Dmtonline reviews

Dmtonline reviews

8.3

DMT er i verdensklasse

Kan kun anbefale DMT
Super produkter i top kvalitet til gode priser
Flinke medarbejder der efter min mening er i verdensklasse ang. kompetance
Kan også anbefale at få producert coax kabler i speciel længe, har sjælent set et så høj kvalitet på både arbejde og matrialer.
og så de også hurtige der gik kun 18 timer fra jeg ringet min order ind til jeg modtog mine vare med posten og alt var naturligvis som aftalt.

Nicholas M.

God handel

Købte 6 * radioer med tilhørende forlængende antenner. God vejledning og kan kun anbefale stedet.

Herligt sted at handle

Endnu en vellykket handel.
Bestilte via telefon : meget høflig og hjælpsom betjening.
Hurtig levering...kun forsinket 1 dag af post.dk og deres strejkende medarbejdere :-)
Har handlet her flere gange og altid fået samme gode betjening.
De kan ikke få ros nok...bare der var flere der holdt denne høje standard.

16-6-2010 : Endnu en handel gennemført.
Som sædvanligt super god og hurtig service.

Kompetent virksomhed

Dygtig til deres fagområde HF og mikrobølge. Fin service og rimeligt lagerhold.

Hurtige levering fra bestilling

Bestilte en Icom radio hos firmaet, om torsdagen havde den om mandagen, høflige betjening, og dejligt at modtage en mail om at den var afsendt fra firmaet.

Is Dmtonline your company?

Dansk Microbølge Teknik ApS Details

Produktion af mikrobølgeantenner til alle formål, kabelkonfektionering og salg af fx koax- stik og kabler, kommunikationsudstyr til LMR-radio, Fly-radio, Marine-radio, navigation m.v.

Visit Dmtonline

We live here: Energivej 13