DK Kogebogen reviews

DK Kogebogen reviews

8.3

Fantastisk

Helt klart den største samling af opskrifter på nettet, jeg har kunnet finde. Rigtig rigtig mange opskrifter med billeder.
Fantastisk side, bruger den minimum en gang om ugen til inspiration. =)

Fed portal - men med 1993-design

Som alle brugergenererede portaler skal man være kritisk over for indholdet. Som passioneret hobby-kok findes der utroligt mange opskrifter, som ikke burde offentliggøres IMHO. - det er ikke firmaets skyld, så lad det ligge.

Designet derimod er grimmere og nærmest mere uddateret end Skoleintra og det meste fra den offentlige sektor. En web-designer der har dumpet første semester ville kunnne gøre det bedre, og hvis man smed lidt penge efter en, der har styr på sine ting, ville man kunne skabe danmarks bedste og mest troværdige online-kogebog.

Der er bare at komme i gang :)

Brugbart, men ikke visuelt prængende

dk-Kogebogen.dk bliver altid mit første valg, når jeg skal finde en god opskrift. Samtidig fungerer rangeringen af opskrifterne lidt på samme måde som her hos trustpilot, og kommentarerne til diverse opskrifter er næsten altid brugbare.

Et lille minus - nok fordi jeg er lidt af en smagsdommer - er deres knap så visuelt prængende layout på siden. Det kunne godt være mere tiltalende - men somme tider er kvantitet simpelthen bare at foretrække :)

Rigtig, rigtig god!

Jeg finder altid opskrifter deriende, tit hvis jeg ikke lige har en kogebog ved mig -især den der 'tøm køleskabet' funktion er jeg vild med

Masser af opskrifter!

Har brugt den rigtig tit som inspiration til bagning, aftensmad, dessert og snacks.
Masser af opskrifter fra brugerne, og rart at man kan se karakterer og kommentarer så man selv kan produktudvikle lidt på opskrifterne.

Glimrende inspiration

Fantastisk antal opskrifter og gode billeder på mange af dem.
Stor varitet - hvor finder man ellers eksotiske opskrifter på kanin og hestebøffer?

Rigtig god at have i baghånden

Jeg er blevet rigtig glad for at have DK kogebogen til rådighed. Jeg går stort set aldrig forgæves og jeg kan se, hvordan andre har bedømt opskrifterne, hvilket i modsætning til traditionelle kogebøger gør, at jeg har en anelse om, om opskriften rent faktisk også fungerer eller om jeg spilder tid og penge.

Jeg tjekker altid de andre brugeres kommentarer til opskriften, hvor der kan være gode idéer til forandring eller forbedring af opskriften.

Jeg vil gerne anbefale siden!

Den bedste samling opskrifter på dansk !

Jeg er vild med siden og har brugt den i mange år nu når jeg skal finde en opskrift - der er som oftest flere udgaver af de forskellige opskrifter , man kan selv bidrage med sin udgave eller blot kommenterer efter udført kogning/bagning om det var en succes.

Jeg vælger oftest opskriften med billede eller flest kommentarer - husk altid at læse kommentarer , her lærer man fif til at forbedre opskriften eller bliver gjort opmærksom på hvis vægt, tid eller størrelse mangler eller noget helt tredje.

Jeg har forsøgt afstikkere gennem årene , ved alm google søgning at snyde mig til at slå en opskrift hurtigere op, men jeg ved at jeg altid ender hos dk-kogebogen alligevel :-) Anbefaler altid denne side videre.

Dejlig hjælp i køkkenet :-)

Rigtig god side, med mange gode og spændene opskrifter.

Den fortjener da klart at blive anmeldt, 5 kokkehuer fra mig ;)

Super dejlig hjemmeside, med opskrifter til dine dages ende!!!

Den leverer varen og man har mulighed for at stemme på de forskellige opskrifter og kan dermed hurtigt afgøre, hvad man vil bruge tid på at lave og ikke...

Måske leverer de ikke et fysisk produkt, men de har en ydelse på siden som leverer varen og det syntes jeg man skal anerkende!

Is DK Kogebogen your company?

DK Kogebogen Details

Alletiders Kogebog Opskrifter til hverdag og fest, også opdelinger for allergiker.

Visit DK Kogebogen