DNAtest.dk reviews

DNAtest.dk reviews

8.7

Meget venlige og hjælpsomme

Stor tak til DNATEST.DK for hurtig og effektiv hjælp til at finde frem til min far, vi er nu genforenet igen efter 41 år

Jeg kan kun anbefale dnatest.dk

Stor tak til dantest.dk og medarbejderne på kontoret for hurtig og meget effektiv service ifb med min fostertest. Selvom der var ferielukket fik den rare medarbejder klaret at få en tid hastet igennem på Privathospital så jeg kunne få lavet min test. Stor tak for hurtig og super service.

God og tryg service på dnatest.dk

Jeg har handlet to gange med dnatest.dk gennem årene, har været meget tilfreds hver gang. Levering dagen efter bestilling, deres hjemmeside er enkel, betjeningen er hurtig og rigtig god kundeservice.

Endelig vished!

Jeg har fået lavet to test hos DNAtest.dk. Det var med to formodede halvsøskende med hver sin far. Det var en stor lettelse for mig endelig at få vished om, hvem min biologiske far var. Det har betydet, at mange års spekulationer blev fjernet, da jeg endelig fik vished. Det er et stort arbejde, J. Brejner laver for at hjælpe os, der som voksne søger et sandfærdigt svar. Det blev leveret hurtigt, anonymt og gav et klart svar.

Testen allerede dagen efter i postkassen, test resultatet på 5 dagen som lovet, helt sikkert et sted jeg kan anbefale:)

Man får sandheden at vide og til tiden

En god oplevelse

Jeg bestilte onsdag den 3 oktober en test kl ca. 18, dagen efter havde jeg sættet i min postkasse (regnede først med det ville komme en dag senere da jeg bestilte så sent)

Jeg fik testen taget med min datter hvor min datters mor var til stede, vi sendte brevet den 4 oktober, post danmark var lidt langsomme så de modtog vores tests mandag den 8 oktober, de gjorde mig opmærksom at på grund af ferie kan der gå få dage ekstra (da jeg ringede for at spørge, men super support)

I dag fik jeg en mail med resultatet den 18 oktober, og i morgen får jeg også et fysisk brev.

I mailen tilbyder de at man kan ringe hvis man ikke forstår detaljerne (igen en god service)
jeg har ikke på nogen måde haft problemer med dem.

DNAtest.dk vi lander på 5 stjerner.

Så meget service for 1145kr og så lav en vente tid bliver belønnet med 5 stjerner.

Jeg blev anbefalet dem af min bror han skulle kun vente 5 hverdage så de er generelt hurtige.
Det der tog længst tid var nok ventetiden (personligt) når man venter på svaret.

Jeg kan klart anbefale dem.

god oplevelse

Min oplevelse med dnatest.dk har været god, test-kitet blev sendt hurtigt og det var nemt og enkelt at tage testene. Den eneste indvending jeg har, er at de på hjemmesiden lover at det tager 4-5 dage for resultatet og max. 8 dage men jeg ventede lidt over 2 uger, men det er småting, svaret kom og jeg er tilfreds :)

Min oplevelse af dnatest

Fik lyst til at skrive hos dnatest har jeg fået en meget proffionel hurtig og til tiden oplevelse, hvilket en af mine venner ikke fik hos en ligende udbyder af test, derfor fik jeg lyst til at fortælle om min oplevelse.

DNAtest.dk Details

Om DNAtest.dk

DNAtest.dk er et 16 år gammelt Dansk registeret firma, vi har eksisteret siden 1998 pga. af stor efterspørgsel startede vi på nettet år 2000 som den første udbyder af DNA-Test i Skandinavien, med DNA-analyser af Faderskabs test, Søskende test, Bedsteforælder test, Tvilling test, DNA profil, og nu også Fostertest.

Visit DNAtest.dk

Write to: DNAtest@DNAtest.dk
We live here: Enghaven 3
3550 SLANGERUP

Betingelser/Vilkår

DNAtest.dk giver som de eneste på market ubegrænset fortrydelsesret og returret, fortryder du købet, returner du uden langeforklaringer pengene, overføres til din konto førstkommende hverdag