ellers er det fint! :)

Af alle sommerparkerne var Djurs det bedste

Vi har prøvet alle forlystelsesparkerne i år, minus en i Jylland. Og jeg syntes det var fantastisk. Rent, pænt og fantastisk personale, søde ældre mennesker der fatisk kunne lide hvad de lavede, nemlig arbejdede med børn. De bemandede forlystelser som andre parker vælger ikke at bruge medarbejdere på. kommer gerne igen!

Ventetid, ventetid, ventetid etc.

Besøgte Djurs Sommerland i lørdags med familien.

Ventetid over hele linjen. Ved forlystelserne 30-60 min.

Ved spisestedet, der skulle servere kyllinger, var det ikke muligt at bestille grilstegt kylling!! - Det eneste de kunne servere var kyllingeburger!! Til trods for dette, var der ventetid på 45-90 min. Der var totalt mangel på ledelse. De ansatte løb rundt som kyllinger uden hoved.

Der tænkes kun på kortsigtet profit, hvorfor der lukkes alt for mange mennesker ind.

Dyrt og dårligt!

Sidste gang jeg har sat mine ben i Djurs Sommerland.

En ok forlystelsespark, men.....

Var med min kone, datter og forældre i Djurs sommerland.
Det er dyrt at komme ind - koster kr. 225,- pr. person.

Det første man lægger mærke til er meget lange køer ved forlystelserne. Ofte skal man stå op til 30 min. at vente for at komme til.

Vi spiste frokost på en af restauranterne. For 4 simple burgermenuer med drikkevarer kom vi af med næsten kr. 500,-. Vi ventede 45 minutter på maden. Folk var meget utilfredse med ventetiden, og personalet bar præg af at mangle organisering og udviste ingen service.

Det er bare ikke godt nok. I kan ikke have ublu priser på billetterne, lade folk vente evigheder på forlystelserne og tilmed ikke servere bestilt mad effektivt.

Man får indtrykket af at i blot lukker så mange kunder ind som overhovedet muligt for at øge indtjeningen, uden at i overhovedet fokuserer på kundernes trivsel. Den man husker Djurs sommerland for er "ventetid".

jeg går til aviserne

den nye chef i djurssommerland har ikke en skid god service at byde på.
jeg går til aviserne med det, men nu til min oplevelse.

jeg kom i djurssommerland den første dag (lørdags)
købte en bilet og gik hen og fik et vis hensyn kort.
fordi jeg kan ikke vente i en kø ret længe. jeg hadve altid prøvet alle forlystelserne uden ledsager, (selv da jeg var under 18)
men, (gik hen til juvelen) der kom der en mand og råbte "du skal ha ledsager med, du er under 18!" wtf, jeg er 19 år, "nå oki, kom bare"
og min ledsager gider jo ikke prøve noget.
men da jeg kom til piraten. "DU ER IKKE 18 ÅR!!!"
jo jeg er 19, så sendte de vognen asted så de kunne ringe til "en" chef. og der blev så sagt at jeg skulle have ledsager med "wtf" så blev vi sendt væk, og der står ikke i deres handikap politik noget som helst om dette http://djurssommerland.dk/planlaeg-din-tur/handicappolitik/ og chefen sadge først, at det altid har været sådan, og bagefter ændrede han det så til at det er noget nyt. han lovede både at holde et møde, og skrive det på hjemmesiden. (er ikke gjort) der står heller ik at dem over 18 år "skal ha ledager med op og prøve ting, og der står især ikke at man skal ha en ledsager med i piraten."

jeg kommer aldrig i djurssommerland igen, at den nye chef hader handicappede folk, og lyver for os "FØJ!"

skønt sted!

Har haft sæsongskort der nu i ca. 4år. Har ALTID været glad og tilfreds med det hele. Skønt med en masse pladser at sidde på når man har egen mad med. Grønne arealer til at slappe af på. Dejlige legepladser at lege på. Personalet er søde og imødekommende. Helt klart bedst når det ikke er for mange mennesker og lidt kø :) Stort legebarn ,med smil på læberne når jeg kør hjem igen.

