Dkbn reviews

Dkbn reviews

Very low
2.5

De lukker bare siden uden varsel

Så brugere ikke engang når at få deres billeder... Det er virkelig dårlig stil.

Reklame, reklame, reklame...

Man kan tydeligt se at det ikke går så godt for dkbn.dk som det gjorde engang. Jeg gider ikke at besøge siden og få kastet det ene banner i hovedet efter det andet. Det er desværre ikke andet end reklameindtjening og idéer taget fra facebook.

Ikke at der som sådan er noget galt i at de nu propper siden med reklamer, jeg gider bare ikke at besøge den!

Overflødigt!

Det eneste man kan bruge det til, er for at gå ind at finde billeder af sig selv fra byen af..

Alt det med events og sådan er overflødigt, da diskotekerne jo også er begyndt at bruge facebook og på den måde formidler information om events videre til brugerne.

Super fed eventkalender!

Udover at man kan møde så mange forskellige mennesker på dkbn, har sitet desuden en ultimativ eventkalender med de hotteste fester og events i hele landet. Jeg bruger det som min fest-guide hver weekend og er igennem de sidste par år aldrig blevet skuffet. Thumbs up!

Masser af søde piger der til at tale med

Det rigtig fedt at kunne skrive med så mange i mødekommende mennesker uden at man skal være venner med dem i forvejen.

Synes facebook er for indlukket og der ingen mulighed for at møde nye mennesker... Det kan man heldigvis på dkbn... Super nice...

Blevet for kommerciel

Da jeg startede med at komme på dkbn, var jeg ekstremt glad for sitet. Men de seneste 2 år, er de blevet for kommercielle og for "Facebook". Og du får et kæmpe banner i bolden, hver gang du logger ind. Som nogen gange er svært at få væk igen. Udover det er sitet og blevet en del langsommere!. Syntes de har taget en uvending som var unødvendig.

Fantstisk website

Jeg syntes DKBN, er et udmærket websted, god brugervenlighed, fantastisk support samt hurtig support. Kan varmt anbefales.

dkbn - nu med nyt lækkert design

Har netop opdaget at dkbn er blevet relanceret med nyt opdateret og lækkert design. Det nye design er mere moderne end det tidligere, og giver en endnu bedre brugeroplevelse.

Udmeldningen er eftersigende at der i løbet af de kommende måneder vil blive tilføjet en række nye og fede features. Som fast bruger glæder jeg mig meget til at se hvad der er i støbeskeen.

Måske Trustpilot skulle opdatere screenshoten så det viser det nye site istedet for det gamle? Nogen der ved hvordan det gøres

Fint!

Der er ikke så meget at sige om DKBN. Freeway ved hvad de laver som sædvanligt, og kan kun sige DKBN gør hvad den er lavet til at gøre ... og med success.. :)

Kanon side..

Siden er ganske nem at finde ud af, og der de få problemer der opstår, bliver rettet hurtigt.. ;) Dog vil jeg sige at den er begyndt at blive ALT for Facebook lignende, og det har taget en stor del af charmen.. At Anonumyteten forsvinder gør nok at mange vælger at slette deres profiler..

rigtig god arbejdsplads

de er flinke at arbejde for. de er aldrig sure. de giver rejser og forskellige billetter til koncerter og andre ting. folk kan finde ud af at opføre sig ordenligt.

Lækker og overskuelig!

DKBN er den fede side, hvor DKBN-fotograferne ligger billeder op fra fester og diskoteker i Danmark.
Nem og overskuelig menu - det nye udseende er rigtig lækkert.
Godt initiativ!

Lækkert, brugervenligt design

Dkbn's nye design er en fryd for øjet, virkeligt lækkert at se på. Siden har fået tilføjet en del nye funktioner, som passer rigtig godt ind i sidens koncept. Samtidig er siden stadig enkel og overskuelig, og indeholder alt det man nu skal bruge på et community for natteliv. Kanon hjemmeside!

Super fed design, enkel, informerende, Bruger layoutet er super Fedt, hjemmesiden opfylder alle de krav som en bruger kunne ønske sig, indenfor den genre, oploaded billeder til tiden osv.

Dkbn har en fed site, fordi den er meget enkel og ret let læselig med de vigtigeste informationer man skal bruge for at benytte siden.
Sidens idé er rigtig fed, og det hele er markeret med forholdsvis store bogstaver, med skuffer der popper ned, det fungere meget godt.
alt i alt, synes jeg det er en 10. fordi den er enkel, og layoutmæssig korrekt, nem at finde ud af, og hurtig at lære

Kanon Side

Synes siden er helt i top, bare en skam Ugens Look ikke findes mere :D Men kun ros herfra da! 5 giga stjerner!

Danmarks bedste by night server til party billeder-

DKBN er det allerbedste sted at finde sine billeder fra Festen fra førhen.

Hvis du har været på et af de steder de dækker har du helt sikker hørt om dkbn. Tagged billeder er genialt, alle kan jo bruge et billeder fra fester de nu aldrig glemmer.
De dækker også d.v.s ungrejser til de varme lande, så lad cam være hjemme der er altid en fotograf til stede :)

MAX ANVENDT AF MIG DA JEG ER FOTOGRAF.
Varmt anbefaldes til alle der har minderne med sig.
+ Fede party billder

Super community!

Dkbn er bare stedet hvor man altid kan finde de gode minder fra byturene! De er hele grunden til at man om 20 år kan se tilbage og have mange flere billed minder fra gode aftener end man før har kunne.

Mega lækker hjemmeside ;P

På dkbn kan man virkelig nemt finde de billeder man skal bruge. Hjemmesiden giver god mulighed for at skrive med sine venner dagen efter sin bytur ;)

Jeg giver DKBN 5 stjerner fordi jeg synes de levere den rigtige kvalitet og virkelig godt design. Flot arbejde :)

Dkbn er bare en lækker side

DKBN er en side med personlighed!
Fedt design.
Jeg arbejder selv for virksomheden og har gjort det halvandet år.. Det er bestemt den lækreste online community

Is Dkbn your company?

www.dkbn.dk Details