DogShop.dk reviewed by

København, DK

vare ikke som på billedet:-(

Jeg havde set denne Hurtta sele på andre hunde og synes den var rigtig flot og ikke mindst havde en god og stærk pasform, især til min mops som ikke kan have alm. halsbånd på. Jeg fandt selen her på siden og bestilte, men for det første fik jeg kun en mail om at pakken var forsøgt afleveret, men der var ingen meddelelse i min postkasse. Da jeg endelig får pakken ud af automaten efter at have snakket med kundeservice, kommer jeg hjem ig finder ud af at selen slet ikke så ud som på fotoet på hjemmesiden, ØV og var jo nødt til at prøve den på min hund, og pasformen ikke god, hun kan trække sig helt ud af selen selvom den strammer hende :( en stjerne er for hjemmesidens overskuelighed, men hvad hjælper det når det ikke er det man har troet man fik.
    DogShop.dk
    TrustScore 9.5 / 10
    1,539 Reviews

Reply from DogShop.dk

Hej Kathrine,

Tak for behagelig samtale på telefonen - som jeg sagde, er jeg ked af at du ikke ringede til os med det samme, så havde vi løst problemerne inden de nåede så langt.

Med hensyn til selen, ja, så er det rigtigt at printet ikke er helt som på billedet, da du har fået en af de nye seler, hvor navneprintet er ændret - det beklager jeg.
    Men selve selen, pasform og funktion er fuldstændig den samme.
    Som vi talte om på telefonen så sender vi en sele et nummer større, da selen du har bestilt nok for lille til din hund.
    Og hvis den stadig ikke passer, så tager vi selvfølgelig selen retur og du får dine penge tilbage for den.

Vedrørende leveringen, så kan jeg kun beklage at Post Danmark ikke har leveret pakken hos dig. Vi har sendt pakken med omdeling og derfor skulle de selvfølgelig have leveret den på din adresse og ikke i en døgnboks.
    Den klage sender vi selvfølgelig videre til Post Danmark, så de kan rette op på deres procedurer.

Jeg håber at vi finder en løsning som du er tilfreds med - det er nemlig det der betyder aller mest for os - tilfredse kunder.

Sten Langdahl
    Dogshop.dk