5 STJERNER igen tvivl

Var i Djurs Sommerland d. 16/9. Det var bare SÅ GODT, og må nok sige at deres hygiejne på deres toiletter var i top, intet sted var der beskidt, eller overfyldte skraldespande, det var tværtimod i tip top det hele.
Vi spiste derude i deres Wild West buffet, og det var bare godt, spis alt hvad du kan, når du har betalt, det var perfekt.

Så næste år (2013) vil vi ha sæsonbilletter !!!!

Utrolig dårlig service ved restaurant!

Djurs Sommerland er og har altid været en fornøjelse at tage til, forlystelserne er skam også ligeså sjove som de plejer.

DOG!, havde min familie og jeg en RIGTIG dårlig oplevelse ved en af restauranterne, jeg mener at den hed Kenya Kantine eller lignende, beliggende i Afrika land.

Samtlige 4 ansatte derinde forstod ikke vores ordrer.
Den første skrev ikke vores ordrer ned, og kunne derfor ikke holde styr på det. De 3 andre ansatte kunne derefter ikke finde hoved og hale i vores bestillinger, hvilket endte med at vi stod der i næsten 20 minutter, for så at betale for meget fordi de ikke have forstået det. Vi fik vores penge tilbage, men det ødelagde en del af glæden!!

sjovt sted..

vi havde en rigtig god tur i djurs sommerland, på trods af regn, og torden, som gjorde at forlystelserne var lukket de første par timer vi var der. Anbefaler gerne at folk tager en tur i djurssommerland..

En dejlig dag i sommerland

Det var en fornøjelse!

Jeg kan ikke genkende problemet med affald - der gik op til flere skraldsamlerer rundt og ryddede op efter de personer, der mener skrald ikke hører til i skraldespanden.

Områderne er velholdte, faktisk forbavsende meget velholdte - i modsætning til andre sommerlands parker.

Endnu en dejlig dag i Djurs Sommerland

I lørdags havde jeg og familien igen en rigtig dejlig dag i Djurs Sommerland.
Servicen er bare i top. Man bliver ekspederet af glade og venlige mennesker, der gerne spørger, om man har haft en god dag :)
Djurs Sommerland har været et must i ferien de sidste 4 år, og vi forventer at vende tilbage i nogle år endnu :)

En super oplevelse hver gang

Vi nyder at komme der, vi kommer der ofte og vi har det sjovt hele dagen.
Dejligt at have muligheden for at tage egen mad med og kunne sætte sig ned og nyde selvmedbragt grillet mad.

Familien glæder sig til næste sæson også

Vi tog chancen og købte sæson-kort til familien. Vi har været afsted 6-8 gange og hver gang set eller opdaget noget nyt for os. Uden for højsæson er der stort set ikke kø til forlystelserne, det er fedt. Masser af gangplads og store grønne arealer. Maden er klassisk kedelig grillmad, hvor man godt kunne ønske et sundere alternativ. Men hva, vi tager madpakke med i rygsækken med et par flasker frosset vand. Meget venlig betjening af unge folk. Kompetente personer til at betjene de mere "risikofyldte" forlystelser.
Sluttede sæsonen af med Halloween. Det var koldt, men flot og fantasifyldt pyntet med edderkopper, mumificerede lig m.m.
Vi kommer helt sikkert igen næste år.

Rigtig god service

Har lige været i Djurs sommerland og var meget overrasket over den gode service fra alle medarbejderne. Alle smilede og kom med en lille sød komentar.

Elendig hygiejne

Der flød med affald.
I pandekagehuset bestilte jeg en is. Da de misforstod min bestilling gik damen udbagved og vendte isen over i en større vaffel, istedet for at starte forfra. Måske var det derfor jeg efterfølgende blev syg.

Djurs Sommerland Details

Er I klar til fart, spænding, leg og sjov for hele familien? Djurs Sommerland er Skandinaviens største sommerland - fuld af oplevelser i verdensklasse. Glæd jer til de bedste rutschebaner, det kæmpestore Vandland, sjove legeområder og over 60 andre forlystelser for små og store legebørn!

Visit Djurs Sommerland

We live here: Randersvej 17