Dogcooler reviews

Dogcooler reviews

7.4

Kom dagen efter jeg bestilte

Bestilte DogCooler til min Labrador, da jeg tit er til hundestævner og min hund (Mille) elsker at ligge i hundeburret i baggagerummet, men det bliver tit for varmt, hvilket specielt er et problem her om sommeren. Så hørte jeg om DogCooler, det løser problemet. Nu kan Mille ligge i baggagerummet, mens der kommer frisk luft ind og alle de andre hunde forstyrrer ikke - smart! :-)

Is Dogcooler your company?

Dogcooler Details

Visit Dogcooler