Dkfoto reviews

Dkfoto reviews

4.1

Pas på! Sendt til Inkasso pga 60 kr. og et billede jeg ikke viste jeg havde bestilt

For ca. to mdr siden fik jeg en inkasso meddelelse fra en virksomhed der hedder Mauna som påstod at jeg skyldte DK foto 160 kr. for et klassebillede bestilt til min datter. Regningen hos inkasso virksomheden løber op i 650 kr. for et foto der oprindeligt koster 60 kr. Det er hvad det er men jeg ved bare at jeg aldrig har bestilt noget foto hos DK foto. Breve fra dem røg uåbnede i skraldespanden fordi jeg troede det var reklame og derfor meddelte jeg DK foto telefonisk at det drejerede sig om en fejl. At de alligevel vælger at overdrage til en mildest talt chikanerende inkasso virksomhed er skandaløst.
Kan nogen fortælle mig hvad der ville ske hvis jeg vælger at gå i retten? Det er nu ikke fordi 650 kr. ruinerer mig men principielt synes jeg det er rigtig dårlig stil.

AMATØR FIRMA

Min oplevelse af dette firma,for det først opkrævede de penge for en fotobog de ikke havde leveret, og da jeg ringede for at høre hvorfor, fik jeg den besked at de ville komme 4 uger efter vi have modtaget gruppebilledet (som vi havde haft i nogle uger), da der var gået over de omtalte uger, kontaktede jeg dem for at høre hvor den blev at og fik at vide at den var afsendt til skolen inden 2 dage inden jeg havde snakket med dem pr. telefon første gang og jeg skulle rykke skolen for den, da vi kontaktede skolen for et høre hvor den blev af, sagde de at de hade sendt retur fordi der var fejl på den, så ringede jeg tilbage til dem og blev vidrerstillet til noget de sagde var salgsafdelingen og de havde tilfældigvis lige fået en seddel hvor det stod på at den vil blive fremsendt igen den sammen dag, meget mærkelig at den lige pluselige var klar når man havde rykket for den dagen før, og der påstod de jo den var på skolen. Så kom den enelig flere uger for sendt.

Dårlig service

Det handler kun om penge for dkfoto. Service er ikke eksisterende. Det er ikke i orden at tage røven på de studerende og deres forældre.

"Elendigt forløb"

Denne virksomhed var nede på mit gymnasie og tage billeder, som der nævnes i et tidligere indlæg var manden der tog billeder fuldstændig uengageret! Det handler åbenbart kun om penge. Han mindede om en som virkelig var træt af hans job.

Vi har i mit hjem valgt ikke at købe nogle billeder fra dem, da vi ikke mener at det er et firma som skal fortsætte i denne branche.

elendigt forløb

dkfoto stod for billederne på mine børns gymnasium i eftersommeren.

Allerede ved fotograferingen blev fotografen beskrevet som uengageret, og det endte med at en række af klassebillederne blev taget om da de simpelthen var elendige. ("Jeg har ikke ansvaret for at I ser ordentlige ud på billederne").

Billederne blev betalt ved modtagelsen.

I februar modtog en stor del af hjemmene rykkere pålagt 100 kroner i gebyr for betaling af årbøger. Bøgerne er angiveligt udleveret til børnene i kuvert med bog og girokort.

Ifølge dkfoto selv er der i mine børns klasser omkring 50 procent, der ikke har betalt for leveringen. Børnene selv har ikke kendskab til nogen, der IKKE har modtaget rykker.

Ved henvendelse til dkfoto blev det ene af vores rykkergebyrer eftergivet.

Ved anmeldelsen vippede jeg meget mellem 1 og 2 stjerner. Billederne/fotografen var simpelthen ikke god nok. Samtidig finder jeg det påfaldende at forholdene omkring betalingen i den grad er så uklare at minimum 50% åbenbart ikke har betalt for deres bøger. Det ligner en gebyrmølle.

sød telefondame

Manglede mine billeder, men ringede og fik super respons og hurtig opklaring. Modtog billederne med posten få dage efter.

Is Dkfoto your company?

DK Foto ApS Details