DogsFirst reviews

DogsFirst reviews

9.3

Hurtig og lige efter bogen

Bestilte en hundesele ved dogsfirst.dk. Den blev leveret dagen efter. Desværre var selen for lille, så fulgte deres anvisning for bytning af varer. Og det gik bare lige efter bogen. Fik den nye sele hurtigt, hurtig besked om penge tilbage for den "forkerte" vare, og pengene kom retur dagen efter.

Og så er selve selen bare helt perfekt!

Så tusind tak, Dogsfirst.dk. Mine varmeste anbefalinger. :-)

Hurtig service

Rigtig god og hurtig service! Købte en Julius K9 idc sele, kunne ikke finde den billigere på nettet, gode konkurrence dygtige priser. Vil bestemt handle der igen.

Fantastisk sted at handle!

Bestilte igår en K9 sele med tilhørende sidetasker samt en foderlabyrint og har allerede modtaget det idag :D En super godt sted at bestille fra til sin hund, super levering og billige priser :) Ikke sidste gang jeg handler hos dem :)

jamen super sted

bestilte 2 K9 seler til min hund en fredag og mandag stod jeg med pakken i hånden super service så tak for det

GODT FIRMA

God betjening, handler der gerne igen.

Seriøst god service!

Det er sjældent jeg har oplevet SÅ god service som jeg har oplevet her. Det bliver nok ikke sidste gang jeg køber Willow tree engle her!

Da der er prisgaranti fik jeg englene til samme pris, som jeg havde set dem i en anden butik på nettet (synes dog godt de kunne rette priserne til så de generelt bare er lige så billige eller billigere end andre steder ;o) - især når der er prisgaranti!)

Den ene engel var desværre i stykker da den ankom hertil, men der blev med det samme sendt en ny engel og en frankeret svarkuvert.

Så kun thumps up herfra!

Fantastisk service

Jeg er fuldstændig målløs her. Jeg har da sjældent oplevet så fantastisk en service.
Jeg er ved at starte egen alternativ klinik op og dertil vil jeg gerne have nogle willow tree engle. Jeg falder tilfældigt over dogsfirst siden og vælger to skønne engle. Inden for få dage har jeg modtaget mails om at den ene er udsolgt og han vil bestille en hjem til mig. Derefter modtager jeg mail om at den desværre ikke kan skaffes, men han vil gerne tilbyde mig en anden der minder om den første og han vil selvfølgelig gerne betale differencen hvis jeg er interesseret. Selvfølgelig er jeg det. 😉
Dagen efter banker det på min dør og udenfor står der en flink herre for at aflevere mine engle personligt.
Det kalder jeg sørme service.
Tusind tak.
Kærlige tanker fra Mette Hvid-Jacobsen

Bestilte 4 ting i påsken, fik dem onsdagen efter, desværre manglede der en vare :-( Ringede med det samme og forklarede, manden jeg fik i telefonen undskyldte og lovede at sende en ny. Der gik dog 5 dage inden jeg modtog den sidste vare. Derudover synes jeg godt udvalget kunne være større. Men lækkert at kunne handle til SÅ billige priser og få så god service !

Super butik!

Elsker den her butik, super stort udvalg og lækre varer til gode priser

God kvalitet og hurtig levering! Kan klart anbefales.!

Bestilte søndag aften en Julius k9 sele og modtog den allerede tirsdag. Hurtig service samt forsendelse. Billig Porto og med mulighed for afhentning ved firmaet samt kvalitets varer til gode priser. Kan helt klart anbefale netbutikken til andre.

Billige priser, og utrolig hurtig levering!

Jeg bestilte en IDC Julius K9 power sele, samt to tasker til den, fra Dogsfirst.dk i går.
Tingene belv afsendt ganske kort efter bestilling, og er lige rullet ind af døren her for en halv time siden.
Varerne er fine, og kom som sagt rigtig hurtigt! Samtidig sparede jeg nogle penge, mod at være gået ned i byen og have købt dem. Man kan vel godt vente et lille døgn på det.

Alt i alt har jeg haft an helt fantastisk oplevelse, og jeg vil helst bestemt handle der igen, samt anbefale siden.

Fantastisk service og tilbud!

Bestilte mine varer kort før 16 og fik dem dagen efter. Jeg var så heldig at finde et dyrt vinterdækken til min hund i deres restsalg, fik det til halv pris.

Alle tiders service!

Bestilte en disney figur til toppen af en bryllupskage og fik venlig og utrolig hjælpsom service da jeg skulle sikre mig at figuren kom inden brylluppet. Gode priser og god service! Det er bestemt et sted jeg kan anbefale :-)

Ingen telefonkø, god vejledning og personlig opfølgning pr mail.

Super god oplevelse af handle hos dogsfirst. Det er ikke sidste gang! Glæder mig til at modtage min pakke snarest.

Mvh. Maria

Meget tilfreds

God og venlig telefonisk service.

Bestilte en hundesele som kom til tiden.

Ingen problemer.

Med venlig hilsen Pia

Lige i skabet

Gode priser , hurtig levering og hurtig reply på spørgsmål .

Hurtig levering og varen som forventet

Hurtig og problemfrit køb hos dogfirst.dk, leveringstid var lynhurtig og varen var som forventet. Dejlig positiv oplevelse.

Superb

Nem og hurtig bestilling på hjemmesiden - og ligeså hurtig levering. Og så var det oven i købet i midten af december.
Godt gået.

Super god service!

Jeg har handlet hos DogsFirst flere gange og er fuldt ud tilfreds med mine køb..

Jeg er tilfreds

Jeg er tilfreds med både varer og forsendelse

Dogsfirst Details

På DogsFirst.dk finder du alt hvad du skal bruge til din bedste ven og dig selv. Vi har foder, dækkener, seler, skåle,hundesenge samt meget mere. Vi forhandler kun de bedste mærker i den bedste kvalitet.

Visit DogsFirst

Write to: admin@dogsfirst.dk