Dogan World reviews

Dogan World reviews

8.6

superskøn netbutik

hurtig og god service kan bestemt anbefales. og ikke sidste gang jeg handler der.
gid der var flere netbutikker som den..

Super Service

Det er nu anden gang jeg handler hos dem og begge gange er varen kommet super hurtigt.
Denne gang købte jeg 2 stk høretelefoner men blev kontanktet med det samme om at der desværre kun var en på lager, men om der var noget andet jeg ville have istedet,fik i stedet en vare der var en smule dyrere end den oprindelige ;-)

Da høretelefonerne så ankom var de desværre i stykker,jeg kontaktede dem via sms og da der desværre ikke var andre modeller jeg kunne bruge blev vi enige om at jeg skulle have mine penge tilbage.Så det venter jeg nu på, er slet ikke i tvivl om at det skal jeg nok få...

Selv om jeg slet ikke har fået de høretelefoner jeg gerne vil have sidder jeg tilbage med en følelse af at jeg har fået en SUPER oplevelse pga den gode service jeg har fået gennem hele forløbet:

Hurtig og god service

Jeg fik hurtigt den vare, jeg bestilte, som dog var blevet ødelagt i forsendelsen. Men ligeså hurtigt fik jeg en ny.

Short and simple - Perfekt!

Det er ikke verdens flotteste webshop eller bredeste/mest relevante sortiment, men hvad gør det, når de har den rigtige vare på de rigtige vilkår?
Det er ikke første gang jeg bestiller, og jeg husker ikke en eneste sok, hvor elastikken er blevet løs eller størrelsen er krympet. De her sokker er så gode og billige, at når det er tid, skifter jeg bare skifter min største delen af min sokker. Jeg har svært ved at se, jeg nogensinde skulle gøre det på en anden måde.

perfekt

Skriv som du taler med en ven.

Billige produkter, god service, hurtig levering.

Jeg køber gerne sokker hos Dogan World. De er billige og af fin kvalitet. Der er gratis fragt og varen kommer 1-2 dage efter bestilling.

Hurtig betjening men de læser ikke bestillingen

Jeg bad om at få det bestilte tilsendt en anden adresse, men det skete ikke, så varen kom hjem til mig, som den ikke skulle.... ret irriterende at man så skal sende varen videre.
Men ellers var det nemt og hurtigt at bestille samt varen kom hurtigt, selvom det ikke var til rette adresse

Nem overskuelig hjemmeside hvor varene er rimelig billige.

Det er nemt at overskue deres hjemmeside, og leveringen er hurtig.

Levering på mindre en 24 timer

Jeg har købt sorte sokker hos Dogan flere gange, de er i en rigtig god kvalitet der holder farve og pasform rigtigt godt også mange år efter, se bare at få købt 36 par og få smidt de gamle ud, så slipper du får at parre dem efter vask.

Hurtigt og Billigt

Gratis levering og billige varer - Den perfekte studiepartner!

Tak for god service

God service, hurtig levering og fremragende kvalitet. Alt en travl mand har behov for.

En super behandling

Mine varmeste anbefalinger af Dogan World.Det er en seriøs virksomhed, som behandler sine kunder ordentligt, og en netbutik man kan stole på.

rigtigt god ide

Efter min mening skulle vi alle stoppe med at have forsikringer, så de stopper med at hæve prisen hver halve år.
Der er sku også andre ting der skulle stoppes, bla: når man dør og skal brændes, hvorfor kan det ikke ske i en papkasse istedetfor en kiste af træ, det er noget svineri.
En sidste ting når vi handler ind så køb danske vare der hvor det kan lade sig gøre.

God og hurtig service

Købte 36 pr. strømper fra bixen varene kom efter 2-3 dage alt var iorden.

Kan anbefales

Dogan-World v/Serefettin Dogan Details