Dolcevita Wellness reviews

Dolcevita Wellness reviews

5.2

Ufatteligt ringe sted...!

Har været der nogle gange for at købe gaver og gavekort til veninder. Jeg oplever ekspedienterne som sure og uden nogen form for smil og glæde. Følte nærmest de var irriterede over mine spørgsmål. Alligevel har jeg tænkt, at ok måske havde vedkommende en dårlig dag, og ville lade tvivlen komme dem til gode.
Nu har jeg forsøgt at ringe og bestille tid til mig selv til massage. ( smartbox gavekort)
Jeg har ringet og ringet både til Bjarkesgade og Hjerting uden de tog telefonen. (Og det står ingen steder om der skulle være ferie). Jeg har lagt besked på deres telefonsvarer, men heller ingen respons på det.
Så nu opgiver jeg simpelthen, og vælger et andet sted!! Synes egentlig min tålmodighed har været rimelig.
Det er ihvertfald 100 % sikkert at jeg vil fraråde alle og enhver at handle der og mig har de set for sidste gang! ( nok en lettelse for de sure ekspedienter)

ubeskriveligt oplevelse

En af de berede oplevelser jeg har haft længe. Personligt synes jeg at der er dejlige omgivelser og en god service .
Jeg fik en fantastisk ansigt behandling, så det i hvert fald ikke sidste gang de for mig at se i år :).

Aldrig har jeg da oplevet så dårlig en telefonbetjening som i dag hos jer! :-(

Aldrig har jeg da oplevet så dårlig en telefonbetjening som i dag hos jer! :-(

Jeg ringer venligt og spørger til om i har tid til at tale med mig ifm. med køb af serien fra tromborg og analyse samt behandlinger som en gave til min kone.

Jeg siger at jeg gerne vil handle lokalt hos jer for at støtte en lokal butik, men da jeg vil købe for mange penge er det jo ikke uvæsentligt at hvad priserne er hos jer i forhold til hvad man kan købe det til på tromborgs hjemmeside.

UNDSKYLD at jeg som kunde ringede og forstyrrede og tillod mig at spørge til om i havde tid til at vejlede mig i købet at produkter m.v. til min kone og således også tale om jeres priser på tromborg produkter idet de ikke er på jeres hjemmeside.

Min kone havde af sine veninder fået at vide at servicen var elendig hos jer og havde anbefalet hende at ønske sig gavekort og produkter til en anden salon. Min kone er heldigvis fornuftig nok til at sige at hun ikke havde haft dårlige oplevelser med jer og derfor ønsklede at jeg kontaktede jer for at købe produkter og behandlinger hos jer.

MEN! Jeg kan garantere jer for at i aldrig hører fra mig igen! I må godt nok have mange kunder siden i kan tillade jer så arrogant en stil!

Useriøst

På samme måde som Mette, bliver man med et gavekort sat i skak hos dem.

Det første man bliver spurgt om når man ønsker, at booke tid er om det er gavekort man er i besiddelse af, når dette kommer til udtryk så er de MEGET besværede med, at finde ledige tider.

Det er simpelthen så useriøst, at man først udsteder gavekort for derefter at holde disse kunder i stampe. Formentligt med den intention, at gavekortet på et tidspunkt udløber, og derfor er ugyldigt.

Det er på niveau med plattenslageri, måden de driver forretning. Utroligt useriøst...

Stor skuffelse

Jeg fik i julegave en smartbox til wellness. Denne ville jeg gerne indløse hos dolce vita, hvorfor jeg i god tid bestilte en tid for behandling til min veninde og jeg. Jeg kommer udenbys fra, hvorfor det krævede en del planlægning og finde en dato, der kunne passe alle parter. 12 dage før behandlingen blev jeg ringet op af ejeren og fik oplyst, at der var sket en fejlbookning og hun slettede derfor min aftale. Hun udtrykte, at hun selv syntes, at hun havde annulleret aftalen i god tid og der var jo mange andre behandlingssteder i området, jeg kunne benytte mig af istedet. Nærmeste behandlingssted ligger så "kun" 100 km. væk, men havde da heldigvis mulighed for og lyst til at se os den dag, vi gerne ville afsted. Jeg er meget skuffet over bekendtskabet med dolce vita og synes, såfremt ejeren ikke vil udføre behandlinger, købt via smartbox, så burde hun nok ikke være tilknyttet denne aftale.

Is Dolcevita Wellness your company?

FW 8 DW 8 HTML

Visit Dolcevita Wellness